ساخت سایت فروشگاهی سریع

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت فروشگاهی سریع شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در زمانه سرعت که همه چیز زندگی روی به سریع تر شدن پیش می رود و روز به روز وقت مردم عزیزتر می شود طبعا همه صاحبان کسب و کارها به دنبال وب سایت هایی سریع هستند که نه تنها در مدت زمان کوتاهی طراحی و اجرا شوند بلکه بصورت فوری برای کاربر لود شوند.

شرکت داده‌ورزان تلاش دارد که بتواند بازیگر اصلی میدان طراحی سایت سریع و ساخت وب سایت فوری در کشور شود.

ما با سابقه بیش از ۱۶ سال فعالیت در عرصه وب و طراحی هزاران وب سایت برای کسب و کارهای خصوصی و شرکت ها و سازمان ها و نهادها،‌ ساز و کارهای راه اندازی سریع وب سایت را آماده کرده ایم و مفتخر به سرویس دهی مناسب به مشتریان عزیزی بوده ایم که وقت شان ارزشمند بوده و می خواهند بتوانند در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه برسند.

طراحی انواع وبسایت های صنعتی و شرکتی به صورت فوری و سریع با استفاده از قالب اختصاصی.

راه‌اندازی سریع فروشگاه‌های اینترنتی و وبسایت‌های تجارت الکترونیک به صورت کاملا فوری.

طراحی فوری و سریع وب سایت‌های خبری و مجله‌های اینترنتی خبری و سایت خبرگزاری.

www.

aceautomotivecare.

com www.

isfahansafkari.

com www.

exsom.

ae www.

sepahprint.

ir www.

sabapeg.

ir www.

farazpisheh.

ir گواه هنر طراحی و توانایی بالا و سابقه تجارب تیم فنی داده‌ورزان در اجرای پروژه‌های زیبا، مدرن و متفاوت برای برندهای مطرح و صاحب نام کشور.

www.

mellishoes.

ir www.

1and1group.

com www.

delveseh.

com www.

daboosanat.

com www.

jantaleather.

com این فهرست اهم برندهایی است که در طول فعالیت ۱۶ ساله داده‌ورزان، به ما اعتماد کرده‌اند.

اما برای زدن لینک و مشاهده، به بخش نمونه‌کارها مراجعه فرمایید.

شرکت پخش عقاب صنایع غذایی اویلا صنایع غذایی یک و یک گروه صنعتی ایران‌خودرو شرکت فولاد مبارکه دانشگاه صنعتی شریف پالایش گاز فجر جم شرکت دوو الکترونیک گروه صنعتی گلبافت بوش در ایران شرکت کفش ملی شرکت تولیدی سینجر صنایع غذایی اویلا صنایع غذایی یک و یک گروه صنعتی ایران‌خودرو دانشگاه صنعتی شریف بوش در ایران شرکت کفش ملی شرح اینکه چرا برنامه اوپن سورس جهانی وردپرس، بهترین نرم افزار طراحی سریع سایت و ساخت سایت فروشگاهی سریع است.

وقتی بدون نیاز به مراجعه به پانل ادمین و صرفا با لاگین شدن با اکانت مدیریت بتوانید مستقیما از روی ظاهر سایت روی هر عنصری کلیک کنید و متن، عنوان یا عکس و ویدیوی آن را تغییر دهید طبعا این آپدیت فوری زنده به مراتب سریعتر از مدل سنتی مراجعه با پانل مدیریت جواب خواهد داد.

متخصصین و کارشناسان شرکت داده ورزان از بهترین پلاگین ها و زیرساخت های فنی برای مدیریت کش وب سرور بهره جسته اند به نحوی که بدون ایجاد اختلال در آنچه ادمین سایت می بیند آنچه عموم کاربران می بینند روی سرور کش شده و باعث افزایش سرعت لود سایت می شود.

به علت زیرساخت های استانداردی که شرکت داده ورزان در پیاده سازی وردپرس بکار می گیرد هسته و پلاگین های خریداری شده ما به محض انتشار هر بروزرسانی از مبداء بدون مشکل و به صورت فوری و بدون نیاز به دخالت ادمین سایت آپدیت می شود و سایت را سریع و امن نگه می دارد.

ساز و کاری خودکار و هوشمند که سرویسی مبتنی بر کلود و هوش مصنوعی است سرور شما را پایش میکند و به محض آپلود تصاویر بصورت اتوماتیک آنها را بهینه‌سازی میکند تا بدون افت کیفیت در تصویر حجم آن به میزان قابل توجهی کاهش یابد که به نوبه خود بر لود سریع سایت موثر است.

خدمات متفاوت شرکت داده‌ورزان در زمینه راه‌اندازی سایت فوری و سریع و عجله‌ای، نسبت به دیگر فعالان صنعت طراحی وب دبلیو پی راکت بهترین افزونه کش وردپرس است که خریدنی است و با مدیریت قوی و بهینه کش و ساختن صفحات اچ‌تی‌ام‌ال از ظاهر صفحات باعث افزایش چشمگیر سرعت لود سایت می‌شود.

سی‌دی‌ان سرورهایی در دیتاسنترهای پراکنده در سراسر دنیاست که فایل های آپلودی ادمین روی سایت در آنها تکثیر و محتوا برای کاربر از نزدیکترین سرور و با بالاترین سرعت لود می‌شود.

هاستینگ سایت گراند اروپا که بهترین سرویس میزبانی وردپرس در سراسر دنیا شناخته شده است میزبانی سایت شما را با بالاترین سرعت و لود فوری سایت با ایمنی بالا انجام میدهد.

اگر در راه اندازی سریع وب سایت محتوا از قبل تدوین شده و آماده باشد طبعا تاثیری بسزا در ساخت فوری سایت خواهد داشت.

اما اگر کسی سایت فوری بخواهد اما قبلا آنچه وظیفه خودش بوده انجام نداده باشد طبعا نمی تواند انتظار رسیدن سریع و بی دردسر به آنچه می خواهد را داشته باشد.

خود شما می‌توانید با دوربین موبایل هوشمندتان که امروزه با رزولوشن خوب و کیفیت بالا عکسبرداری می‌کند از اماکن،‌ سالن ها، سردر، محصولات و پروژه ها و .

.

.

عکس بگیرید و یا با آژانس‌های تخصصی عکسبرداری دیجیتال و هلی‌شات و تور مجازی تماس بگیرید تا بیایند و در اسرع وقت عکس بگیرند.

این عکس های آماده را برای تیم طراح می فرستید.

اگر واقعا نیاز فوری به وب سایت پیدا کرده اید پس در تشکیلات خود روال های معمول طولانی مدت اخذ تاییدیه های انعقاد قرارداد را به سرعت طی کنید و انعقاد قرارداد و واریز پیش پرداخت که شرط شروع پروژه است را تسریع کنید تا پروژه بتواند فورا شروع شده و زودتر به انجام برسد.

نکاتی هست که هنگام تعریف پروژه های فوریت دار باید مراقب باشید: یکی از تغییراتی که شما باید در سمت خود و مدیریت مجموعه تان متناسب با تقاضای راه اندازی فوری سایت به وجود آورید کاستن از بعضی حساسیت هایی است که اگر پروژه به اندازه کافی وقت داشت بجا و قابل قبول بود اما وقتی اینقدر عجله دارید ممکن است تناسبی با مدت زمانی که برای پروژه فرصت دارید نداشته باشد.

شهرهایی که ما در آن پروژه های طراحی وبسایت فوری کار کرده‌ایم نظیر کرج و اصفهان و تهران پارامترهای تاثیرگذار بر محاسبه نرخ هزینه و مبلغ تعرفه خدمات ساخت وبسایت فوری و طراحی وبسایت های سریع شما صرفا محدود به پکیج‌های فوق نیستید، بلکه ممکن است ترکیبی از آپشن‌های پکیج‌های سه‌گانه بالا مورد نیاز شما باشد و یا چیزی کمتر از پکیج اول یا بالاتر پکیج سوم احتیاج داشته باشید.

طراحی تم و قالب گرافیکی سایت اختصاصی شما صورت خواهد گرفت و خوشبختانه می‌توانید امکانات بیشتر را، در آینده،  به سایت خود اضافه کنید.

لذا برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیش‌فاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.

اما جای آن‌ها در سامانه‌های سایت ساز آنلاین فوری داخلی خالی است! Instant Design of Online Store فروشگاه‌ساز فوری اسکور اسپیس در طراحی سایت سریع برای ساخت وب سایت فوری خود، در اسلایدر خود: Instant Custom Template Design سایت‌ساز فوری ویکس، در طراحی سایت سریع برای ساخت وب سایت فوری خود، در صفحه اول : Immediate Design of Internet Sales فروشگاه‌ساز اینترنتی شاپیفای، که برند جهانی شناخته شده ای است، در طراحی سایت سریع برای ساخت وب سایت فوری خود، در صفحه اول: Instant Responsive Template Design سایت‌ساز اکوید، در طراحی سایت سریع برای ساخت وب سایت فوری خود، در صفحه اول : Instant Website Design for Photographers سامانه سایت‌ساز آنلاین پیکسپا، در طراحی سایت سریع برای ساخت وب سایت فوری خود، در صفحه اول : Instant Branding Website Design سایت‌ساز فوری وولوشن، در طراحی سایت سریع برای ساخت وب سایت فوری خود در صفحه اول: Instant Launch of Site With Domain سیستم سایت ساز فوری جیمدو، در طراحی سایت سریع برای ساخت وب سایت فوری خود : Variety and Customization of Templates شرکت سایت ساز فوری ویبلی، در طراحی سایت سریع برای ساخت وب سایت فوری خود، صفحه ای را به نمایش تم های قابل انتخاب در فرایند راه اندازی کلیکی خود اختصاص داده است : اگر سوالی دارید که پاسخش را اینجا مشاهده نمی‌کنید در پرسیدنش از ما راحت باشید.

خریداری یک سایت آماده با قالب آماده و محتوایی از پیش وارد شده از یک شرکت طراح وب.

و یا انعقاد قرارداد یک پروژه جدید طراحی سایت اما مبتنی بر یک قالب آماده و وارد سازی سریع دیتاهای از پیش تدوین شده.

اما در کل شما میتوانید به عنوان مشتری با در نظر گرفتن ملاک های زیر شرکت خوبی را برای طراحی سریع و فوری وب سایت تان بیابید.

شرکت طراح سایتی را انتخاب کنید که : نفس عجله ای بودن و فوری فوتی بودن و دقیقه نودی بودن کارهای ما ایرانی ها جالب نیست و می تواند حاکی از نوعی بی نظمی و از دست دادن زمان و بی برنامه گی باشد.

اما در بعضی از پروژه ها که فوری بودن کار دلیل موجهی دارد مشتری میتواند با انجام کارهای زیر در بالا بردن سرعت انجام پروژه طراحی وب خود با شرکت طراح مشارکت کند : بسته به اینکه از چه سایتی صحبت میکنیم پسوند فوری می تواند معانی متفاوتی را ایفاد بکند : باید دید منظور شما از سریع ترین در چه زمینه است.

انواع زمینه هایی که مردم به دنبال سریع ترین هستند عبارتند از: سرعت بارگذاری سایت مدت زمانی است که طول می کشد تا لود سایت کامل شود.

به عبارت بهتر فاصله تاخیری،‌ از زمانی که کاربر آدرس سایت را در نوار آدرس مرورگر اینتر میکند و یا روی لینکی کلیک میکند تا زمانی که لود تمامی مطالب و محتوا و عکس و فایل های پس زمینه سایت کامل می شود تا آن صفحه به درستی نمایش یابد را سرعت لود سایت گویند.

دیگر تعابیر از همین مفهوم سرعت لود سایت در ایران عبارتند از : به تلاش هایی که باعث کاهش این فاصله زمانی و بهبود سرعت لود می شود خدمات افزایش سرعت لود میگویند.

دیگر تعابیر از همین مفهوم بهبود سرعت لود سایت در ایران عبارتند از : مشکلاتی که مردن با سرعت پایین لود سایت دارند را هم با عناوین مختلفی از این دست یاد میکنند : بعضی سایت ها که با مشکل سرعت پایین سایت دست به گریبان هستند از ما می پرسند بهترین روش بالا بردن سرعت سایت چیست و چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهیم؟ در پاسخ باید بگوییم سرعت بالا آمدن سایت به عوامل متعددی بستگی دارد که با کار روی آنها می توان سرعت لود را بهبود بخشید.

در واقع خدمات افزایش سرعت سایت شامل موارد زیر است: امروزه سایت های متعددی هستند که سرعت سنج سرعت لود وب سایت ها هستند.

ابزارهای آنلاین اندازه گیری سرعت لود سایت با تبدیل سرعت به یک عدد،‌یا درصد یا نمادی از حروف الفبا امکان فهم و مشاهده سرعت سایت را فراهم می آورند.

معروفترین ابزارهای بررسی سرعت لود سایت عبارتند از : اینکه دیر لود شدن سایت وردپرس یا مشکل دیر لود شدن سایت وردپرس را پای وردپرس بگذاریم خطاست! وردپرس انصافا سریع و از فرط بهینه گی دارای سرعت لود بالاست.

این نصب بی رویه افزونه های حساب نشده و نسنجیده و عدم انجام تنظیمات صحیح است که آن را از کارآمدی خارج میکند.

مردم مشابه این سوالات را درباره افزایش سرعت سایت جوملایی، بالا بردن سرعت پرستاشاپ و .

.

.

دارند.

اما روش بهبود سرعت لود سایت های وردپرسی عبارت است از: اگر در موضوع طراحی سایت سریع و ساخت وب سایت فوری، سوالی دارید که در پرسش‌های بالا پاسخ داده نشده است، در پرسیدنش راحت باشید.

بلطف خدا در محدوده دانش فنی‌مان، پاسخ خواهیم داد.

طراحی اپ اختصاصی مشتری بر روی موبایل‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و آی‌او‌اس طراحی یا بازطراحی لوگو و بهبود آرم و نشان تجاری سایت و برندینگ مشتری راهنمایی مشتری برای تولید محتوای بهینه و افزایش رتبه در سئوی سایت 0912-8238263 0912-8238263 0912-8238263 کـلیــه حقــوق مــادی و مـعنوی این سایت متعلق به شرکت داده‌ورزان است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map