ساخت سایت قرارداد هوشمند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت قرارداد هوشمند در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

میهن بلاکچین - مرجع آموزشی، تحلیلی و خبری در حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال سهام گذاری اتریوم ۲ در بایننس با پاداش دو برابری راه اندازی شد! مدیر بزرگترین شرکت سرمایه‌گذاری جهان: بیت کوین به بازار جهانی تبدیل می‌شود لیبرا تغییر نام یافت! Diem نام جدید ارز دیجیتال فیسبوک آیا فناوری بلاک چین می‌تواند صنعت قاره آفریقا را متحول کند؟ آیا انتخابات آمریکا باعث برتری چین در حوزه ارزهای دیجیتال می‌شود؟ بررسی هارد فورک جدید شبکه اتریوم کلاسیک؛ Thanos چیست؟ تاخیر در عرضه اتریوم ۲ می‌تواند به ضرر دیفای باشد! معرفی مهمترین ویژگی‌های امنیتی مونرو و کوین XMR کیف پول ارز دیجیتال چیست ؟ نکات کسب درآمد از استخرهای استخراج بیت کوین و اتریوم در سال ۲۰۲۰ شبکه Poolz و توکن POZ؛ بستری برای تامین نقدینگی پروژه‌های دیفای اتریوم ۲ چیست؟ راهنمای کامل به‌روزرسانی شبکه بلاکچین اتریوم مقایسه ریپل و استلار ؛ این پلتفرم‌ها چه شباهت‌ها و چه تفاوت‌هایی دارند؟ معرفی کامل پلتفرم دیفای xDAI Chain و توکن xDAI ! بهترین مقالات میهن بلاکچین از نگاه کاربران در هفته گذشته (۲۹ آبان تا ۵ آذر) بهترین مقالات میهن بلاکچین از نگاه کاربران در هفته گذشته (۲۲ تا ۲۸ آبان) آندرس آنتونوپولوس کیست؟‌ از آموزش حوزه IT تا آموزش بیت کوین! آشنایی با کریپتو در ۳۰ دقیقه؛ موضوع: انواع فورک و تاثیر آن بر قیمت‌ها + ویدیو هر هفته با آنتونی؛ آیا بانکداری سنتی، نوعی طرح پانزی است؟ مدیر عامل مایکرو استراتژی : بیت کوین میلیون‌ها بار بهتر از طلا است! تصادفی بودن کامل بر روی اتریوم تقریبا غیر ممکن است.

دلیل این امر این است که لازم است که تراکنش‌ها توسط نود‌های مختلفی بر روی شبکه تایید شوند.

اگر یک عملکرد قرارداد هوشمند کاملا تصادفی می‌بود، هر نودی که تراکنش را با استفاده از آن عملکرد تایید می‌کرد، دارای نتیجه مختلفی می‌بود و این یعنی تراکنش هرگز بر روی بلاک چین اتریوم تایید نمی‌شد.

قرارداد هوشمند (Smart Contract) چیست؟ اخیرا اعلامیه‌ای در این زمینه توسط یکی از بزرگترین بازیگران اکوسیستم اتریوم بیرون داده شد که موجب شور و هیجان زیادی پیرامون این مشکل شد.

با استفاده از یک سیستم بنام عملکرد تصادفی قابل تایید (VRF)، قرارداد‌های هوشمند اتریوم حالا می‌توانند اعداد تصادفی ایجاد کنند.

این یعنی مفاهیمی که قبلا برای قرارداد هوشمند بسیار متناسب بودند و تنها به دلیل نیاز به اعداد تصادفی قابل اجرا نبودند، اینک در عمل قابل اجرا هستند.

یکی از چنین مفاهیمی مفهوم قرعه‌کشی است که در اینجا مورد بحث قرار می‌گیرد.

قرعه‌کشی ما سه مرحله خواهد داشت.

مرحله اول مرحله افتتاح است که هر کس می‌تواند اعداد جدید را در قبال کارمزدی کم ارائه دهد.

مرحله دوم مرحله بستن است که هیچ عدد جدیدی را نمی‌توان ارائه داد و عدد تصادفی در حال ایجاد شدن است.

مرحله سوم مرحله خاتمه است که عدد ایجاد شده است و به برنده پرداخت شده است.

اگر کسی برنده نشود، قرارداد قرعه‌کشی متوقف می‌شود و جایزه افزایش پیدا می‌کند.

مراحل باید اقدامات را محدود کنند، بنابراین تنها فعالیت‌های مجاز را می‌توان اجرا کرد.

به عنوان مثال، تنها مرحله‌ای که باید ارائه جدید را اجازه دهد، مرحله افتتاح است.

اگر قرعه‌کشی بسته یا تمام شود، قرارداد هوشمند باید ارائه‌های جدید را ممنوع کند.

با استفاده از enum، می‌توانیم هر چقدر که بخواهیم مرحله تعریف کنیم.

اجازه دهید آن را LotteryState بنامیم.

در متغیر‌های وضعیت ما، ما مورد زیر را تعریف می‌کنیم: حال که شمارش تعریف شد، می‌توان قوانین را در توابع تنظیم کرد و اطمینان حاصل کرد که وضعیت حال حاضر این قرارداد هوشمند اتریوم همان چیزی است که ما انتظار داریم.

این وضعیت‌های require احتمالا در سراسر قرارداد مشابه هستند، اجازه دهید آن را به حداقل برسانیم.

ما می‌توانیم تعدیل‌کننده‌ای را تعریف کنیم که اظهار require را اجرا کند.

و در نهایت می‌توانیم آن را برای هر تابعی که بخواهیم تعیین کنیم.

حال وقتی که ما توابع را تعریف می‌کنیم، می‌توانیم این تعدیل‌کننده را اضافه کنیم تا از وضعیت حال حاضر قرعه‌کشی اطمینان حاصل کنیم و مطابق انتظار ما باشد.

تا زمانی که کارمزد ورود پرداخت شده باشد، هر کسی باید اجازه ارائه یک عدد داشته باشد.

البته هر وارد‌شونده نمی‌تواند همان عدد را بیش از یک بار ارائه دهد.

تنها وضعیتی که باید ارائه‌های جدید اجازه داده شود، وضعیت یا مرحله افتتاح است.

تابع SubmitNumber ما به صورت زیر است: خط اول نام، پارامتر خاص _number و این حقیقت که آن public و payable است را تعریف می‌کند.

آن همچنین تعدیل‌کننده isState را اضافه می‌کند تا از باز بودن قرعه‌کشی اطمینان حاصل شود.

خط ۲ اطمینان حاصل می‌کند که کارمزد صحیح ورود پرداخت شده است و خط ۳ اطمینان حاصل می‌کند که فرستنده آن پیام از قبل آن عدد را ارائه نداده است و آن را به ورودی‌های فرآیند اضافه می‌کند.

توسعه دهنده قرارداد هوشمند اتریوم هستید؟ این اصولی امنیتی را در نظر بگیرید! متغیر entries به نوعی طرح‌بندی اشاره دارد که عدد حدس زده شده و مجموعه‌ای از آدرس‌هایی که داخل عدد شده‌اند را تعریف می‌کند.

آن به صورت زیر تعریف می‌شود: AdressSet به قرارداد هوشمند EnumerableSet اشاره دارد که عملکرد اضافی را برای تایپ‌های اولیه فراهم می‌آورد.

زمانی که بررسی‌ها کامل شد، چهار خط بعدی، شماره را به حدس‌ها اضافه می‌کنند و درصد کوچکی از کات (cut) مالک را پرداخت کرده و یک واقعه NewEntry صادر می‌کنند.

اگر شما نحوه استفاده از VRF را بدانید، می‌دانید که ایجاد یک عدد تصادفی تنهایی به این سادگی نیست که یک تابع خاص را فراخوانی کنید.

برای ایجاد یک عدد تصادفی، باید تصادفی بودن را از VRF تقاضا کنید و تابعی را اعمال کنید که VRF بتواند با پاسخ فراخوانی کند.

به همین خاطر، لازم است که یک مصرف‌کننده VRF تعریف کنیم که آن را درشکل دوم RandomNumberGenerator می‌نامیم.

قرعه‌کشی ما آدرس این قرارداد هوشمند اتریوم را به عنوان یک پارامتر به این ساخت وارد می‌کند.

وقتی که عدد را طراحی می‌کنیم، آن تابع request نامیده خواهد شد.

این تصادفی بودن را از VRF تقاضا می‌کند که در عوض جواب را برای filfullRandomness در خط ۱۸ فراهم می‌آورد.

شما در فراخوانی‌های شکل ۲ می‌بینید که این به قرارداد Lottery ما با numberDrawn برگشت داده می‌شود.

اجازه دهید آن توابع را تعریف کنیم: drawNumber در تعریف ما، تنها می‌تواند توسط مالک قرعه‌کشی فراخوانی شود و تنها وقتی می‌تواند فراخوانی شود که قرعه‌کشی در وضعیت افتتاح باشد.

numberDrawn در خط ۷، تابعی است که زمانی که عدد تصادفی توسط VRF دریافت شد، توسط fulfillRandomness فراخوانی می‌شود.

آن اطمینان حاصل می‌کند که request-id، آی دی (ID) بازگشت داده شده از درخواست است که رویداد را صادر می‌کند، به برنده پرداخت انجام می‌دهد و وضعیت قرعه‌کشی را به finished تغییر می‌دهد.

این یک پیاده‌سازی اولیه است، اما نشان می‌دهد که چگونه ظهور تصادفی بودن قابل تایید در بلاک چین، میزان پیچیدگی قرارداد‌هایی مانند قرارداد هوشمند قرعه‌کشی را در بستر اتریوم کاهش می‌دهد.

در قرارداد‌های قمار قبلی لازم بود که از مکانیسم‌های هشینگ، مکانیسم‌های زمانی، مکانیسم‌های مبتنی بر بلاک (block) و غیره استفاده شود که آسیب‌پذیری در همه آنها به چشم می‌خورد.

امیدواریم که این مقاله مورد استفاده علاقه‌مندان واقع شده باشد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تعداد فعالان شبکه اتریوم بیشتر از شبکه بیت کوین است 🔴 فاز صفر اتریوم ۲.

۰ فردا راه اندازی می‌شود تحلیل تکنیکال اتریوم؛ بررسی دلایل صعود دوباره ETH به ۶۲۰ دلار شبکه Poolz و توکن POZ؛ بستری برای تامین نقدینگی پروژه‌های دیفای اطلاعیه‌ها با شرکت در مسابقه همراهی میهن بلاکچین، جایزه بگیرید! اطلاعیه: شفاف سازی درخصوص حملات DDoS اخیر به سایت میهن بلاکچین پربازدیدترین مطالب هفته معرفی ۳ پروژه معروف اما شکست خورده در صنعت رمز ارزها ! اتریوم ۲ چیست؟ راهنمای کامل به‌روزرسانی شبکه بلاکچین اتریوم 🔴 آیا صرافی بایننس برای IP آلمان و آمریکا محدودیت جدید گذاشته است؟ کاربران… بررسی ۶ دلیل اصلی که باعث کاهش قیمت بیت کوین به ۱۶۵۰۰ دلار شد بیت کوین چیست؟ اتریوم چیست؟ ریپل چیست؟ بیت کوین کش چیست؟ استلار چیست؟ لایت کوین چیست؟ مطالب اخیر آیا فناوری بلاک چین می‌تواند صنعت قاره آفریقا را متحول کند؟ سهام گذاری اتریوم ۲ در بایننس با پاداش دو برابری راه اندازی شد! مدیر بزرگترین شرکت سرمایه‌گذاری جهان: بیت کوین به بازار جهانی تبدیل می‌شود میهن بلاکچین مرجعی آموزشی، تحلیلی و خبری در حوزه تکنولوژی بلاکچین و ارزهای رمزنگاری شده است.

مجموعه میهن بلاکچین در تلاش است تا در راستای یاری رسانی به استارت آپ ها و شفاف سازی هر چه بیشتر برای کاربران این حوزه تاثیرگذار باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map