ساخت سایت مشابه اینستاگرام

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت مشابه اینستاگرام کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خانه » اسکریپت شبکه های اجتماعی » اسکریپت راه اندازی وب سایتی مشابه اینستاگرام PixelPhoto نسخه ۱٫۰٫۲ شهریور ۶, ۱۳۹۷ اسکریپت شبکه های اجتماعی, دیگر اسکریپت ها نظری بدهید اسکریپت راه اندازی وب سایتی مشابه اینستاگرام PixelPhoto یک اسکریپت بر پایه php برای طراحی و راه اندازی یک شبکه اجتماعی حرفه ای و پیشرفته مانند اینستاگرام می باشد.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی در زمینه اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو می باشد که کاربران را قادر می سازد تا تصاویر و ویدیو های خود را با افکت های جذاب با دیگران به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب و پرطرفدار است که تا کنون بیش از یک میلیارد کاربر دارد و همچنین در ایران بسیار پرکاربرد می باشد و امروزه بیش از هزاران کسب و کار در آن ایجاد شده است که توسط این شبکه اجتماعی درآمدزایی می کنند.

    اسکریپت راه اندازی وب سایتی مشابه اینستاگرام PixelPhoto بهترین راه برای ایجاد وب سایت اشتراک گذاری تصاویر است.

با استفاده از اسکریپت PixelPhoto می توانید یک شبکه اجتماعی بسیار قوی مانند اینستاگرام راه اندازی کنید.

از امکانات مهم اسکریپت راه اندازی وب سایتی مشابه اینستاگرام PixelPhoto می توان به سیستم کاربرپسندانه ، قابلیت ایجاد بی نهایت پروفایل کاربری ، سیستم چندزبانه پیشرفته با قابلیت ترجمه آسان از طریق مدیریت ، قابلیت بلوک کردن کاربران ، قابلیت ایجاد محدودیت برای حجم فایل های آپلودی ، قابلیت قرار دادن لینک اکانت های شبکه های اجتماعی دیگر در پروفایل ، قابلیت قرار دادن محدودیت نمایش پروفایل توسط کاربران که فقط افراد دنبال شده و یا دنبال کنندگان قابلیت دیدن را خواهند داشت ، قابلیت حذف حساب کاربری توسط خودکاربران ، دارای بخش تنظیمات نوتیفیکیشن و همچنین قابلیت تغییر پسورد توسط خود کاربر اشاره کرد.

در ادامه به برخی دیگر از امکانات اسکریپت راه اندازی وب سایتی مشابه اینستاگرام PixelPhoto به صورت کلی نیز اشاره خواهیم کرد.

    سپس یک دیتابیس بسازید و فایل database.

sql که در پوشه SQL است را ایمپورت کنید.

بعد به مسیر sys/config.

php رفته و فایل config.

php با مشخصات و آدرس دامنه و محل نصب پر کنید.

مشخصات پیشفرض برای ورود یوزر و پسورد : admin می باشد.

Tags اسکریپت اشتراک گذاری تصاویر اسکریپت اشتراک گذاری عکس اسکریپت جامعه مجازی اسکریپت مشابه اینستاگرام راه اندازی شبکه اجتماعی راه اندازی شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام با اسکریپت ساخت اپلیکیشن مانند اینستاگرام ساخت اپلیکیشن مثل اینستاگرام سورس کد اینستاگرام شبکه اجتماعی آذر ۸, ۱۳۹۹ آبان ۱۸, ۱۳۹۹ آبان ۵, ۱۳۹۹ نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map