ساخت سایت چند زبانه وردپرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ساخت سایت چند زبانه وردپرس از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید محصول در سبد خرید وجود ندارد بروزرسانی خودکار امتیاز خریداران:4.

31از45رای افزونه چند زبانه کردن سایت وردپرس | WPML Multilingual CMS | پلاگین WPML وردپرس افزونه ترجمه سایت WPML | ساخت سایت چند زبانه وردپرس با افزونه WPML آیا می دانید: اگر با افزونه های وردپرس کمی آشنا باشید مطمئنا می دانید که یکی از قدرتمندترین و کامل ترین افزونه های چند زبانه کردن سایت وردپرس افزونه قدرتمند WPML Multilingual CMS است که به راحتی امکان ایجاد سایت چند زبانه را به وردپرس اضافه می کند.

با استفاده از این افزونه سایت چند زبانه خود را به راحتی راه اندازی کنید.

کلیه قالب های روز دنیا با این پلاگین برای چند زبانه شدن سازگار میشوند و این نیز یکی از از نشانه های حرفه ای بودن افزونه WPML اورجینال برای وردپرس به شمار می رود.

اگر می خواهید: آیا WPML با قالب سایت من سازگار است؟ افزونه با اکثر قالب های وردپرس سازگار است.

تمامی پوسته هایی که از API  استاندارد وردپرس برای قابلیت ها و امکاناتشان استفاده می کنند ( چون فیلدهای سفارشی، پست های سفارشی و .

.

.

)، بخوبی با WPML سازگارند.

توجه داشته باشید امروزه اکثر قالب های وردپرس از افزونه چند زبانه WPML پشتیبانی می کنند اما با این حال توصیه می کنیم پیش از خرید محصول، سازگاری قالب خود را از فروشنده یا طراح آن استعلام نمایید.

زبان اصلی سایت من فارسی است و میخواهم به چند زبان دیگر آن را ترجمه کنم، آیا محدودیتی در انتخاب زبان های ترجمه وجود دارد؟ خیر، هیچ محدودیتی در اضافه نمودن زبان های مختلف وجود ندارد.

صرفا باید منابع سرور شما پاسخگو باشد.

آیا WPML محتوای سایت من را بصورت اتوماتیک ترجمه می کند؟ خیر، WPML به شما این اجازه را می دهد تا هر چیزی را در سایت خود ترجمه کنید، اما این به معنای «ترجمه ماشینی» یا همان ترجمه اتوماتیک مطالب نیست.

امکان ترجمه برای شما و توسط خودتان فراهم است و یا اینکه محتوا را برای ترجمه برای سایرین ارسال کنید.

فراموش نکنید؛ گوگل واقعا سایت هایی که ترجمه را بصورت اتوماتیک انجام می دهند را دوست ندارد و WPML این کار را انجام نمی دهد.

این تفاوت را در تصویر زیر ببینید .

.

.

مقایسه کنید که برای افزونه های رایگان چه امکاناتی را دریافت می کنید و چه هزینه ای را بعضا متحمل خواهید شد.

امکانی که به توسعه دهندگان سایت ها اجازه می دهد تا براحتی پست ها، صفحات، طبقه بندی ها و .

.

.

را ترجمه کنند.

این امکان به شما اجازه می دهد یک تیم ترجمه برای سایت در نظر بگیرید.

به آنها وظایفی را اختصاص دهید و همیشه وضعیت ترجمه سایت خود را توسط تیم بررسی کنید.

امکان داشتن فهرست در هر زبان امکان هماهنگ سازی اتوماتیک فهرست در تمام زبان ها بر اساس فهرست زبان پیش فرض و محتوای ترجمه شده امکان طراحی یک باره ی صفحه توسط صفحه سازها و ترجمه تنها متون به زبان های دیگر امکان ترجمه عنوان سایت و توضیحات برای تمامی زبان ها ترجمه متونی که متعلق به محتوای یک صفحه یا پست نیستند و مربوط به پوسته، افزونه و یا تنظیمات آن ها می شوند.

پشتیبانی کامل از ووکامرس این امکان را به شما می دهد تا محصولات ساده و گروهی خود را براحتی ترجمه کنید و همین فرایند را در طول فرایند خرید و پرداخت ادامه دهید.

البته این افزونه بصورت رایگان از مخزن وردپرس قابل دریافت می باشد.

شما می توانید برای دانلود آن بصورت مجزا اینجا کلیک کنید! امکان ارسال ترجمه ها به سرویس های ترجمه دلخواه جهت بررسی و دریافت مجدد آن جهت استفاده بروی سایت امکان ارسال ترجمه ها به سرویس های ترجمه دلخواه جهت بررسی و دریافت مجدد آن جهت استفاده بروی سایت امکان کار بروی ترجمه ها، در حالی که بازدیدکنندگان نمی توانند محتوای زبان در حال ترجمه را ببینند.

امکان ترجمه تمامی متا دیتاها جهت کنترل کامل بروی نامک ها برای تمامی محتواها سازگاری افزونه با پوسته های گوناگون، بدون بروز مشکل سازگاری افزونه با سایر افزونه های معروف وردپرس بدون بروز مشکل امکان ویرایش راست به چپ ( زبان فارسی) در تمامی ویرایشگرها نسخه های موجود در کامل ترین بسته چند زبانه کردن سایت وردپرس: ۱.

افزونه WPML Multilingual CMS نسخه ۴.

۴.

۵ ۲.

افزونه WPML String Translation نسخه ۳.

۱.

۵ ۳.

افزونه WPML Translation Management نسخه ۲.

۱۰.

۳ ۴.

افزونه WPML Media Translation نسخه ۲.

۶.

۱ ۵.

افزونه Yoast SEO Multilingual نسخه ۱.

۲.

۴ ۶.

افزونه WooCommerce Multilingual نسخه ۴.

۱۰.

۳ ۷.

افزونه Gravity Forms Multilingual نسخه ۱.

۵.

۴ ۸.

افزونه Contact Form 7 Multilingual نسخه ۱.

۰.

۲ ۹.

افزونه Ninja Forms Multilingual نسخه ۰.

۱.

۲ ۱۰.

افزونه WPForms Multilingual نسخه ۰.

۱.

۲ ۱۱.

افزونه BuddyPress Multilingual نسخه ۱.

۶ ۱۲.

افزونه Advanced Custom Fields Multilingual نسخه ۱.

۷.

۳ ۱۳.

افزونه WPML All Import نسخه ۲.

۲.

۰ ۱۴.

افزونه MailChimp for WordPress Multilingual نسخه ۰.

۰.

۳ ۱۵.

افزونه WPML CMS Nav نسخه ۱.

۵.

۵ ۱۶.

افزونه WPML Sticky Links نسخه ۱.

۵.

۴ ۱۷.

افزونه Multilingual Tools نسخه ۲.

۲.

۲ خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

امتیاز خریداران:4.

31از45رای [email protected]

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map