ساخت سایت کلاس آنلاین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ساخت سایت کلاس آنلاین از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اونا رو پولاشون به هم نزدیک کرد ما رو باورامون بعد از شروع کرونا و تعطیل شدن مدارس و اموزشگا ها تنها پلتفرمی که امکان اموزش داشت انلاین بود، هر چند هزینه برگذاری کلاس انلاین بالاست، در اقدامی خدا پسندانه چند تن از جوانان این مرز و بوم هزینه سرورهای مورد نیاز برای برگذاری کلاس انلاین مجازی رایگان رو متقبل شدن.

این پروژه مردم پسندانه با همکاری وب سایت وب اموز و دوست خوبم محمد جرجندی اجرا شده، در یکی از این کلاس ها که کلاس انلاین ریاضی بوده حدود 114 نفر دانش اموزش مشغول اموزش با دبیر خودشون بودن.

امیدوارم این اقدام در این شرایط سخت همه گیری ویروس کرونا و شرایط بد اقتصادی کمک حال شما باشد.

نگرانی از انتشار ویروس کرونا باعث شده که بسیاری از کلاس های آموزشی تعطیل شود.

پروژه انگیج سعی میکند برای شما بستری آنلاین و رایگان را برای برگزاری کلاس های آموزشی فراهم کند که با استفاده از اینترنت از هر نقطه به راحتی بتوانید به فراگیری آموزش ادامه دهید.

قدم اول : برای استفاده از این بستر شما باید بر اساس سرعت دسترسی یکی از سرور های پروژه را از لیست زیر انتخاب کنید.

قدم دوم: اگر قبلا از کلاسهای مجازی استفاده نکردید آموزش استفاده از این بستر رو اینجا به صورت پی دی اف  و  اینجا  به صورت ویدیو یا پایین همین صفحه ببینید و اگر قبلا تجربه کلاس مجازی داشتید کار رو شروع کنید اینجا هم مشابه همون تجربه های قبلی شماست.

قدم سوم: ساخت کلاس و تهیه محتوی آموزشی، که بسته به سلیقه شما میتواند فایل پرزنت یا پی دی اف باشد یا فقط از تخته سفید استفاده کنید.

قدم چهارم: دعوت از دانشجویان با ارسال آدرس کلاس .

توجه کنید که حتی اگر در زمان ارائه کلاس برخی از دانشجویان با مشکل عدم دریافت صدا مواجه بودن نگران نباشید شما میتوانید تمام کلاس را ضبط کنید و آنها بعدا کلاس را مشاهده کنند.

پس نیازی به برطرف کردن مشکل همه دانشجویان نیست.

لیست  سرور های پروژه انگیج ، این سرورها توسط اسپانسرها در اختیار این پروژه قرار گرفته ، تنها تفاوت بین این سرور ها فاصله آنها تا شماست پس با کمی وقت گذاشتن میتوانید بهترین سرور را از بین این لیست انتخاب کنید.

پیشنهاد ما استفاده از سرور های داخل ایران است.

این لیست هر ۲ روز تکمیل میشود پس به این صفحه سر بزنید: ادرس سرور : https://engage.

سیماگر.

com اسپانسر : وب اموز سرعت دانلود: ۳۹۶.

۳۶ Mbit/s سرعت اپلود: ۱۹۵.

۵۱ Mbit/s مکان سرور: آمریکا وضعیت سرور: در دسترس ادرس سرور : https://engage.

pishrotech.

com اسپانسر : Pishrotech سرعت دانلود: ۳۱.

۰۵ Mbit/s سرعت اپلود: ۱۴۹.

۷۲ Mbit/s مکان سرور: ایران وضعیت سرور: در دسترس ادرس سرور : https://engage.

bonyadvokala.

com اسپانسر : Bonyadvokala سرعت دانلود: ۴۷.

۸۳ Mbit/s سرعت اپلود: ۲۲.

۸۶ Mbit/s مکان سرور: ایران وضعیت سرور: در دسترس ادرس سرور : https://engage.

vanadrink.

com اسپانسر : Vanadrink.

com سرعت دانلود: ۲۴.

۹۶ Mbit/s سرعت اپلود: ۱۳.

۸۴ Mbit/s مکان سرور: ایران وضعیت سرور: در دسترس ادرس سرور : https://engage.

kiyanserver.

com اسپانسر : Kiyanserver.

com سرعت دانلود: ۶۲.

۸۴ Mbit/s سرعت اپلود: ۱۶.

۷۷ Mbit/s مکان سرور: ایران وضعیت سرور: در دسترس ادرس سرور : https://tv.

live21.

ir اسپانسر : live21.

ir سرعت دانلود: ۸۰۷.

۸۸ Mbit/s سرعت اپلود: ۱۹۲.

۸۰ Mbit/s مکان سرور: ایران وضعیت سرور: در دسترس تجربیات کار با ویندوز اونا رو پولاشون به هم نزدیک کرد ما رو باورامون تجربیات کار با ویندوز با ثبت نام در سیماگر به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این انتشارات مطلبی دیگر از این انتشارات مطلبی دیگر از این انتشارات

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map