ساخت فروشگاه اینترنتی بدون کد نویسی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ساخت فروشگاه اینترنتی بدون کد نویسی از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خلاصه این صفحه : ساخت فروشگاه اینترنتی یک دوره بسیار عالی و کامل است که هدف ما از تهیه این دوره یعنی آموزش جامع ساخت فروشگاه اینترنتی این است تا دوستان عزیزی که به کسب و کار اینترنتی علاقه زیادی دارند بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه های زیاد سایت یا فروشگاه اینترنتی خودشان را راه اندازی کرده و شروع به کسب درآمد کنند.

یک سایت اگر به درستی روی آن کار شود می تواند مانند بسیاری از سایت ها تبدیل به یک ماشین پولسازی شود که البته این ماشین پول سازی نیاز به دانش و تلاش زیادی دارد.

دانش این کار به صورت استاندارد در این دوره آموزش داده شده است اما موضوع تلاش بستگی به خودتان دارد.

اگر خودتان را لایق یک درآمد عالی می دانید و احساس می کنید انگیزه کافی برای این کار را دارید این دوره می تواند یک اهرم بسیار عالی برای راه اندازی کسب و کار شما در اینترنت باشد.

در دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی شما یاد خواهید گرفت چگونه یک فروشگاه اینترنتی استاندارد را از صفر تا صد راه اندازی کنید و محصولات خود را برای فروش قرار دهید در واقع اگر هیچ دانشی از کدنویسی و دنیای وردپرس ندارید یا حتی اگر آشنایی اولیه با وردپرس دارید این دوره بسیار به شما کمک خواهد کرد.

یکی از خوبی های این دوره جامع بودن آن است یعنی سعی ما بر این بوده که تمام دانشی که یک مدیر سایت برای راه اندازی سایت نیاز دارد را آموزش دهیم.

به صورت خلاصه شما در دوره آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی یاد خواهید گرفت چگونه هاست و دامنه مناسب بخرید سپس بهترین قالب را انتخاب کنید و یک سایت فوق العاده جذاب و حرفه ای متناسب با کسب و کارتان طراحی کنید.

سرفصل های کامل آموزش را می توانید در بخش های پایین تر مطالعه فرمایید.

دوره ساخت فروشگاه اینترنتی بیش از ۱۴ ساعت آموزش است که در ۲۵ فصل طراحی شده است تمام این آموزش ها کاربردی و به صورت عملی پیاده سازی شده است.

دوره آموزش گوگل کنسول جدید نیز در این پکیج قرار گرفته است که به زودی دوره های دیگری نیز به این پکیج اضافه خواهد شد.

با وارد شدن کسب و کارهای اینترنتی و پیشرفت اینترنت در بین کاربران اکثر شغل های سنتی رو به افول هستند و اگر شما هم یک کسب و کار سنتی دارید و به فکر تغییر نیستید باید کمی نگران شوید.

بسیاری از افراد این موضوع را باور نداشتند تا اینکه بیزینسی به نام اسنپ وارد کشور شد و بازار عظیم افراد زیادی را سهم خود کرد اما این شوک آنقدر تکان دهنده نبود تا اینکه ویروس کرونا آمد و این موضوع را به همه ثابت کرد که چقدر کسب و کارهای اینترنتی ارزشمند هستند.

آیا می دانستید زمانی که تمام شغل ها تعطیل بود کسب و کارهای اینترنتی بیشترین رشد خود را داشتند.

اگر شما شاغل هستید حتما می دانید که در شغل سنتی به ازای ساعت مزد دریافت می کنید یعنی اگر یک روز سرکار نروید آن روز دیگر حقوقی نخواهید داشت اما در کسب و کار اینترنتی اینگونه نیست وقتی شما نسبت به ساخت فروشگاه اینترنتی اقدام می کنید اوایل باید مانند شغل سنتی وقت بیشتری بزارید اما بعد از مدت کوتاهی وقتی سایت شما در زمینه کسب و کارتان در نتایج گوگل بالا آمد.

آن زمان درآمد شما لگاریتمی رشد خواهد کرد و می توانید زمان کمتر بگذاید و درآمد بیشتر داشته باشید.

در شغل سنتی در هر زمینه ای که شما فعالیت می کنید نهایتا خدماتی که می توانید به افراد بدهید مشتریان محله یا شهر خودتان است اما زمانی که شما فروشگاه اینترنتی راه اندازی می کنید و در اینترنت فعالیت می کنید در واقع شما با ۸۳ میلیون آدم یا مشتری طرف هستید که از ۸۳ میلیون جمعیت ایران ۵۰ میلیون نفر را در نظر می گیریم این ۵۰ میلیون نفر هر لحظه می توانند کسب وکار اینترنتی شما را جستجو کرده و از خدمات شما استفاده کنند.

پس خودتان قضاوت کنید ۵۰ میلیون مشتری یا فقط مشتریان شهر خودتان؟ هنوزم به امتحان کردنش نمی ارزه؟ اگر در شغل سنتی یک حرفه ای را دنبال کنید چند سال بعد نتیجه خواهید گرفت ؟ و اینکه چقدر درآمد شما رشد خواهد کرد ؟ در کسب و کار اینترنتی شما می توانید در عرض ۶ ماه تا نهایتا ۳ سال نتیجه های مالی بزرگی بگیرید نتیجه هایی که مانند خیلی از سایت های حال حاضر با یک ایمیل مارکتینگ در یک روز می توانند ۱۰ها میلیون کسب درآمد کنند.

ساخت فروشگاه اینترنی دغدغه بسیاری از افراد است مخصوصا افرادی که در شغلشان بسیار مشغول هستند و زمان کافی برای یادگیری برنامه نویسی ندارند از طرفی هم خودشان دوست دارند طراحی فروشگاه اینترنتی را انجام بدهند ولی فکر می کنند باید زمان زیادی رو برای یادگیری بگذارند یا اینکه به صورت کلی ساخت فروشگاه اینترنتی رو به یک فرد متخصص واگذار کنند.

اما در دوره آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی شما می توانید یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای مانند سایت دیجی کالا طراحی کنید.

فروشگاه بزرگ دیجی کالا را اکثر شما عزیزان می شناسید ما در دوره آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی آموزش خواهیم داد چگونه بدون کدنویسی یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا برای کسب و کار خود طراحی کنید.

از آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی برای طراحی سایت های مختلفی می توان استفاده کرد اما تمرکز اصلی این دوره روی سایت های فروشگاهی است از آنجایی که طراحی سایت فروشگاهی  پیچیده تر از سایت های دیگر است بعد از گذراندن این دوره قادر خواهید بود سایت های مختلفی در حوزه های مختلفی طراحی کنید.

پس اگر قصد طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای برای کسب درآمد را دارید این دوره کمک زیادی به شما خواهد کرد تا نهایت جذابیت و خلاقیت را در فروشگاه خود به کار بگیرید.

دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی و قالب وودمارت تا فصل ۲۵ مشابه هم هستند اما در دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی این آموزش ها ادامه خواهد داشت و در آینده آموزش های بیشتر و کامل تری در دوره اضافه خواهد شد.

بعد از تهیه آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از بهترین قالب های اورجینال سایت تم فارست در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا فروشگاه اینترنتی خود را با یکی از بهترین و کامل ترین قالب فروشگاهی وردپرس راه اندازی کنید.

قالبی که در این دوره در اختیار شما قرار می گیرد قالب فروشگاهی وودمارت است این قالب یکی از پرفروش ترین قالب های جهان است و تا امروز فروشگاه های حرفه ای زیادی با این قالب راه اندازی شده است.

قالب قدرتمند وودمارت بسیار کامل است و اکثر قابلیت های مهم فروشگاهی اینترنتی را دارد که این باعث شده است شما افزونه های کمتری در وردپرس خود نصب کنید و سرعت سایت خود را افزایش دهید.

همانطور که در دمو مشاهده می کنید ما با استفاده از این قالب یک سایتی مشابه دیجی کالا طراحی کرده ایم که آموزش آن در دوره قرار داده شده است.

البته این فقط یکی از دموهایی است که می شود با قالب وودمارت پیاده سازی کرد شما هر فروشگاهی نیاز داشته باشید به راحتی می توانید با استفاده از امکانات فوق العاده ای که این قالب دارد طراحی و پیاده سازی کنید.

قالب این دوره همراه آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا هزینه های اضافی انجام ندهید و بتوانید از این دوره به صورت یک پکیج کامل استفاده کنید.

در پکیج آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی علاوه بر دریافت آموزش و قالب شما افزونه های اورجینال اسلایدر روولوشن و ویژوال کامپوزر را نیز دریافت خواهید کرد در واقع سعی کرده ایم کامل ترین پکیج آموزش را در خدمت شما قرار دهیم امیدوارم از این پکیج آموزشی بهترین استفاده را ببرید.

در این دوره آموزش داده می شود چگونه یک صفحه محصول فوق العاده زیبا و جذاب طراحی کنید که البته این نمونه فقط یک نمونه ساده است و با آموزش های داده شده شما می توانید با کمی زمان گذاشتن صفحه محصولات فوق العاده جذاب تر و کامل تری طراحی کنید.

همانطور که در دمو مشاهده کردید در این دوره سایتی مشابه سایت دیجی کالا طراحی کرده ایم و سایت آماده دیجی کالا قابلیتی است که شما با چند کلیک بدون نیاز به طراحی و زمان گذاشتن زیاد می توانید سایت طراحی شده در دوره را روی لوکال هاست یا هاست واقعی خود نصب کنید و سپس مطابق با سلیقه خود فروشگاه طراحی شده را ویرایش سازی کنید.

این امکان برای دوستانی مفید است که زمان کمی دارند و می خواهند با سرعت فروشگاه خودشان را راه اندازی کنند.

همچنین علاوه بر اینکه قالب وودمارت و آموزش آن در سایت های دیگر جداگانه فروخته می شود سایت های آماده نیز هزینه زیادی برای شما خواهد داشت و برای آنها نیز باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنید اما کیت وردپرس این افتخار را دارد که سایت آماده دیجی کالا را نیز در اختیار کاربران عزیز قرار دهد تا بتوانند بدون هدر دادن زمان زیاد بهترین سایت زمینه کاری خود را طراحی کنند.

در این جلسه آموزش داده شده است چگونه یک پاپ آپ جهت دریافت ایمیل از کاربران طراحی کنید.

سلام خسته نباشید.

یه سوالی داشتم این که در این اموزش از دموی خواصی استفاده می کنید و بعد اون رو تغییر می دید یا نه صفر تا صد خود دیجی کالا را با قالب وودمارت و امکاناتی که دارد از اول درست می کنید؟ سلام دوست عزیز دوره از صفر تا صد با امکانات خود قالب وودمارت طراحی شده است سلام و خسته نباشید خدمت تیم کیت وردپرس بنده این آموزش رو خریدم و مطابق ویدیوی آموزش رفتم جلو و تمام صفحه اصلیم رو طراحی کردم و مشکلی نداشتم دیشب کامپیوتر رو خام.

ش کردم ولی امروز که باز کردم و خواستم به طراحیم ادامه بدم خطای در برقراری ارتباط با پایگاه داده رو بهم نشون میده لطفا راهنمایی کنید مممنونم سلام خانم سیماگر عزیز این خطا دلایل مختلفی می تواند داشته باشد ولی دلیل اصلی آن ایجاد خطا در دیتابیس است اطلاعات دیتابیس خود را در فایل wp-config.

php بررسی کنید سپس آن را با دیتابیس هاست خود تطابق دهید به احتمال زیاد مشکل حل خواهد شد در صورت حل نشدن مشکل از پنل کاربری خود تیکت بزنید تا دوستان بهتر و سریع تر شما را راهنمایی کنند سلام من قصد دارم فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی و درمانی رو بسازم آیا این آموزش کار ساز است؟ سلام دوست عزیز بله در این آموزش با استفاده از قالب وودمارت طراحی فروشگاه آموزش داده شده است که یکی از مناسب ترین قالب ها برای لوازم آرایشی و محصولات فیزیکی است سلام.

من این آموزش رو تهیه کردم ولی بعد از پرداخت، محصول رو نتونستم دانلود کنم و تو یه صفحه برام نوشت که رکورد پرداختی وجود ندارد!!! یه همچین چیزی ممنون میشم راهنمایی کنید سلام وسپاس از حضور شما کاربر گرامی به حساب کاربری و سابقه دانلود مراجعه کنید محصولات خریداری شده در آن بخش موجود می باشد اگر در هر صورتی مشکل داشتید می تونید تیکت ارسال کنید یا با بخش پشتیبان سایت از طریق آیکون شناور در سایت ارتباط برقرار کنید سلام وقت شما به‌خیر این آموزش کلا چند ساعته؟؟ سلام دوست عزیز این دوره بیش از ۱۲ ساعت آموزش است سلام و درود خدمت تمام اعضای فوق العاده سایت کیت وردپرس بنده این آموزش رو تهیه کردم واقعا راضی هستم قالب وودمارت واقعا همون چیزی بود که من برای فروشگاه اینترنتی خودم نیاز داشتم اما این قالب به تنهایی قطعا برایم کاربردی نبود اگر آموزش کامل و فوق العاده شما در کنار این قالب نبود بی نهایت سپاسگذارم و امیدوارم همینطور ادامه دهید سلام میثم عزیز خوشحالیم که این پکیج براتون مفید واقع شده و همچنین از نظر ارزشمند شما بسیار خرسندیم سلام بنده قصد تهیه این دوره رو داشتم اما قبلش چندتا سوال داشتم اگر پاسخ دهید ممنون میشم من می خواهم یک فروشگاه لباس راه اندازی کنم آیا این آموزش برایم مفید خواهد بود و اینکه قالب همراه آموزش است و باید هزینه اش را جدا بپردازیم ؟ سلام دوست عزیز سپاس از نظر ارزشمند شما این دوره برای راه اندازی سایت های فروشگاه بسیار مناسب است که فروشگاه لباس نیز شامل آن می شود هم چنین نکات بسیار مهم سئو در مورد فروشگاه اینترنتی نیز در این دوره آموزش داده شده است که قطعا برای فروشگاه لباس بسیار مفید خواهد بود سلام و درود بنده این محصول رو تهیه کردم واقعا آموزش کاملی بود و شکی نیست که بهترین قالب رو در این دوره قرار داده اید اما اگر آموزش های بیشتری از سئو در دوره قرار بدهید بسیار می تواند بیشتر به کاربران مخصوصا بنده کمک کند سلام و سپاس از نظر ارزشمند شما دوست عزیز احتراما این دوره تمرکز اصلی ما راه اندازی فروشگاه اینترنتی بوده است دوره های سئو حرفه ای در آینده روی سایت قرار خواهد گرفت باسلام لطفا دموی آنلاین قرار دهید تا هم ما بتونیم برای خرید تصمیم بگیریم و هم سایر کاربران با سلام دوست عزیز سپاسگذاریم از نظر ارزشمندتان بله به زودی دمو را به صورت آنلاین قرار خواهیم داد خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آموزش طراحی سایت حرفه ای ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت دیجی کالا – آموزش ساخت سایت مشابه دیجی کالا آموزش سئو وردپرس کامل – آموزش حرفه ای سئو وردپرس آموزش ووکامرس – آموزش کامل افزونه ووکامرس آموزش کامل و جامع طراحی سایت با افزونه المنتور طراحی سایت با پوسته وودمارت – آموزش قالب وودمارت حرفه ای آموزش ساخت آزمون آنلاین در وردپرس با افزونه HD Quiz آموزش افزونه گراویتی فرم Gravity Forms و ساخت فرم حرفه ای ۵ تا از بهترین افزونه های رایگان اسلایدر محصولات ووکامرس آموزش طراحی سایت حرفه ای ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت دیجی کالا – آموزش ساخت سایت مشابه دیجی کالا آموزش سئو وردپرس کامل – آموزش حرفه ای سئو وردپرس اشتراک در خبرنامه ما و دریافت آخرین اخبار و پیشنهادات تمامی حقوق مطالب برای "کیت وردپرس"محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

سایت : کیت وردپرس

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map