ساخت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

031.

0912-8238263☎   مهمترین گام برای ساخت فروشگاه اینترنتی، انتخاب بهترین فروشگاه ساز است.

فروشگاه ساز وب پویا ساده ترین راه برای فروش محصولات شما ، بدون هیچ محدودیتی است.

 شما میتوانید انواع محصولات فیزیکی، مجازی و خدمات خود را براحتی و بدون دانش قبلی با فروشگاه ساز اختصاصی خودتان بفروش برسانید.

مشتری شما میتواند به کمک قابلیت هایی همچون دسته بندی، فیلترهای جستجو و مقایسه پیشرفته، محصول مورد نظرش را بررسی و انتخاب کند.

   دسترسی سریع به بخش های این صفحه:          نمونه کارهای بیشتر   برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی اولین چیزی که به ذهن هر فردی میرسد، لزوم انتخاب نام و ثبت یک دامنه مناسب است.

تا کاربران بتوانند از طریق آدرس دامنه وارد سایت فروشگاهی شوند.

اما  وب پویا به شما یک دامنه IR با  مالکیت شما به رایگان ثبت می کند.

با داشتن این دامنه رایگان دیگر نیازی نیست به دنبال خرید دامنه سایت و ثبت آن باشید.

همان طور که می‌دانید قالب سایت، ظاهر فروشگاه شما را می‌سازد که مانند یک ویترین اولین عامل برای جذب مشتری خواهد بود.

اگر ظاهر سایت جذاب، منظم و زیبا طراحی شده باشد بازدیدکنندگان سایت رغبت بیشتری برای کاوش و در نهایت خرید از سایت خواهند داشت.

طراحان وب پویا نیز با همین هدف قالب‌های متنوع و جذابی را طراحی کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

شما می‌توانید به طور رایگان این قالب‌ها را مشاهده کرده و هر کدام را که می‌پسندید برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید و هر زمان نیز از این ویترین خسته شدید و خواستید چیدمان فروشگاهتان را تغییر دید مختار خواهید بود که قالب سایت خود را با یک قالب جدید جایگزین نموده و از ظاهر جدید سایتتان لذت ببرید.

اگر شما از فروشگاه ساز وب پویا استفاده کنید با خرید پکیج‌های ساخت سایت ، کارشناسان وب پویا تا مدت یک سال از سایت شما پشتیبانی می‌کنند و از آنجا که به کل سیستم تسلط دارند، استفاده از این پشتیبانی موجب حفظ امنیت بیشتر سایت شما خواهد بود و دیگر لازم نیست نگران تزریق کد‌های مخرب به سایت خود باشید.

تیم پشتیبانی وب پویا هفت روز هفته و به شکل ۲۴ ساعته از طریق ایمیل و وب سایت وب پویا با مشتریان در ارتباط بوده و کاربران می‌توانند برای رفع مشکلات به وجود آمده یا گرفتن مشاوره در کوتاه‌ترین زمان با کارشناسان ارتباط برقرار کنند.

این درحالی است که اگر از دیگر سیستم ‌های فروشگاه ساز برای ساخت سایت فروشگاهی خود استفاده کنید در صورت به وجود آمدن یک مشکل یا باید خودتان به اندازه کافی اطلاعات و دانش لازم برای رفع آن را داشته باشید و یا اینکه باید یک پشتیبان استخدام کرده و با پرداخت هزینه زیاد از او بخواهید تا مشکل سایت را برطرف کند.

شما برای اینکه بتوانید از یک سیستم فروشگاه ساز استفاده کنید و امکانات آن را افزایش دهید یا باید دانش و تخصص لازم را داشته باشید و یا اینکه یک توسعه دهنده را استخدام کنید تا سایت فروشگاهی شما را ارتقا دهد.

اما فروشگاه ساز وب پویا توسط تیم توسعه دهنده وب پویا حمایت شده و شما در صورت استفاده از این سیستم دیگر نیازی به استخدام توسعه دهنده و صرف هزینه نخواهید داشت.

کارشناسان وب پویا همواره در حال تلاش برای افزایش امکانات و ارتقا سیستم سایت ساز خود متناسب با نیاز‌های روز هر فروشگاه اینترنتی هستند.

وب پویا به طور دائم مشغول ارتقا سیستم خود و بروزرسانی امکانات آن با توجه به روش‌های نوین تجارت الکترونیک و پیشرفت روز به روز همراه با تکنولوژی است و این امکانات جدید را به طور رایگان در کلیه سایت‌هایی که با سیستم سایت ساز وب پویا طراحی و ساخته شده‌اند، اعمال می‌کند و لازم نیست کاربران برای دسترسی به این امکانات جدید، هزینه‌ای پرداخت کنند.

وب پویا مشکل خرید هاست و زمانی که باید صرف آن شود را برای شما حل کرده است.

فضایی ایجاد کرده ایم که می‌توانید محتوا‌‌ها و متن‌های مرتبط با معرفی محصولات فروشگاه را در این فضا قرار دهید.

فضای در نظر گرفته شده و پهنای باند آن حجم مناسبی دارد و قابل ارتقا می باشد.

به شکل منظم از پشتیبان گیری انجام میشود و لازم نیست نگران بک آپ گرفتن از سایت فروشگاهی خود باشید.

همان طور که در مورد ووکامرس اشاره شد، سیستم ‌های آماده فروشگاه ساز از آنجایی که ارزان و دردسترس هستند، به احتمال بیشتری مورد حمله و نفوذ هکر‌ها قرار می‌گیرند و بیشتر احتمال دارد که به این وسیله دچار اختلال شوند.

مدیران سایت‌ها نیز اغلب از دانش کافی برنامه نویسی برای حفظ امنیت سایت خود برخوردار نیستند و به همین علت ممکن است سایت خیلی زود مورد آسیب قرار گرفته و با کوچکترین حمله هکر‌ها دچار اختلال شود.

اما از آنجایی که هسته سیستم سایت سازی مثل وب پویا همگانی نیست و به سادگی در دسترس عموم قرار ندارد، هکر‌ها نمی‌توانند به آن نفوذ کرده و در سیستم سایت‌هایی که ساخته است، اختلال ایجاد کنند.

به همین علت می‌توان گفت که سیستم سایت ساز وب پویا دارای امنیت بالایی است در عین حال که تیم فنی وب پویا نیز به طور مداوم در حال ارتقا امنیت سایت‌های ساخته شده با وب پویا هستند.

امروزه بیش از ۶۰ درصد کاربران اینترنت با استفاده از موبایل وارد سایت‌ها می‌شوند.

گوگل نیز در الگوریتم جدید خود به نام mobile first index به طور واضح اعلام کرده است که برای بررسی یک سایت ابتدا به سراغ نسخه موبایل آن خواهد رفت؛ بنابراین خیلی مهم است که سایت فروشگاهی شما در تلفن همراه و تبلت قابل دسترسی بوده و کاربران موبایلی نیز بتوانند به خوبی با آن کار کنند.

این موضوع که به آن طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا گفته می‌شود با حساسیت زیاد توسط متخصصان وب پویا مورد توجه بوده و می‌توانید مطمئن باشید که تمامی سایت‌های وب پویا ریسپانسیو هستند.

برای توسعه یک سایت اینترنتی باید بازاریابی اینترنتی را آموخته و دانش لازم در این زمینه را کسب کرده باشید؛ در غیر این صورت باید از متخصصان کمک بگیرید تا به توسعه کسب و کار شما کمک کرده و در زمینه بازاریابی به شما مشاوره دهند.

وب پویا آماده است تا در این زمینه نیز به شما کمک کند.

کارشناسان وب پویا بعد از طراحی و ساخت سایت فروشگاهی هر زمان که بخواهید در کنار شما هستند تا در بازاریابی دیجیتال و رشد سایتتان، شما را راهنمایی کنند.

شرکت وب پویا دانش و تجربه کافی در زمینه بازاریابی دیجیتال را داشته و به کسب و کار‌های آنلاین در این زمینه خدمات ارائه می‌دهد.

بنابراین با ساخت فروشگاه اینترنتی خود به کمک سایت ساز وب پویا مطمئن می‌شوید که در مسیر پیشرفت کسب و کارتان تنها نخواهید بود.

اگر بخواهید به روش معمول یک سایت حرفه‌ای طراحی کرده و از آن استفاده کنید باید مبلغی بیش از پنج میلیون تومان صرف کرده و همچنین باید مبالغی نیز برای پشتیبانی، مدیریت و.

.

.

کنار بگذارید.

اما راه ساده‌تر و ارزانتری نیز وجود دارد؛ استفاده از سیستم فروشگاه ساز و سایت ساز وب پویا.

شما با این سیستم خیلی راحت و با هزینه کم می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

همان طور که هم که در بالا اشاره شد وب پویا بعد از ساخت سایت هم شما را همراهی کرده و می‌توانید از خدمات کارشناسان آن برای پشتیبانی، امنیت سایت و.

.

.

بهره ببرید بدون اینکه لازم باشد هزینه اضافی پرداخت کنید.

در واقع شما تنها با یک هزینه اشتراک سالانه یک پکیج کامل دریافت کرده و یک کسب و کار آنلاین مطمئن و پردرآمد خواهید داشت.

          سازگاری کامل فروشگاه ساز با استانداردها و چک لیست الزامات اخذ نماد الکترونیک (اینماد)                       یک فروشگاه مارکت پلیس (Marketplace) با امکان ارائه بینهایت پنل فروشنده   مارکت پلیس چیست؟ سیستم چند فروشندگی یا مارکت پلیس مانند یک پاساژ اینترنتی است که در آن شما به عنوان مدیر این پاساژ، به هر فروشنده غرفه ای از فروشگاه اینترنتی خود را اجاره می دهید و به ازای فروش محصولات فروشنده ، درصد پورسانتی به شما تعلق می گیرد.

نمونه بزرگترین مارکت پلیس در حال حاضر در ایران،  دیجی کالا است.

                برای تست و بررسی فروشگاه می توانید نمونه آزمایشی آن مشاهده نمایید: دمو فروشگاه ساز    بروزرسانی در : 1399/09/01 بروزرسانی در : 1399/02/22 بروزرسانی در : 1398/09/12 بروزرسانی در : 1398/04/23  بروزرسانی در : 1399/07/29  بروزرسانی در : 1399/04/12 بروزرسانی در : 1398/11/08 بروزرسانی در : 1398/06/15 بروزرسانی در : 1398/02/24     نسخه خریداری شده دارای 6 ماه پشتیبانی رایگان می باشند، پشتیبانی شامل تمامی موارد زیر می شود:     1.

100.

000 1.

600.

000    سفارش آنلاین و پرداخت 50% هزینه ← راه اندازی فروشگاه در 3 روز کاری ← پرداخت 50% مابقی هزینه سفارش پس از راه اندازی تا 10 آذر، علاوه بر اپلیکیشن فروشگاهی رایگان، 10% هم تخفیف ویژه دریافت کنید   کد تخفیف: azar99 ثبت سفارش فروشگاه  امتیاز کاربران با ما در تماس باشید طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم سیماگره هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

تمام حقوق متعلق به وب پویا می باشد.

| Copyright 2020 © سیماگر سلام اگر سوالی دارید اینجا بپرسید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map