ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان کارت شارژ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان کارت شارژ کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز سایت ساز ؛ امروز با آموزش ایجاد یک فروشگاه کارت شارژ کاملا رایگان و مستقل در خدمت شما هستم! همون طور که می دونید ، امروزه کسب و کار در عرصه اینترنت بسیار پر رونق شده است ، از این رو این فروشگاه ها و کسب کار های آنلاین هستند که بیشترین سود را از این بازار نامحدود مجازی استفاده می نمایند.

شما نیز برای اینکه بتوانید در این بازار بزرگ سهمی برای خود داشته باشید ، می توانید روش های مختلفی را امتحان نمایید ولی شاید بتوان گفت که فروش کارت شارژ از طریق اینترنت ، یکی از بهترین این روش هاست! شما با ایجاد یک فروشگاه مستقل کارت شارژ ، می توانید با فروش کارت شارژ ، برای خود کسب درآمد نمایید.

تمامی کارت شارژ هایی که شما به فروش می رسانید ، از طریق سایت در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی نیست شما کارت شارژ ها را تهیه و در فروشگاه خودقرار دهید.

با ما همراه باشید تا به همراه هم یک فروشگاه کارت شارژ مستقل و کاملا رایگان برای شما ایجاد نماییم: ابتدا با کلیک بر روی لینک زیر به صفحه ایجاد فروشگاه وارد شوید: پس از ورد با صفحه ای مانند عکس زیر مواجه می شوید که مطابق با راهنمای تصویر مقادیر را پر نمایید: اگر تمامی مراحل بالا را درست انجام داده باشید ، لینک تاییدی به ایمیل شما ارسال خواهد شد ، به ایمیل خود مراجعه و بر روی لینک کلیک کنید.

هم اکنون فروشگاه کارت شارژ شما آماده می باشد ، وارد مدیریت فروشگاه شوید و از کسب و کار در اینترنت لذت ببرید.

امیدوارم که این مطلب مورد استفاده قرار گیرد.

خوشحال می شم نظرات و سوالات خودتون رو از طریق نظرات وبلاگ ارسال کنید… جواد مهدیخانی هستم ، کارشناس امور بازاریابی بهینه سازی و طراحی در عرصه وب که از سال 1387 به صورت حرفه ای فعالیتم رو آغاز کردم.

.

.

امیدواریم که آموزش ها و مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

با تشکر در این وبلاگ ، آموزش های مختلفی در زمینه های راه اندازی سایت و استفاده از هاست و دامنه و راه اندازی کسب و کار آنلاین برای کاربران گرامی سایت ساز زرین ارائه می شود.

امیدواریم رضایت شما همواره پایدار باشد.

Instagram Our photos!

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map