ساخت فروشگاه اینترنتی ساده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با ساخت فروشگاه اینترنتی ساده شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دوس داری کسب و کار اینترنتی خودتو داشته باشی؟ ما به شما آموزش خواهیم داد چطور در عرض چند دقیقه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید همچنین خواهید دید که برای ساخت فروشگاه اینترنتی نیاز به هیچگونه دانش برنامه نویسی ندارید! با ما همراه باشید و کسب و کار خود را مدیریت کنید.

بزن بریم به جمع بیش از 5000 مشتری پرستاشاپ فارسی بپیوندید و موفقیت خود را رقم بزنید! قبل از شروع بد نیست بدانیم اصلا چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟ حتما تا به حال اسم فروشگاه هایی همچون دیجی کالا، بامیلو و .

.

.

رو شنیدید.

تا به حال فکر کردید این فروشگاه ها چطور راه اندازی شدند و اصلا چرا فروش اینترنتی دارند؟ ما به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

فروشگاه اینترنتی در واقع راهکاری است برای معرفی و فروش محصولات و خدمات شما بر بستر وب بصورت آنلاین.

تصور کنید اگر می تونستید محصولات و خدمات خودتون رو به سراسر ایران ارائه کنید، چه تغییری در فروش کسب و کارتون ایجاد می شد؟ فروشگاه سازهای اینترنتی برای شکستن این حد و مرزها وارد عرصه وب شدند.

بدون تردید رشد و موفقیت کسب و کار شما بدون ورود به عرصه تجارت آنلاین، بسیار سخت و یا محکوم به شکست خواهد بود.

شما با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خودتون می تونید حداقل 3 سال از رقبای سنتی کسب و کارتون سبقت بگیرید و گامی بزرگ در راه توسعه و موفقیت اون بردارید! حالا که از اهمیت فروشگاه اینترنتی با خبر شدید، پس تردید نکنید و فروشگاه اینترنتی خودتون رو بسازید ، منتظر چی هستید؟ ساخت فروشگاه اینترنتی بسیار ساده تر از چیزی است که تصور می کنید.

نرم افزارها یا اسکریپت های فروشگاه ساز رایگان در عرض چند دقیقه فروشگاه اینترنتی شما را راه اندازی می کنند! کافی است هاست و دامنه مناسبی تهیه کنید سپس یک نرم افزار فروشگاه ساز رایگان مانند پرستاشاپ فارسی را روی هاست خود نصب کنید.

بعد از نصب و تنظیم صرفا باید به مدیریت فروشگاه خود بپردازید.

با خرید قالب های تجاری، کار راه اندازی فروشگاهتون رو رایگان انجام میدیم! مرور قالب ها می خواهی خودت فروشگاهت رو راه اندازی کنی؟ از اینجا شروع کن شروع کنید با استفاده از فروشگاه ساز رایگان پرستاشاپ هیچ نگرانی بابت پشتیبانی فنی فروشگاه خود نخواهید داشت چرا که تیم آی پرستا، نماینده رسمی پرستاشاپ فرانسه در ایران پشتیبان شماست.

خدمات فنی و تخصصی آی پرستا را در بخش خدمات مرور کنید.

پرستاشاپ نام یک فروشگاه ساز اینترنتی است.

تا امروز بیش از 270000 فروشگاه اینترنتی در سراسر دنیا با استفاده از پرستاشاپ راه اندازی شده اند.

در مورد برخی قابلیت های اصلی پرستاشاپ می توان به رایگان و متن باز بودن، سازگاری با فروشگاه های چند زبانه، پشتیبانی از واحدهای پولی متنوع، سئو و ساختار SEO استاندارد و قوی، پنل مدیریت روان و قدرتمند، انعطاف و توسعه پذیری بالا، سیستم حسابداری، انبارداری و مدیریت مشتریان درون-ساختاری یکپارچه و بیش از 310 قابلیت تخصصی فروشگاهی در نسخه پرستاشاپ 1.

6 و بیش از 450 قابلیت اساسی در پرستاشاپ 1.

7 نام برد.

دانلود رایگان پرستاشاپ 1.

6 و 1.

7 فارسی دانلود پرستاشاپ بصورت رایگان با بیش از 310 قابلیت فروشگاهی دانلود رایگان نصب پرستاشاپ تنها در 5 دقیقه! ویدیوی آموزشی نصب پرستاشاپ بر روی هاست و راه اندازی فروشگاه مشاهده ویدیو پس از آن که فروشگاه خود را با پرستاشاپ نصب و راه اندازی کردید، چند کار ساده برای آغاز فروش باید انجام شود.

اخذ نماد اعتماد الکترونیکی اولین قدم برای گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی است.

بعد از آن داشتن یک ظاهر زیبا با استفاده از قالب های پرستاشاپ امری تاثیر گذار خواهد بود که شما را متمایز از سایر رقبا خواهد کرد.

بازاریابی، سئو و تبلیغات نیز عضو جدایی ناپذیر هر کسب و کار اینترنتی هستند.

در نهایت مشتری مداری، روش های حمل کالا، پشتیبانی مشتریان و پاسخگویی تلفنی فروش شما را تضمین خواهند کرد.

همواره برای تمامی این موارد می توانید از مشاوره و خدمات فنی کارشناسان آی پرستا بهره ببرید.

همین حالا با ما در ارتباط باشید.

مرکز قالب، ماژول و خدمات ایرانی پرستاشاپ قالب ها و ماژول های 100% ایرانی پرستاشاپ و خدمات فنی و تخصصی ورود به بازارچه انواع قالب و ماژول های خارجی پرستاشاپ ماژول ها و قالب های بین المللی پرستاشاپ بصورت قانونی و اصلی مرور افزونه ها آماده اید؟ از اینجا شروع کنید شرکت تجارت پایا الکترونیک پارس | آی پرستا تلفن: 0912-8238263 ایمیل: info[at]ipresta[dot]ir شنبه تا چهارشنبه از 8 الی 16 و پنجشنبه ها از 8 الی 12 آی پرستا در شبکه های اجتماعی با عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام آی پرستا از آخرین تخفیف ها، اخبار و مقالات پرستاشاپ فارسی با خبر شوید دسترسی سریع خدمات پرستاشاپ آخرین اخبار و مقالات تمامی حقوق برای شرکت تجارت پایا الکترونیک پارس محفوظ می باشد | شرایط و قوانین این سایت توسط سرورهای قدرتمند آی پرستا پشتیبانی می شود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map