ساخت فروشگاه اینترنتی لاراول

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت فروشگاه اینترنتی لاراول شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با ساخت فروشگاه اینترنتی لاراول شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

software engineering سلام مدت ها پیش که لاراول را یاد میگرفتم به فکر این بودم که آیا با لاراول میشه فروشگاه قوی ساخت ؟ تا اینکه این چند روز وقت گذاشتم و منابع خوبی در این زمینه پیدا کردم و به نتیجه رسیدم .

سعی میکنم مقاله هایی که انگلیسی بودن را بطور خلاصه بنویسم تا ببینیم که لاراول برای ساخت فروشگاه مناسب است یا نه !‌؟‌ اول بریم سراغ سوالمون پاسخ این سوال مثبت است .

لاراول یک فریمورک ( چهار چوب ) برای زبان PHP است که امنیت و سرعت کافی برای پیاده سازی پروژه های آنلاین را دارد و همچنین بر پایه ی MVC است و همه ی اینها لاراول را گزینه ی خوبی میکنه تا باهاش یک فروشگاه بتونید بسازید .

اما ساختن فروشگاه خودش دردسرهایی داره که باید بکشید و روش کار کنید وگرنه لاراول همینطوری فروشگاه تحویلتون نمیده ! خب بریم منابع خارجی ببینیم درباره ی لاراول چی میگن ! نظرها از انجمن های برنامه نویسیی خارجی گرفته شده ترجمه :‌ ترجمه ترجمه ترجمه اینها نظرهایی از برنامه نویسانی بودند که در انجمن Quora اینها را نوشته بودند و من ترجمه کردم البته نظرات خیلی زیاد بودند چندتا رو گلچین کردم اما نظر همگی تقریبا یک چیز یکسانی بود که لاراول گزینه ی مناسب برای ساخت فروشگاه است .

به دلیل وجود ابزارهایی که کمک میکند سرعت توسعه ی برنامه نویس در لاراول بسیار بیشتر باشد فکر کنم توسعه و راه اندازی فروشگاه بسیار سریع باشد .

اما نیاز دارید که قبل از شروع ساختن فروشگاه ، خود لاراول را بصورت کامل یاد بگیرید .

از یک منبع خوب آموزشی برنامه نویسی با لاراول شروع کنید من دوره ای که برای لاراول دیدن دوره ی لاراول استاد نیک زاد بود بسیار عالی و شیوا تدریس کردن سپس دوره ی پروژه محور سیماگری ایشون عالی بود که تونستم فروشگاهم رو بسازم .

بعد از درک لاراول شما میتوانید از پروژه های آماده و بسته های آماده نیز استفاده کنید .

پنل های مدیریت آماده بسیار زیادی در گیتهاب بصورت اوپن سورس و رایگان قرار گرفته است که از انها میتوانید برای ساخت پنل مدیریتی فروشگاهتان استفاده کنید .

کافیست عبارت زیر را گوگل کنید یا مستقیما در گیتهاب سرچ کنید موارد زیر نیاز هستند که یاد بگیرید تا بتوانید توسعه ی راحت و سریعی برای ساخت فروشگاه انلاین با لاراول داشته باشید .

جامعه توسعه دهندگان لاراول در ایران،… software engineering جامعه توسعه دهندگان لاراول در ایران، ما در اینجا سعی میکنیم توسعه دهندگان لاراول رو در کنار هم جمع کنیم و دانش مان را در اختیار هم دیگر قرار دهیم، این جامعه متعلق به فرد و یا گروه خاصی نخواهد بود با ثبت نام در سیماگر به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این انتشارات مطلبی دیگر از این انتشارات مطلبی دیگر از این انتشارات

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map