ساخت قالب سایت با فتوشاپ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت قالب سایت با فتوشاپ کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در طراحی سایت یکی از مهمترین بخش هایی که باید به آن توجه بسیاری شود بخش طراحی گرافیک سایت و داشتن یک قالب زیبا و کاربرپسند میباشد.

یکی از قدرتمندترین نرم افزار های طراحی گرافیک، نرم افزار فتوشاپ هستش که ما میتونیم با استفاده از این نرم افزار قالب سایتمون رو براحتی طراحی کنیم.

توصیه میشود ( دوره آموزشی طراحی سایت ) را نیز مشاهده کنید خوب شاید این سوال براتون پیش بیاد که ما چرا باید بیایم برای طراحی قالب سایت از نرم افزار فتوشاپ استفاده کنیم؟ جواب بسیار ساده است : خوب طراحی یک قسمت گرافیکی با یک نرم افزار گرافیکی بسیار ساده تر از کد نویسی هستش .

درسته که همین قسمت گرافیکی بعدا باید به کد تبدیل بشه اما ما با استفاده از فتوشاپ اول براحتی قسمت های گرافیکی سایت رو طراحی میکنیم تا در موقع کدنویسی دچار سردرگمی نشیم و یک دید بازتری به قالب سایت داشته باشیم.

میانگین امتیازها جزئیات امتیاز هدیه عالیییی بود ممنون ازتون Amirhosein وظیفه خودم میدونم که یک تشکر ویژه داشته باشم از مدرس عزیز این دوره که خیلی عالی مباحث و کامل توضیح دادند.

واقعا دوره فوق العاده ای بود .

واقعا از شما و از تمام افرادی که در این سایت فعالیت می کنند، سپاسگزارم.

سلام خیلی خوب بود ممنون ولی چندتا فایل فتوشاپ که گفتید قرار میدید رو پیدا نمیکنم مربوط به آیکون ها سلام و درود با تشکر از نظر ارزشمند شما درس دوم دوره رو مشاهده کنید موفق و پیروز باشید سلام من فتوشاپ بلد نیستم در این آموزش فتوشاپ برای طراحی قالب را به طور کامل گفته شده یا باید مقدمات فتوشاپ رو بلد باشیم سلام و درود بله کامل هست موفق و پیروز باشید سلام آقای مصطفی زاده به نظر شما سایت رو اول توی فتوشاپ طراحی کنیم و بعد آن را به کد تبدیل بکنیم یا اینکه از همون اول سایت رو به صورت کد بنویسیم؟ کدوم به نظر شما بهتره؟ سلام و درود اگر اول داخل فتوشاپ طراحی کنید میتونه راهنمای خوبی باشه که در طی مسیر کدنویسی سردرگم نشید و سرعت کارتون بیشتر بشه موفق و پیروز باشید سلام ببخشید میشه بگید این فایل رو با چه فرمتی و چجوری در سایت قرار دهیم؟؟؟؟؟ سلام.

میخواستم ببینم از چه نسخه ای از فتوشاپ باید استفاده کنیم که نتیجه ی بهتری ببینیم؟؟؟ سلام و درود تفاوتی نداره موفق و پیروز باشید از فتوشاپ cc که داخل دوره هم ذکر شد با سلام من آموزش طراحی قالب سایتتون دیدم توی اول فقط صفحه اصلی طراحی شده بود ………….

.

بقیه سایت چی میشه………….

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سلام و درود لطفا داخل دوره ثبت نام کنید و بعد فهرست دروس رو مشاهده کنید موفق و پیروز باشید ثبت نام کردم ولی فقط صفحه اول بود یعنی خیلی از چیزها مبهم دیگه موند مثلا وقتی که رو قسمت ورود یا عضویت میزنیم صفحه به چه شکل با شه یا مثلا قسمت کامنت های سایت چطور باشه یا مثلا وقتی روی یکی از مطالب کلیک میکنیم صفحه توضیحا ودانلود به چه صورت باز شود .

منون از پشتیبانی خوب سایت شما همانطور که از عنوان این دوره پیداست این دوره فقط برای طراحی قالب سایت در فتوشاپ هست و برای بقیه مواردی که فرمودید باید دوره های دیگه رو مشاهده کنید که بتونید سایت خودتون رو کامل کنید ، مثلا برای ابتدای کار دوره های تبدیل psd به html آموزش کامل HTML و HTML5 رو مشاهده کنید و اگر این دوره ها رو به اتمام رسوندید باید برید سمت یه سری دوره های دیگه که اگر بازم سوالی براتون پیش اومد میتونید مطرح کنید تا راهنمایی تون کنیم.

موفق و پیروز باشید واقعا نمیدونم چطوری از زحماتتون تشکر کنم فقط هرلحظه که از آموزش هاتون استفاده می کنم براتون آرزوی پیشرفت و موفقیت روزافزون دارم و مطمئننم به زودی شاهد موفقیت های بیشتری از شما هستیم سپاسگزارم سلام و درود از اینکه با نظرات ارزشمندتون به ما انررژی و قوت قلب میدید از شما بسیار سپاسگزاریم امیدواریم همواره در این مسیر خدماتی ارائه دهیم که درخور شما عزیزان باشه و مورد رضایت شما واقع بشه با آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما موفق و پیروز باشید سلام میشه بگین چجوری میشه این طراحی رو به کد تبدیل کنیم برای قالب سایت؟ سلام و درود در این دوره آموزش داده شده : تبدیل psd به html موفق و پیروز باشید ببخشی یه سایت خوب به من معرفی میگنی برای گرفتن برنامه فتوشاپ هر چی رو میگیرم همهش خرابه ممنون میشم کمکم کنید سلام و درود توی گوگل سرچ کنید اولین لینک ها سایت های خوبی هستن که میتونید ازشون دانلود کنید موفق و پیروز باشید چرا فکر میکنید خراب هستن .

شاید شما نصب بعضی از برنامه ها رو بلد نیستید .

نصب بعضی از برنامه ها مثل فتو شاپ و اغلب محصولات ادوبی برای لحاظ نکردن لایسنس برنامه برای افرادی که مبتدی هستن ، شاید یکم سخت باشه .

ضمنا بعضی اوقات میبینید سیستم شما حداقل ویژگی ها رو برای اون برنامه نداره که باید سیستمتون رو ارتقاع بدید وگرنه اغلب سایت هایی که این نرم افزار رو در دسترس میذارن قبل از اینکه در دسترس قرار بدن ، تست میکنن و ….

.

2015cc رو نصب کنید… سلام و عرض خسته نباشید.

اموزش بخش اول که تو سایت اپآرات اپلود کرده بودید عالی بود.

تو سایت ثبت نام کردم ولی متاسفانه قسمت دومشو نتونستم پیدا کنم.

ممنون میشم لینکشو برام بفرستید.

با تشکر سلام و درود داخل صفحه این دوره آموزشی فهرست دروس رو مشاهده بفرمایید اگر دروس براتون فعال نبود نیاز دارید که داخل دوره ثبت نام کنید موفق و پیروز باشید سلام دوره آموزشی بسیار مفید و خوب بود لطفا برای مباحث پیشرفته تر نیز فیلم آموزشی تهیه کنید که javascript و jquery‌ و bootstrap نیز در آن به کار برده شده باشد سلام و درود خوشحالیم که این دوره آموزشی مورد توجه شما قرار گرفته بله حتما این دوره ها رو در نظر داریم و در برنامه آموزشی قرار گرفته اند دوره آموزشی جاوا اسکریپت منتشر شده و میتونید در سایت مشاهده کنید و دوره Jquery هم در حال انتشار هست و به زودی منتشر خواهد شد در آینده هم حتما یک دوره پروژه محور خواهیم داشت که از کل این زبان ها داخل پروژه استفاده شود از همراهی و دیدگاه شما سپاسگذاریم موفق و پیروز باشید ممنون از راهنماییتون.

فقط یه موضوعی.

.

آموزش پروژه محور مثل همین آموزش رو میتونین با Adobe muse تولید کنید؟خیلی واسم جذابه بدونم در مورد طراحی UI سلام و درود سعی ما در آموزش تک بر این هستش که تا حد امکان در هر شاخه ای ، آموزش های مختلف رو پوشش بدیم اما فعلا به دلیل ازدحام آموزش هایی که در برنامه وجود دارند فرصت کافی برای تولید این آموزش موجود نیست.

البته به زودی آموزش تک با مدرس های بیشتری در خدمت شما خواهد بود و سعی میکنیم که تولید آموزش ها رو تسریع ببخشیم موفق و پیروز باشید با سلام.

.

فایل های تمرینی رو از کجا میتونم بگیرم؟ سلام و درود در قسمت طراحی هدر قالب میتونید فایل ها رو دانلود کنید موفق و پیروز باشید عالی بود آقای (مصطفی زاده) سلام و درود ممنون از نظر ارزشمندتون موفق و پیروز باشید نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * جامع ترین پکیج آموزش PHP در سطح وب 50 درصد تخفیف ویژه تدریس در آموزش تک وبلاگ آموزش تک تماس با ما درباره ما صفحه اصلی طراحی سایت افترافکت گرافیک   آموزش تک با هدف ایجاد بستری برای تولید آموزش هایی تخصصی و در پی آن پرورش متخصص پا به عرصه آموزش گذاشت و همواره سعی دارد تا متناسب با نام خودش ( آموزش تک ) بهترین و با کیفیت ترین آموزش ها را در بستری مناسب به صورت آنلاین برای جامعه ی دانش پژوه آماده کند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به آموزش تک می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت غیر مجاز و پیگرد قانونی دارد.

ورود با : مرا به خاطر بسپار آیا هنوز عضو نشده اید؟ ثبت نام کنید آیا شما عضو هستید؟ اکنون وارد شوید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map