ساخت وب سایت علمی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت وب سایت علمی شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با ساخت وب سایت علمی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت علمی با هدف انتقال و افزایش دانش عموم مردم و متخصصان انجام می گیرد.

پیشرفت در عرصه های مختلف و تکنولوژی و همچنین ظهور و ایجاد فناوری های گوناگون در صنایع مختلف ایجاب می کند که اینگونه پیشرفت ها از طریق طراحی سایت علمی (در این خصوص می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم های تخصصی شرکت طراحی سایت نورو وب اصفهان تماس برقرار کنید) در دسترس همگان قرار گیرد.

انعکاس اخبار و مقالات علمی مربوط به حوزه های مختلف برای بسیاری از افراد جذابیت خاص خودش را دارد.

همچنین پژوهشگران، مخترعان و اساتید دانشگاه به دنبال آن هستند که خود را بهتر و بیشتر به سایر افراد شناسانده و نتایج تحقیقات و دستاوردهای خود را در معرض عموم قرار دهند.

این اشخاص چنانچه از یک وب سایت علمی برخوردار نباشند، مجبور هستند از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، توئیتر، فیسبوک و … استفاده کنند.

این موضوع شاید در ابتدا خوشآیند به نظر برسد ولی در دراز مدت نمی تواند نیازهای مختلف افراد در زمینه های علمی را پوشش دهد.

از طرفی اینگونه شبکه های اجتماعی مقطعی هستند و ممکن است در برهه های مختلف با توجه به سیاست های کلی کشور مسدود و یا فیلتر شوند.

سایت های علمی می بایست فضایی را در طراحی سایت خود برای ارائه مطالب و محتوای علمی به صورت قابل فهم و صریح داشته باشند.

وجود اسلایدشویی از تصاویر که در بردارنده محتوای علمی می باشد در انتقال و تفهیم مطالب علمی می تواند کارآمد باشد.

درج فایل های علمی به صورت ویدیو نیز از دیگر امکانات در نظر گرفته در طراحی سایت علمی می باشد.

فایل ویدیو آنلاین مطالب علمی را به زبانی پویاتر و قابل فهم تر بیان می نماید.

علاوه بر این موضوع، طراحی سایت آنلاین مدیریت و داوری نشریات علمی و مجلات پژوهشی این امکان را فراهم می آورد که مؤسسات، دانشگاه‌ها، سازمان ها و مراکز علمی و پژوهشی فارغ از محدودیت های دنیای واقعی اعم از استفاده از کاغذ، فرایندهای سنتی و دستی پذیرش، بررسی، داوری و اعلام نتیجه مقالات بر مدیریت مؤثر و کیفیت محتوای نشریه متمرکز شوند.

چراکه از این طریق تمام فرایندهای عضویت، دریافت مقاله، بررسی و داوری، اعلام نتیجه، انتشار مقالات در شماره های مختلف نشریه و تعامل با نویسندگان و داوران به صورت آنلاین بر روی وب سایت صورت می گیرد.

در واقع با طراحی سایت مجله علمی تنها کاری که برای صاحبان نشریه باقی می ماند، مدیریت و ایجاد هماهنگی بین نویسنده، مقاله، داور و نشریه می باشد.

باید توجه داشت که طراحی وب سایت مجله علمی از یک طرف و پدیدار شدن این وب سایت در نتایج جستجوی گوگل از طرف دیگر حائز اهمیت فراوان است.

با توجه به این امر برای طراحی وب سایت علمی هم باید به اصول گرافیکی و هم به اصول سئو و بهینه سازی سایت توجه ویژه ای شود تا وب سایت طراحی شده در نتایج جستجوی گوگل جایگاه مناسبی را به خود اختصاص دهد.

شرکت طراحی سایت نورو وب اصفهان با تکیه بر تجربه ی خود هم در بخش گرافیک سایت و هم در مسائل مرتبط به بهینه سازی و سئو سایت علمی کاملترین وب سایت را برای شما طراحی می کنند.

- امکان گفتگوی کاربران حول موضوعات مختلف با استفاده از مفاهیم فنی نظیر فروم در طراحی سایت؛- امکان قرار دادن رفرنس‌های معتبر علمی و معرف کتب در طراحی وب سایت علمی؛- امکان رتبه‌بندی برای مطالب سایتتان و تقسیم کردن کاربرانتان بر اساس علاقه‌شان؛- امکان قرار دادن محتوای گرافیکی جهت انتقال بهتر مفاهیم علمی در طراحی سایت؛- امکان فراهم آوردن شرایطی برای شبیه‌سازی رخدادهای علمی در طراحی سایت علمی؛- امکان عضوگیری و ثبت‌نام از کاربران و ارسال آخرین خبرها و محتواهای خاص به ایمیل آن‌ها؛- امکان ارتباط گرفتن کاربران با شما جهت آشنایی بیشتر با شما و حوزه کاری‌تان در طراحی سایت علمی؛- امکان قرار دادن فیلم‌های آموزشی و معرفی محیط‌های آزمایشی امکان برقراری دورسخنی‌های زنده با اساتید بزرگ علمی.

دریافت مشاوره تخصصی از تیم با تجربه و حرفه ای نورو وب در زمینه طراحی وب سایت علمی.

در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نمودیم و طی سال ها خدمت به مشتریان عزیز به تجارب با ارزشی رسیده ایم و در ادامه ی مسیر نیز، تمام تلاش خود را صرف ارتقای هر چه بیشتر کیفیت فعالیت های خود می‌نماییم.

گروه سها دانش با نام تجاری نورو وب در زمینه طراحی سایت، سئو و راه اندازی انواع سایت حرفه ای در بستر وب مشغول به فعالیت می باشد.

شرکت نورو وب با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی و بهره گیری از تیم خلاق خود راه حلی مناسب برای شما می باشد.

این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات حرفه ای در زمینه طراحی سایت می تواند با تکیه بر تجربه و دانش خود در سایر زمینه های مهم شامل سئو و بازاریابی نیز فعالیت کند.

کلید ورود به دنیای دیجیتال، تعیین کاربرد سایت مورد نظر شما به همراه دریافت مشاوره کادر تخصصی نورووب می‌باشد که به طراحی بهینه ی سایت شما کمک بسزایی می کند.

بهینه‌سازی موتور جستجو که به اختصار سئو (SEO) نامیده میشود، روندی است که در آن جایگاه یک وب سایت در صفحات جستجو بهبود میابد.

بزرگترین شرکت تبلیغات اینترنتی و پارتنر گوگل در ایران با داشتن بالغ بر سی هزار کاربر و بیش از ۱۰ سال تجربه، بهترین کیفیت و مشاوره را در زمنیه تبلیغ اینترنتی و گوگلی به شما ارائه می دهد.

اگر تبلیغات با برنامه ریزی اصولی انجام گردد نتایج مثبت و فوق العاده‌ای در پی خواهد داشت به این صورت که پس از مدتی مقبولیت اجتماعی پیدا می‌کنید و شناخته می‌شوید.

تیم طراحی سایت و سئو نورو وب هرآنچه که شما در مورد طراحی سایت نیاز داشته باشید را در اختیارتان می گذراند تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای طراحی سایت اختصاصی استارت آپ خود اتخاذ کنید و بالاترین بازدهی را از سرمایه گذاری مالی و زمانی خود داشته باشید.

امید است با اعتماد به شرکت طراحی سایت نورو وب، چشم انداز بسیار خوبی برای کسب و کار خود ترسیم کنید.

افزون بر موارد گفته شده، شرکت نورو وب برای خدمت رسانی هرچه بهتر، اقدام به نقد و بررسی سئو سایت ها در حوزه های مختلف کرده است.

شما می توانید در مورد هر یک از سایت ها تحلیل جامعی از طراحی سایت و سئو مطالعه کنید و صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شرکت مربوطه در تماس باشید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map