سایت ساخت عکس متحرک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سایت ساخت عکس متحرک شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با سایت ساخت عکس متحرک شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دانش کامپیوتری آموزش‌های تخصصی و برنامه‌های مفید کامپیوتری برای ساخت تصاویر متحرک GIF به صورت آنلاین در این مطلب سایت‌هایی معرفی شده که می‌توانید با آنها به صورت آنلاین فایل GIF بسازید.

برای روش آفلاین و در کامپیوتر، می‌توانید از نرم‌افزارهایی مانند Photoshop و سایر ابزارهای گرافیکی استفاده نمایید.

GIF پسوند سه حرفی و مشخص‌کنندهٔ بافت پرونده‌های گرافیکی ثابت یا متحرک است.

این نام کوتاه شده Graphics Interchange Format (قالب مبادلهٔ گرافیک) است.

این قالب گرافیکی توسط شرکت کامپیوسرو (Compuserve) معرفی شد و امروزه به‌طور گسترده برای تصاویر منتشر شده در وب به کار می‌رود این فرمت تصویری در سال ۱۹۸۷ توسط استیو ویل‌هایت (Steve Wilhite) ابداع شد و کلمه گیف (GIF) آنقدر پر استفاده شد که در سال ۲۰۱۲ به عنوان کلمه سال انتخاب شد.

دیکشنری آکسفورد (فرهنگ انگلیسی آکسفورد) دو تلفظ جیف و گیف را برای این فرمت صحیح دانسته، در حالی که این اشتباه است و تلفظ درست این فرمت «جیف» است، زیرا استیو ویل‌هایت (Steve Wilhite) سازنده این فرمت محبوب می‌گوید که صدای «جِی» (G) ابتدای این فرمت در واقع صدای «جِی» نرم (از کلمهٔ soft G) است و بنابراین باید آن را جیف تلفظ کرد.

استیو ویل‌هایت (Steve Wilhite) در سال ۲۰۱۳ یک جایزه افتخاری از طرف جایزهٔ وِبی (جایزه ویبی) دریافت نموده‌است.

در سال ۱۳۹۱ که این مطلب را منتشر کردم و بعد از ۶ سال سایت‌های کپی‌کار همانند سایر مطالب اینجا کپی برداری کردند بعد از این همه سال مطلب ویرایش شده و سایر سرویس‌های دیگر نیز معرفی گردیده‌اند: .

در سایت GifMaker.

me که یکی از سایت‌های قدیمی و عالی برای ساخت فایل GIF هست، شما می توانید تصاویر پشت سر هم و متحرک بصورت آنلان و مجانی تهیه کنید، مانند تصویر زیر: ابتدا تصاویر خود را بصوت تکه تکه تهیه کنید.

مانند تصویر متحرک بالا که من در یک فریم M و در فریم بعدی M E و به همین صورت تا انتها رفتم و 8 فریم را درست کردم.

همین ها را به سایت می‌دهیم و همه را لیست می‌کند در وسط صفحه سایت، پس از آن با تنظیمات سمت چپ و سرعت انیمیشن و موارد دیگر و جابجا کردن فریم‌ها (عکس های داده شده) با زدن Create عکس GIF نهایی ساخته می‌شود.

از امکانات این سایت می‌توان به امکاناتی چون رایگان بودن تمامی سرویس‌های آن بدون Watermark بر روی تصاویر و امکان ساخت ویدیو از تصاویر اشاره کرد.

.

در این سایت نیز شما تصاویر و فریم‌های خود را حداکثر تا ۲۰۰۰ فایل به سایت مربوطه می‌دهید و سپس زمانبندی بین آنها و برخی تنظیم‌ها مانند تکرار فایل و … را تنظیم کرده و در انتها یک فایل GIF برای شما آماده می‌نماید.

از سایر امکانات جالب این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: در سایت گیفی که یکی از سایت‌های جدید و گرافیکی ساخت فایل GIF است، شما می‌توانید به صورت خیلی حرفه‌ای فایل متحرک بسازید و از آن لذت ببرید! دقیقا شعار این سرویس هم همین هست “Creating GIFs is fast, easy, and fun” ساخت فایل‌های GIF سریع، آسان و مفرح است! از ویژگی‌های این سایت می‌توان به ورود ویدیو به صورت آنلاین از YouTube و Vimeo در آن و امکان افزودن Sticker و عنوان به فایل GIF اشاره کرد.

همچنین شما می‌توانید در این سرویس یک حساب باز کنید و کارهای شما به صورت در آن نیز ذخیره گردد.

در این سرویس نیز به صورت ساده شما می‌توانید یک فایل GIF را ویرایش کرده یا از سری عکسها و تصاویر موجود یک فایل GIF بسازید.

و یا حتی از فایل ویدیوی یوتیوب یا داخل هارد شما نیز می‌تواند این سایت GIF درست نماید.

تاریخ اولین انتشار: اسفند ۱۳۹۱ آخرین ویرایش: اردیبهشت ۱۳۹۷ کاربر گرامی! این مطلبی که مطالعه کردید از جایی کپی نشده و حاصل تجربه و تحقیق نویسنده‌ی سایت است! در صورت کپی و استفاده، لینک به مطلب در سایت، یک امر انسانی است و کپی بدون ذکر منبع و لینک یک کار غیر انسانی و دور از شعور است.

در صورتی که در مورد این مطلب سوال یا مشکلی دارید، در بخش دیدگاه‌ها به صورت کامل توضیح دهید و ایمیل خود را بدون WWW وارد نمایید تا در صورت جواب به شما در ایمیل به شما اطلاع داده شود.

با تشکر، مدیریت سایت دانش کامپیوتری کانال دانش کامپیوتری در تلگرام مطالب جدید سایت را در تلگرام خود داشته باشید برای عضویت بر روی تصویر بالا کلیک نمایید دانش کامپیوتری سایتی به روز و به همراه آموزش های نایاب متن تبلیغات ی شما برای سفارش تبلیغات در این مکان اینجا کلیک نمایید مطالب جدید سایت را با عضویت در خبرنامه‌ی دانش‌کامپیوتری در ایمیل خود داشته باشید از عضویت شما متشکریم.

ایمیلی برای تایید برای شما ارسال می‌گردد آن را تایید نمایید.

مشکلی در فرایند عضویت پیش آمده.

در صورت تکرار به مدیریت سایت اطلاع دهید.

ما به شما اطمینان می‌دهیم که ایمیل شما در جایی منتشر نمی‌شود و حریم خصوصی شما حفظ می‌گردد.

متن تبلیغاتی شما برای سفارش تبلیغات در این مکان اینجا کلیک نمایید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map