سایت ساخت نرم افزار اندروید

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سایت ساخت نرم افزار اندروید در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ساخت اپلیکیشن بدون نیاز به دانش برنامه نویسی کاربرانی که به ما اعتماد کرده‎‌اند ماژول‌ کاربردی و متنوع امکان ساخت انواع فروشگاه، مثل فروشگاه فایل، محصولات فیزیکی، فروشگاه ویدیو و ووکامرس و .

.

.

ساخت اپلیکیشن‌های کاربر محور با استفاده از ماژول‌های ثبت نام و ورود کاربران، پشتیبانی و چت آنلاین و .

.

.

امکان قراردادن محتوای چندرسانه‌ای در اپلیکیشن مثل موسیقی، ویدیو، تصویر و.

.

.

به صورت آنلاین و آفلاین ساخت اپلیکیشن‌های خبری، وبلاگ، کاتالوگی و همچنین پشتیبانی از وردپرس و فیدخبری امکان استفاده از سامانه‌های تبلیغات درون برنامه مثل تپسل و همچنین پرداخت درون برنامه‌ای مارکت‌های معتبر امکان ارسال نوتیفیکیشن و همچنین ساخت فرم‌های اطلاعات و معرفی کسب و کار و.

.

.

Start True Native Performance Android, iOS, PWA Unique Design Personal, B2B , B2C شما میتوانید در کمترین زمان و با هزینه مناسب اپلیکیشن خود را بسازید و با بهترین کیفیت منتشر کنید.

تبلیغات موثرترین راه برای دیده شدن است، شما با استفاده از اپلیکیشن ساز اپتو میتوانید با کاهش هزینه‌های جانبی، مقدار بیشتری از سرمایه اولیه خود را به تبلیغات اختصاص دهید.

در نسخه جدید اپتو، اپلیکیشن‌هایی که با اپتو ساخته میشوند با فریم ورک Flutter که توسط شرکت گوگل ارائه شده نوشته شده‌اند و شما میتوانید بدون کدنویسی یکی از بهترین کیفیت‌ها را برای اپلیکیشن خود تجربه کنید.

با یک تیر چند نشان بزنید، به راحتی بعد از ساخت اپلیکیشن خود میتوانید خروجی اندروید در 2 فرمت apk, aab که مناسب برای مارکت‌های معتبر است دریافت کنید، همچنین امکان دریافت خروجی iOS و وب اپلیکیشن (PWA) وجود دارد.

شما میتوانید تمامی المان‌های استفاده شده در اپلیکیشن خود را طراحی کنید یا از طراحی‌های آماده استفاده نمایید در نتیجه هیچ زمانی اپلیکیشن با طراحی تکراری نخواهید ساخت و میتوانید اپ خود را کاملا شخصی سازی کنید.

امکانات و زیر ساختی که اپتو فراهم کرده برای راه اندازی اپلیکیشن‌های شخصی یا کسب و کار در سطوح کوچک تا بزرگ مناسب می‌باشد، همچنین با استفاده از پنل نمایندگی میتوانید بخش ساخت اپلیکیشن را به کسب و کار خود اضافه کنید.

وجود انواع طرح‌ها و قالب‌های آماده در پنل، به شما این امکان را می دهد تا هرچه سریع تر ظاهر اپ دلخواه خود را همانگونه که می‌خواهید طراحی کنید.

صفحات نرم افزار موبایل خود را بچینید و محتوای مورد نظر خود مثل متن، عکس، موسیقی و … را وارد کنید.

برای مشاهده صفحات بخش افزونه‌ها را مشاهده کنید.

فایل خروجی اپ خود را به صورت استاندارد برای اندروید و iOS از پنل برنامه ساز اپتو دریافت کنید و آن را در مارکت‌های معتبر منتشر نمایید.

مشاوره و پشتیبانی رایگان – تیم اپتو از ساخت تا انتشار در مارکت‌ها با شما همراه خواهد بود.

شما میتوانید قبل از خرید اپلیکیشن ابتدا برنامه خود را به صورت کامل با تمامی امکانات بسازید و دمو آن را در پنل مدیریت اپتو مشاهده کنید و در صورت داشتن رضایت پنل خود را ارتقاء دهید و فایل خروجی را دریافت کنید، در این مسیر میتوانید از آموزش‌های متنی و ویدیویی استفاده کنید و همچنین سوالات و نظرات خود را از بخش پشتیبانی با ما مطرح کنید.

توجه : با توجه به شرایط کرونا و دورکاری تیم اپتو لطفا برای تماس با شماره 0912-8238263 تماس بگیرید آدرس : اصفهان خیابان ارباب نبش کوچه شماره 13 پلاک 144 تلفن : 0912-8238263 واتساپ: 0912-8238263 ساعات پاسخگویی : 10 الی 17 بجز روزهای تعطیل ایمیل پشتیبانی : support[at]appeto.

ir صفحه اینستاگرام : appeto.

سیماگر تمامی حقوق برای اپتو محفوظ است طراحی و ساخت توسط تیم اپتو

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map