شبکه بازاریابی اینترنتی چیست

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

بازاریابی به دوسته کلی بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محیطی تقسیم میگردد. شما با شبکه بازاریابی اینترنتی چیست میتوانید کسب و کار خودتان در سطح اینترنت رونق دهید. بازاریابی مهم ترین اصل یک شرکت در جذب مشتری است که میبایست حتما دارای استراتژی و برنامه ریزی باشد تا با توجه به نقشه مسیر شرکت پیش برود.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل و راه اندازی استارت آپ میباشد که آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین - بازاریابی شبکه ای بحثی است که چند ساله حسابی همه جا راجع به آن صحبت می شود و بحث داغ محافل جوانانی است که می خواهند یک شبه پولدار شوند.

در این یادداشت سعی بر آن است تا نگاهی به جوانب مختلف بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ داشته باشیم.

بازاریابی شبکه ای یکی از زیرمجموعه های رشته بازاریابی است که کانال فروش خود را بر شبکه های انسانی و اجتماعی استوار کرده است.

در این شیوه، شما تعدادی از محصولات شرکت را خریداری کرده و در هر مکانی که می خواهید به فروش می رسانید و در ازای آن سود خود را دریافت می کنید.

اما این پایان راه نیست.

در واقع در این شیوه، مصرف کننده نیز می تواند کالاهای شرکت را بازاریابی کرده و در قبال آن سود دریافت کند.

البته این شیوه ساختار خاص خود را نیز دارد.

در این ساختار، بازاریاب باید افرادی را به عنوان زیرشاخه خود معرفی کند و هر چه زیر این زیرمجموعه بیشتر باشد و بیشتر فعالیت کند، سود بیشتری به شما می رسد.

این شیوه با ساختار هرمی ای که دارد شبکه ای از نیروهای انسانی را ایجاد کرده که به صورت تصاعدی بر آن افزوده می شود.

تبلیغات نیز در این تکنیک به صورت چهره به چهره و کلامی صورت می گیرد.

برای اینکه شما در بازاریابی شبکه ای موفق باشید، باید اصولی را رعایت کنید.

شرکت های هرمی آن دسته از شرکت هایی هستند که اعضا آنها متعهد هستند افرادی را به شرکت معرفی کنند و در ازای سرمایه گذاری آن فرد کمیسیون دریافت می کنند.

در واقع در این شرکت ها محصول ملموسی خرید و فروش نمی شود و سرمایه گذاری فرد به عنوان کمیسیون بین افراد بالاتر در این هرم تقسیم می شود.

در این ساختار هر چه به راس هرم نزدیک می شوید، سود بیشتری دریافت می کنید.

اما اگر در سطوح پایین هرم باشید، هیچ گاه چنین سودی نخواهید داشت، البته اگر متضرر نشوید.

اما در بازاریابی شبکه اصل بر فروش محصول است و سپس می توان در ازای معرفی فرد جدید سود دریافت کرد.

بازاریابی شبکه ای هم مثل دیگر فعالیت ها نیازمند تلاش و کوشش مستمر است و هیچ ویژگی به خصوصی در آن وجود ندارد که این رشته را به شغلی خاص و درآمدزا تبدیل کند.

در واقع مثل هر شغل دیگری شما نان تلاش خود را می خورید.

بر اساس آمارهای منتشر شده تنها ده درصد فروشندگان شرکت Amway از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های مبتنی بر بازاریابی شبکه ای در امریکا و جهان در انگلستان موفق شده اند درامدی کسب کنند.

این آمارها اگرچه حکم به عدم موفقیت قطعی همه بازاریاب ها نمی دهند اما نشان می دهند که نمی توان برای همه بازاریاب های شرکت درآمدهای هنگفت ماهیانه را متصور بود.

در شرکت های بازاریابی گرچه سران شبکه و اعضای با سابقه که تعداد زیادی زیر مجموعه دارند درآمدهای عالی دارند اما درآمدهای فوق العاده با کار راحت برای برای همه اعضا به ویژه اعضایی که دیر به شبکه پیوسته اند منطقی به نظر نمی رسد.

فعالیت های هرمی در اکثر کشورهای جهان غیرقانونی تلقی می شود ولی به واسطه تفاوت شرکت های بازاریابی شبکه ای با هرمی این فعالیت در برخی کشورها قانونی است.

اما با این حال بازاریابی شبکه ای همواره محل انتقاد مراجع قانونی و اقتصادی بوده است.

چند سالی است که این شرکت ها می توانند با دریافت مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت کنند.

شما با بررسی نماد شرکت می توانید به قانونی یا غیر قانونی بودن کار شرکت پی ببرید.

اگر رنگ این نماد سبز بود یعنی مجاز به فعالیت است.

اگر زرد بود یعنی مجاز به فعالیت یکماهه برای رفع ایراد و در پایان اگر قرمز بود یعنی موقتا بمدت شش ماه تعلیق شده است.

رنگ سیاه هم نشان دهنده اتمام مجوز فعالیت آن شرکت می باشد.

چیز زیادی به ذهنم نمیرسه، ولی بگم که بخاطر علاقه ای که به وب و آی تی داشتم، شغلم رو تو یه شرکت مهندسی ترک کردم و مسیر زندگیم رو به سمت کار سئو تغییر دادم و تمام تلاشم رو میکنم تا تو این کار موفق بشم.

26 ایده بازاریابی رایگان و با هزینه کم برای کسب و کار ها اصول مدیریت پروژه در دیجیتال مارکتینگ انتخاب بهترین مدل اتریبیوشن (Attribution) برای بهینه سازی کمپین های گوگل ادز چگونه با تبلیغات کلیکی سرنخ های بیشتری جذب کنیم؟ کاملا موافقم احسنت ب شما مقاله خوبی بود.

ولی من به همه دوستان پیشنهاد میکنم حتما وارد این تجارت بزرگ بشن چراکه پول فقط۵درصدازاین اقیانوس بزرگ هست وکلی اموزش رایگان ومطالب مفیدکه راه زندگیشون روتغییرمیده یادمیگیرن.

درضمن من برای همه دوستان پیشنهادی عالی دارم که فقط۳ساله توایران ما استارت شده ودرامدش هم عالیه….

09121442355 درخدمتم من چند وقته توی شرکت نفیس کار میکنم به نطر من نفیس از بین همه ی شرکت های نتورکی بهترینه حالا نه به خاطر اینکه الان توش کار میکنم نه، چون بقیه شرکت هارم امتحان کردم از همه نظر عالیه و درآمد خوبی ام داره …… حداقلش اینه ک اگر نهایتا به هر دلیلی نخواستین توش کار کنین هیچ سرمایه ای از دست ندادین.

درضمن جدا از زیر مجموعه گیری که سود بهتون میدن از فروش محصولاتم ۳۰٪ سود دارین.

البته که تو نتورکم باید کار کنی تا به در آمد برسی صرفا عضو گرفتن نیست ولی حس و حال شرکت و اعضا انقدر انرژی بخشه که اصلا از کار کردن خسته نمیشید اونم تو موقعیت الان که همه کسب و کارا خوابیده ما راحت از توخونه کارمون انجام میدیم و خداروشکر درآمد خوبی ام داریم اگر اطلاعات بیشتر خواستید در خدمتم 09121442355 تلگرام سلام به نظرم بازاریابی شبکه ای با تمام چیزهای که دوستان گفتند چه بد و چه خوب این را باید دانست که یک کار با خصوصیات خاص و مشکلات خاص خودش است همانطور که ما قبل از شروع هر کاری باید تحقیق کنیم در مورد بازاریابی شبکه ای هم باید تحقیق کنیم .

ببینیم که آیا این کار با خصوصیات فردی من جور در میاد؟ نسبت زمان و درآمد در این کار چقدر است؟ نسبت سرمایه به سود چقدر است؟ برای هر کاری شما باید توانایی انجام آن کار را داشته باشید.

علاقه داشته باشید.

زمان کافی و سرمایه کافی را داشته .

و ریسک کار را بپذیری ؟ بعد کار را شروع کنی و انگیزه خود به خود می آید.

سلام.

مقاله جالبی بود تنهاترین راه نجات مردم از این شرایط داغون اقتصاد کشور و تعداد بالای افراد بیکار فقط و فقط تجارت بازاریابی شبکه ایه اگر کسی تو این سیستم به معنای واقعی اصول درست آموزشی و حرف هایی که بالاسری ها میزنن عمل کنه قطعا سازمان خوبی رو تشکیل میده با درامدهای بالا.

.

من ۱ ساله دارم نتوورک کار میکنم و جدا از پول درس زندگی قدرت اعتبار احترام و… خیلی چیزهای دیگه تو این سیستم یاد گرفتم که تا ابد به درد زندگیم میخوره و اون هایی ک ممیام بی دلیل و مدرک حرف های مفت راجب نتوورک میزنن و نظر میدن برن وضعیت مملکت رو تا ده سال اینده نگاه بکنن که تجارت های الکترونیکی جای عصر صنعتی و کهنه رو میگیره و نتوورک هم ی روزی فراگیر میشه.

اون افرادی که واقعا با دلو جون و عشق در نتوورک خودشون رو تغییر دادن و چسبیدن به کار درک میکنن صحبت های منو و من الان یک جوونه ۲۵ ساله تمام آینده و حال خودم رو مدیون شرکت بیز و تیم اِیس تیم هستم.

امیدوارم هر شخصی که فکر میکنه خیلی زرنگه و میاد برای تحقیق کردن راجب نتوورک تو این سایت های مزخرف میچرخه و ذهن خودش رو الکی منفی میکنه حتما این پیام من رو بخونه که دوست عزیز برای تحقیق کردن راجب شرکت و تیم نتوورک فقط و فقط از افراد موفق تو اون تیم تحقیق کن نه توی گوگل و هزارتا افراد شکست خورده ک ذره ای از ام ال ام و بازاریابی شبکه ای درکی ندارن و چون خودشون نتیجه نگرفتن میخان بی عرضگی خودشون رو توجیه کنن و بقیه رو منفی کنن.

اگر اهرم و تصاعد رو درک کنی عاشق تجارتت میشی و هیچوقت راجبش بد نمیگی و با دل و جون کار میکنی و از خوبی هاش میگی.

جهان سومی ها آدم های منفی گرایی هستن و فقط نکات منفی رو جذب میکنن به خاطره همین ذهنیت های کوتاه و بسته هست که همچنان جهان سومی هستیم و عادت دارن به بردگی کردن و عرق ریختن و درامد های زیر خط فقر.

بیدار شین از این خاب مزخرف جهان داره سمت اینترنت و شبکه میره و هنوز هم همه منتظرن تا این شرکت ها جمع بشه در صورتی که چ بخاین چ نخاین تا ۴ ساله دیگه نتوورک همه گیر میشه و همه راهی جز تجارت الکترونیک ندارن.

خواهشا برین تاریخچه ی افراد موفق و ثروتمندان دنیا رو بخونین ک همه از طریق شبکه سازی اوج گرفته ان و بعد بیاین رو هوا نظر بدین.

نتوورک راه سریع پولدار شدن نیست اما راه مطمئن برای پولدار شدن به شرط رعایت کردن اصول و آموزش هاش.

شرکت بیز و تیم اِیس تیم قدرتمند ترین و پرفروش ترین تیم بازاریابی شبکه ای ایران شناخته میشه و شما منفی باف ها بشینین همچنان اوج گرفتن نتوورکر هارو تماشا کنین.

یاعلی بدرود بنظر من هیچ کنترل و نظارتی برروی تبلیغات کالا ها نیست چون هرکسی دارد تبلیغ می کند ، خودشرکت یک تبلیغ ساده می کند و بقیه اغراق و وقتی به یک گرهی می رسیم نمی دانیم از چه کسی شکایت کنیم با این گستردگی فروش مثلا همین محصولات گانودرما ، شرکت بیز یک تبلیغی رو کرده ، اکنون در سطح شهر و فضا های مجازی داریم تبلیغات کذب و دروغینی راجب درمان دیابت و بیماری ها با گانودرما می شنویم در صورتی که اصلا چنین اثراتی را ندارد و کذب محض هست ، خودم در یکی از مراکز درمانی هستم اکنون این مسئله شده مشکل مراکز تحقیقات دیابت و انجمن های دیابت ایران و تازه یک افرادی از بازاریابان این شرکت آمده اند تبلیغ کرده اند که مورد تایید انجمن دیابت ایران در صورتی که دروغ هست و خود انجمن دیابت ایران تکذیب کرد یعنی ببینید ابهت انجمن دیابت ایران کجا و این دلال ها کجا ، در اصل این دلال ها انجمن دیابت کشور که با آرم قلب در وسط مربع زردرنگ دارد منظورشان بوده و اشتباه کرده بودند اما این انجمن نیز با حمایتش اکنون اعتبار خود را در حوزه ی درمان ازدست داده چندین بار هم مجوزش لغو شده است.

کلا تا نتوان نظارتی بر روی تبلیغات این گونه شرکت ها کرد هیچ فایده ای ندارد و دردسر ساز هستند سلام دوستان نتورک به سه دسته ارزی و محصولی و خدماتی تقسیم میشه اگه مایل هستید اطلاعات بهتری نسبت به شرکت ها و انواع نتورک بدست آورید میتونید به آیدی ss779@ تو تلگرام بهم پیام بدین بنظر من اگر شخصی میخواد وارد بازاریابی شبکه ای بشه اول باید به این کار علاقه داشته باشه .

مثلا باید بپذیره که یسری جنس باید به عالم و آدم بفروشه از خانواده خودش بگیر تا غریبه ها!شاید خیلیا دوست نداشته باشن اینجوری کسب درامد کنن و به پرستیژ کاری هم فک میکنن که من بهشون توصیه می کنم کلا سراغ این شغل نرن.

از طرفی درامدزایی تو نتورک خیلی زمان بره و تاکتیک های خودشو میخواد.

دقیقا مث داستان سی مرغه که فقط یک پرنده از سی تا به هدف میرسه من به همه جوونایی که وارد شرکتهای نتورک میشن پیشنهاد میکنم گول هیجانات کاذب رو نخورن بعضی ازین سطح درامدها و حتی مقدارفروشها واقعی نیستن فقط برای ایجاد هیجان و انگیزس.

چون من خودم تجربه دارم چند وقت تو شرکت نیوشا بودم هر ماه مربی من ازم میخواست سفارش بزنم طبیعتا اون و لیدرش سودشو میبردن اما بدبختی اب کردن جنسا با من بود دقیقا مث کسی که خفت گیر شده باشه با نیروهاشون رفتار می کنن.

جنساشون هم گرونه و فروشش سخته.

انقدر هم پرادعا هستن که فک میکنن شغل شون بهترین شغل دنیاست و همه رو به تمسخر و استهزا میگیرن.

اصلا رفتاراشون جامعه پسند نیست.

سلام الان شرکت های وجود دارند که دیگر نیار به خرید اجباری هر ماه داشته باشند و تک بار خرید و با سیستم باینری که واقعا اگر فرد هدفمند باشد به در امد های بالای این صنعت میرسد اطلاعات بیشتر خواستید درکانال اینستاگرام من پیام بذارید @gholamali9473 تشکر بخاطر سایت و محتوای خوبتون با تشکر از مطلب مفیدتون.

برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای در مرحله اول فرد باید استعداد بازاریابی رو داشته باشه و اینکه کوشا باشه و از تجارب دیگران به خوبی بهره برداری کنه و در آخر اینکه زود ناامید نشه.

بازاریابی شبکه ای خیلی بستگی به این داره که برای چه شرکتی فعالیت کنید.

و اینکه آیا اون شرکت بازاریابی شبکه‌ای به وعده هاش عمل میکنه یا که نه ! همه شرکت هایی که تو حوزه ی بازاریابی شبکه ای هستند به نفع خودشون کار میکنن خب طبیعیه دوست عزیز اگر شرکت سود نکنه نمیتونه سودی رو بعنوان پورسانت تقسیم کنه.

ولی دراین بین شرکتهایی هستند که برای اشتغال زایی و ایجاد درامد بین ایرانیهای عزیز فعالیت میکنن.

پول سالم وناسالم درهمه جای دنیا حتی بازاریابی شبکه ای وجود داره این بسته ب دیدگاه ماهاداره ک باعملکردمون پول سالم بدست بیاریم یا ناسالم.

ولی تنهاراه نجات برای افرادی که رابطه های قوی یا دانش وسرمایه کافی ندارند وایده های خلاقانه وحمایت ندارند رتونن طی ۳تا۵سال میلیونر شوند.

گفتم بین۳تا۵سال کارحرفه ای دریک شرکت حرفه ای ودریک سازمان حرفه ای….

ن همه جا درسته ولی درحال حاصر نتورک ما تازه ۶ساله بصورت قانونی داره فعالیت میکنه ودرمجموع سال۱۴۰۰از ۲۰سالگیش میگذره ومن ایمان دارم ما ایرانیها دراین صنعت پولساز از تمام نیا جلومیزنیم.

ب شرکت ربط داره ولی مهمتراز شرکت لیدرها هستند که بافعالیت درست ومنسجم حتی مدیران شرکت رو تحت تاثیر قراربدن تا بهترین محصولات وپلنهارو طراحی کنند دراین بین شرکتهای قدرتمندی ک میتونن تمام خواسته های نترکرهاشون رومحقق کنند وجود دارند….

ولی حرف اول واخر برای موفقیت رو ما میزنیم….

.

دنیارومیگیریم با سلام.

از اینکه با انتشار مطالب مناسب در زمینه نتورک مارکتینگ و بازاریابی شبکه ای به علاقه مندان به این حوزه کمک میکنید بسیار سپاسگذارم.

موفق و پیروز باشید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای بار بعدی نظر من، نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید.

پر بازدیدترین ها آموزش گام به گام سرچ کنسول گوگل یا وبمستر تولز (بخش اول) چگونه امنیت وردپرس را بالا ببریم روش صحیح تعیین و مدیریت بودجه تبلیغات کلیکی گوگل روش ردیابی نرخ تبدیل در گوگل ادز یا Conversion Tracking اگر به دنبال یک آژانس خلاق و پیشرو در تئوری و عمل می گردید جای درستی آمده اید .

اینجا نتایج حرف اول را می زنند.

خط ویژه : 284255 پر بحث ترین ها روش صحیح تعیین و مدیریت بودجه تبلیغات کلیکی گوگل 25 راه افزایش ترافیک سایت روش ردیابی نرخ تبدیل در گوگل ادز یا Conversion Tracking افزایش و حفظ بازدهی برای کار از منزل ارسال تیکت خط ویژه : 284255 خوش آمدید، به حساب کاربری خود وارد شوید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: چیزی خاص را وارد کنید: رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت اپ ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات در حوزه IT میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map