شرایط تبلیغات گوگل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با شرایط  تبلیغات گوگل مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبلیغات در گوگل ادز ،  فروش کسب و کار خود را چندین برابر کنید.

با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را از طریق گوگل کسب نمایید .

متخصصان ما به شما کمک میکنند تا با مدیریت حرفه ای آگهی گوگل خود بیشترین بازخورد و فروش را برای کسب و کار داشته باشید.

هدف ما کاهش هزینه تبلیغات شما و افزایش بازخورد و فروش و در نهایت رضایت شماست.

مزایای درج آگهی در گوگل نسبت به سایر روش های تبلیغ گوگل ، تعداد افرادی که میتوانند سایت شما را ببیند نامحدود است به طور مثال شما اگر از سرویس گوگل ادوردز استفاده کنید همه افرادی که کلمه کلیدی مورد نظر شما را جستجو کنند سایت شما را نیز خواهند دید.

تبلیغات گوگل ادز یکی از بهترین ، پر بازده ترین و اقتصادی ترین روش های تبلیغات آنلاین در زمینه تبلیغات اینترنتی دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود.

آژانس تبلیغاتی ادوردز 20 آمادگی دارد تا در زمینه خدمات تبلیغات در گوگل ادوردز ، برای صاحبان مشاغل تبلیغات انجام دهد تا بیشترین بازخورد را ببینند.

درج تبلیغ هدفمند در صدر گوگل در عرض 15 دقیقه.

برای درج تبلیغات کسب و کار در گوگل یا تبلیغ کار در گوگل همین الان تماس بگیرید.

خدمات آگهی در صفحه اول گوگل ادوردز ، سئو و بهینه سازی ، طراحی سایت ،پشتیبانی وب سایت و دیتا اینتری ،پنل پیامک ، تبلیغات اپلیکیشن در گوگل پلی ،تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، خدمات سرور ، هاستینگ و دامنه از جمله خدمات مجموعه ادوردز20 به مشتریان محترم می باشد.

برا کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

تبلیغات در گوگل به عنوان یکی از راه های اساسی برای فروش محصولات و یا خدمات به شمار می آید.

اگر شما صاحب یک شرکت و یا برند هستید و قصد دارید محصولات خود را با مشتریان به اشتراک گذاشته و یا اینکه خدمات خود را به آن ها ارائه دهید، به راحتی می توانید با تبلیغ در گوگل ادز به این مهم دست پیدا کنید.

ما پکیج های متنوعی را به شما پیشنهاد میکنیم و مدیریت کل کمپین شما رو بر عهده میگیریم و تلاش میکنیم بیشترین ورودی را روانه سایت شما کنیم تا بازخورد خوبی از تبلیغات گوگل داشته باشید.

بازخورد این نوع تبلیغات به بودجه ای که شما میگذارید بر میگردد هر قدر بودجه بیشتری هزینه کنید بازخورد بیشتری از تبلیغ خواهید دید.

1-کسب بیشترین نتیجه از تبلیغ در گوگل بخاطر هدفمند بودن کلمات.

2-رقابت با بزرگترین برند ها و دیده شدن در دهکده جهانی اینترنت3-تبلیغ برند و سایت و افزایش ترافیک وب سایت در سطح وب4-عبور از تبلیغات کاغذی و مزاحم و قدم نهادن در تبلیغات نوین با حد اقل هزینهبرای دیدن لیست تعرفه تبلیغات گوگل کلیک کنید.

تبلیغات از طریق گوگل ادوردز به عنوان کاملترین و قدرتمندترین ،قانع کننده ترین  ابزاری که شرکت ها برای کنترل کاربران در سراسر جهان دارند ، تعریف شده است.

این نوعی ارتباط است که معمولاً تلاش می کند مشتریان بالقوه را ترغیب به خرید یا مصرف بیشتر برند خاص محصول یا خدمات خود کند.

تأثیرات ایجاد شده آن در جامعه طی سالهای گذشته بسیار شگفت آور بوده است ، به ویژه در این عصر فناوری.

تأثیرگذاری بر عادت های مردم ، ایجاد نیازهای واقعی ، الویت گذاری در ارزش ها ، تبلیغات گوگل ادز  مانند عقابی است که آماده شکار طعمه های خود است.

به طور کلی تبلیغات به عنوان کمک اقتصاد و جامعه در بازار کسب و کار تأثیر مثبتی داشته است.

در مقایسه با تبلیغات آفلاین ، تبلیغات آنلاین مقرون به صرفه تر است.

برای برندهای جدید با بودجه کم راحت تر می توان به مخاطبان مورد نظر خود دسترسی پیدا کرد ، به ویژه اینکه برخی از روش ها مانند رسانه های اجتماعی می توانند کاملاً رایگان استفاده کنند.

گوگل ادز مشتریان موبایل را نیز هم هدف قرار می دهد، این روزها افراد بیشتری از تلفن همراه هنگام مشاهده اینترنت از دسک تاپ استفاده می کنند ، بنابراین ضروری است که این کاربران را نیز هدف قرارداده شود.

اکثر آگهی ها و روش های دسترسی به کاربران وب اکنون می توانند برای موبایل تنظیم شوند ، به این معنی که هیچ کس را از دست نخواهید داد.

تبلیغات می تواند به تعداد قابل توجهی از افراد آنلاین برسد.

اگر یکی ایجاد کنید که افراد با آن درگیر شوند ، در آن صورت بیشتر از آنچه فکر می کنید گسترش می یابد.

ایجاد ارتباط با مشتریان این احتمال وجود دارد که مخاطبان شما تبلیغات شما را بارها و بارها به صورت آنلاین ببینند.

آنها به سرعت شروع به شناسایی نام تجاری شما می کنند ، که برای آگاهی از برند مفید است.

هرچه بیشتر شما را ببینند ، بیشتر اعتماد خواهند کرد.

در نهایت ، این باید رابطه آنها را با نام تجاری شما تقویت کند.

  اکنون در سال ۲۰۲۰ هستیم، به اطراف خود نگاه کنید، همه چیز به سرعت در حال تغییر است، بنابراین ایده ی به کارگیری تکنیک های تبلیغات قدیمی برای رشد و پیشرفت کسب و کار شما، ایده ی خوبی به نظر نمی رسد.

در واقع می توان گفت که هر کسب و کاری قربانی “داروینیسم دیجیتال” شده است، به این معنا که رفتار مشتری ها متناسب با ظهور فناوری های جدید به سرعت در حال تغییر است در حالی که همگام شدن کسب و کارها با این تغییرات به سرعت و سادگی اتفاق نمی افتد.

بنابراین شما نیز باید جدیدترین روش های تبلیغات اینترنتی را در کسب و کارتان به کار ببندید تا در جذب و رشد مشتری ها درخشان ظاهر شوید برای عالی بودن در گوگل هم کم هزینه کنید.

تبلیغات ارزان در گوگل بهترین روش برای جذب مخاطب به روش هدمند می باشد که به نسبت به تبلیغات در حوزه های دیگر به صرفه تر می باشد.

برای اطلاعات از تعرفه ها و قیمت های تبلیغات گوگل و مقایسه هزینه های تبلیغات ماهانه و کلیکی گوگل میتوانید با کلیک بر روی دکمه ادامه اطلاعات کامل کسب نمائید.

همچنین اطلاعاتی در خصوص حد اقل نرخ کلیک گوگل آشنا خواهید شد.

کمترین نرخ را از ادوردز20 بخواهید.

بعد از سفارش کلمات کلیدی خود را برای ما ارسال کنید ، بعد از برسی و آنالیز قیمت ماهانه آگهی شما برآورد و اعلام میشود و تضمینی در طول یکماه تبلیغات شما فعال می ماند و تمامی مدیریت آگهی بر بعهده ادوردز 20 میباشد و در انتها گزارش کامل ارسال میگردد.

تبلیغ در صفحه اول گوگل یکی از روش های نمایش وب سایت درصدر گوگل از طریق پیوندهای مالی گوگل می باشد که باعث افزایش فروش و بهره وری میگردد.

ادوردز20 مفتخر به ارائه خدمات در این زمینه می باشد.

با خرید اکانت google ads توانایی خواهید داشت خودتان کمپ ها و گروه ها و تبلیغات و کلمات کلیدی خود را مدیریت کنید.

با خرید اکانت  در عرض چند ساعت توسط  آژانس تبلیغاتی ما برای مشتریان ساخته میشود.

در صورت تمایل امکان مدیریت اکانت شما را داریم.

تبلیغات در گوگل ادز با رابط کاربری جدید مخصوص خود به گونه ای طراحی شده است که تبلیغات خود را در گوگل بر اساس کلمات کلیدی سازماندهی می کند‌.

کلمات کلیدی نقش اساسی و مهمی را در google ads ایفا می کند.

یک کلمه کلیدی بیانگر نوع محصول و یا خدمتی است که توسط شما ارائه می شود.

در صورتی که کلمات کلیدی به درستی انتخاب گردند،با نتایج شگفت انگیزی خواهد شد.

از جمله امکانات پوسته جدید : تبلیغات متنی گوگل ادز و همچنین تبلیغات در شبکه ویدویی گوگل و تبلیغ در گوگل پلی از جمله خدمات ما میباشد.

یکی دیگر از تبلیغات مجموعه ادوردز 20 تبلیغات در شبکه نیتو که مجموعه از سایت های پر بازدید ایران میباشد هست.

در صورت عدم رضایت مشتری از بازخورد تبلیغات گوگل وجه باقیماند عودت داده خواهد شد.

تبلیغات متنی گوگل ادز و همچنین تبلیغات در شبکه ویدویی گوگل و تبلیغ در گوگل پلی از جمله خدمات ما میباشد.

با پشتیبانی حرفه ای میتوانید کمپ های موفقی در گوگل اجرا کرده و بازخورد خوبی بگیرید ، برای مشاوره تماس بگیرید.

یکی از خدمات ادوردز 20 تبلیغات ماهانه میباشد ، بعد از آنالیز نرخ دقیق تبلیغ به اطلاع میشتری می رساند.

این روش پیشنهاد میگردد به مشتریان عزیز.

ارسال کامل گزارش روزانه و یا ماهانه تبلیغ در گوگل فارسی و انگلیسی با جزئیات به مشتری جهت برسی ازخورد تبلیغات گوگل ادز.

هم اکنون مجموعه ادوردز 20 دارای جواز کسب از اتحادیه کسب و کار اینترنتی میباشد.

ادوردز 202020-12-22T11:56:25+00:00 تبلیغات در گوگل ارزان تبلیغات ارزان در گوگل بهترین روش برای جذب مخاطب به روش هدمند می باشد که به نسبت به تبلیغات در حوزه های دیگر به صرفه تر می باشد.

[.

.

.

] ادوردز 202020-12-22T09:24:12+00:00 تبلیغات اپلیکیشن موبایل | افزایش نصب اپلیکیشن در گوگل پلی تبلیغات اپلیکیشن موبایل در گوگل پلی تبلیغات جستجوی گوگل پلی چیست؟ همانطور که میدانید گوگل پلی با بیش 1.

5 [.

.

.

] ادوردز 202020-12-22T09:36:09+00:00 تبلیغات در صفحه اول گوگل در صدر گوگل بدرخشید و رتبه 1 گوگل باشید.

آیا دنبال نمایش وب سایت خود در صدر صفحه اول گوگل هستید ؟ آیا زمان آمدن وب [.

.

.

] با توجه به پیشرفت روز افزون تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ در سال های اخیر، مسلما فعالان این عرصه نیازمند به بروز رسانی اطلاعات در زمینه ی ابزار و استراتژی های مختلف مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ هستند.

همانطور که مطلع هستید، یکی از استراتژی های پر کاربرد در دیجیتال مارکتینگ ایجاد کمپین در گوگل و تبلیغات کلیکی است که یکی از تاثیرگذار ترین کمپین های تبلیغاتی در این زمینه به شمار می آید.

در این دوره ی آموزش  ادز، سعی داریم سطح آگاهی شما را در رابطه با تبلیغاتی کلیکی گوگل ، تبلیغات رسانه ای و عناصر فروش محصولات از طریق تبلیغات رسانه ای بالا تر ببریم.

هم چنین به شما کمک خواهیم کرد که از طریق تبلیغات بنری در گوگل و شناسایی مشتریان بالقوه فروش سایت خود را بیشتر کنید.

دیگر امکاناتی که در این آموزش مورد بررسی خواهد گرفت، شامل آموزش استفاده از ابزاری برای مدیریت همه ی کاربران، استفاده از فرایند های مقیاس پذیر و گزارش دهی گوگل در سطوح مختلف خواهد شد.

پس از این آموزش های اولیه نگاهی می اندازیم به بازاریابی موبایلی از طریق google ads، شبیه سازی صفحات فرود در موبایل مارکتینگ و هم چنین روانشناسی فروش و انتخاب استراتژی های درست برای فروش از طریق کمپین های تبلیغاتی.

تبلیغات در سرچ ،شبکه ویدیویی تبلیغات گوگل ، تبلـیغات نصب اپ در گـوگل پلی سئو و بهینه سازی سایت : برسی و آنالیز کلمات و سـایت و بهیـنه سـازی وب سایت و سـئـوی اصـولی تبلیغ اسپانسر در ایستاگرام : تبلیغات در پیج های پر بازدید و همچنـین تبلیـغات اسپانسری ایســتاگرام محتوا سازی سایت : ساخت کحتوای ترجمه ای و همچنین تالیفی به صورت تخصـصی و درج در سـایت تبلیغ در سایت های خبری به صورت نیتیو شامل درج تبلیغ در 400 سایت خبـری فرهنـگی و جتـمـاعی تبلیـغ در سایـت های آگهی شـامل تمامی سایـت های پر بازدید تبلیغـاتی با درج لینک وب سایت شما طراحی سایت حرفه ای شامل هاسـت دامـنه و طراحـی وب اصـولی با پشتیـبانی یکسـاله وب ســایت آموزش سئـو و طـراحی : شـامل آمـوزش پایه طـراحی سـایت و آمـوزش اصـولی سـئو و بهـینه سـازی اگر جزء آن دسته از تازه واردان به دنیای اینترنت و بازاریابی جست و جو هستید یا اگر می خواهید تنها درباره ابزارهای مرتبط با حوزه دیجیتال مارکتینگ اطلاعات مختصری کسب کنید در هر صورت مکان مناسبی را انتخاب کرده اید.

  در اینجا ما با تعریف دقیقی از گوگل ادز که قبلا در گوگل با نام گوگل ادوردز شناخته می شد به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید تنها با پرداخت هزینه ای ناچیز میزان نتایج بازدید در وب سایت خود را در قسمت موتور جست و جوی گوگل افزایش دهید.

  به علاوه آنکه می دانید برای افزایش رتبه بندی وب سایت خود نیازی نیست حتما صفحه جدید شما به صورت ارگانیک در این قسمت به فعالیت فشرده ای بپردازد.

زیرا تنها به واسطه جست و جوی پرداخت شده در تبلیغات گوگل می توانید نتایج جست و جوی فوری خود را مشاهده کنید.

پس با ما همراه باشید.

در یک بیان ساده تبلیغات گوگل ادز به یک سیستم تبلیغاتی هوشمند و پرکاربرد گفته می شود که مختص به شبکه جهانی گوگل است.

به عبارتی یک شبکه پرداخت است که در ازای دریافت هزینه از کاربران خود این اجازه را به آن ها خواهد داد کالا یا محصولات مرتبط با کسب و کارشان را در وب سایت مختص به خود تبلیغ کنند.

  مسلما تمامی افراد در کسب و کارهای مختلف همواره در تلاشند تا گامی عظیم در راستای جذب مشتریان بیشتر و رسیدن به سودآوری بالاتری بردارند و بدیهی است که کسب و کار در دنیای دیجیتال مارکتینگ نیز از چنین اصول و قواعدی مستثنی نیستند.

به گونه ای که صاحبان این دسته از مشاغل به دنبال راه های مطمئن برای افزایش روزافزون مخاطبان یا همان بازدید کنندگان سایت خود هستند.

در این میان استفاده از تبلیغات گوگل ادز یکی از آسان ترین و سریع ترین راه برای انجام این کار است.

  می توان گفت با وجود آنکه در حال کنونی این سیستم یکی از بزرگ ترین و حرفه ای ترین سیستم های تبلیغات گوگل است اما هنوز هم خیلی از کاربران فعال در دنیای اینترنت برای رشد و ارتقای رتبه وب سایت خود از اهمیت استفاده از آن بی خبرند.

چنین مسئله مهمی سبب گردیده تا این دسته از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی نه تنها مخاطبان وب سایت خود را از دست دهند بلکه فرصت های بیشتری به رقبای خود برای موفقیت بیشتر در این عرصه دهند.

اولین چیزی که بایستی در رابطه با شیوه کارکرد گوگل ادز دانست اطلاع از سیستم مزایده مربوط به آن است.

در حقیقت این ابزار مهم ترین عامل تعیین کننده جایگاه یک وب سایت در تبلیغات گوگل و در نهایت نرخ هر کلیک است.

بدون شک یکی از مهم ترین اصول موفقیت در هر کسب و کاری صرفه نظر سنتی یا مدرن بودن آن تبلیغات است.

تبلیغات همان قرار دادن تمامی جزئیات مربوط به یک حرفه و کسب و کار در مقابل مشتریان و کسانی است که مدت های طولانی دنبال آن می گشتند.

  در حال حاضر تبلیغات گوگل یکی از محبوب ترین و پربازدید ترین شیوه های تبلیغاتی در دنیای دیجیتال است که این امکان را به صاحبان وب سایت ها می دهد تا محصولات و خدمات خود را در معرض افراد بیشتری قرار داده و در نهایت به فروش و سودآوری بالایی دست یابند.

برخورداری این سیستم از بیش از چهل میلیارد دلار بازدید در ماه و همچنین دریافت رتبه یک الکسا دال بر اهمیت استفاده از آن است.

همانگونه که از پیش هم به آن اشاره شد گوگل ادز یا همان گوگل ادوردز یک شبکه معتبر پرداخت در قبال هر بار کلیک کردن است که به واسطه آن تبلیغ کنندگان تبلیغاتشان را به مخاطبان خود نشان می دهند.

  وب سایت جهانی گوگل نیز تبلیغات مذکور را بر اساس کلمات کلیدی تعیین شده که مورد نظر کاربران اینترنت است دوباره به آنان ارائه می دهد.

این در حالی است که وقتی کاربران هم از وب سایت و تبلیغات مرتبط با آن بازدید می کنند وب سایت قدرتمند گوگل نیز کماکان هزینه هر بار ورود و کلیک کردن را دریافت می کند.

  بر اساس آمارهای به دست آمده حدود 70 درصد از کاربران دنیای اینترنت تنها به صفحه اول گوگل برای رفع نیازهای خود اکتفا می کنند.

این در حالی است که خیلی از آن ها تنها از پنج نتایج اول آن نیز بازدید می کنند.

از این رو تمامی دارندگان وب سایت تلاش می کنند تا با برخورداری از کارکرد بالای گوگل ادز در همان صفحه اول مربوط به نتایج گوگل قرار گیرند.

این سوال که آیا تبلیغات گوگل ادز برای موفقیت کسب و کارهای اینترنتی کارساز و موثر است می تواند پرسش خیلی از کاربران دنیای دیجیتال مارکتینگ باشد.

در پاسخ باید گفت چنانچه این سیستم بر روی وب سایت شما به درستی و با رعایت اصول و قواعد راه اندازی، تنظیم و مدیریت شود مطمئنا راه کارهای موثر و سودمندی را برای وب سایتتان پیاده سازی خواهد کرد.

شایان ذکر است انتخاب صحیح کلمات کلیدی در راستای نوشتن محتواهای تبلیغی هدفمند و جذاب، مورد هدف قرار دادن مخاطبان و بازدید کنندگان سایت، معرفی صحیح سایت و موضوعات مندرج در آن به کاربران نقش بسیار مهمی در تبلیغات گوگل دارد.

در رابطه با هزینه و نرخ تعیین شده در تبلیغات گوگل در وهله اول باید بدانید ایجاد اکانت مرتبط با این سیستم کاملا رایگان است.

به این معنی که برای نمایش تبلیغات یک وب سایت در معرض دید مخاطبان هیچ هزینه ای پرداخت نمی شود.

صاحبان وب سایت ها تنها در قبال هر بار کلیک کردن بر روی سایتشان هزینه پرداخت می کنند.

به طور عمده نرخ کلیک با توجه به کلمات کلیدی در نظر گرفته شده متناسب با کسب و کارهای گوناگون، متفاوت است.

  در حقیقت این صاحبان کسب و کارها در عرصه رقابت هستند که نرخ نهایی کلیک برای یک کلمه کلیدی را مشخص و تعیین می کنند.

از این رو هر اندازه یک کلمه کلیدی مشخص شده در وب سایتتان از سوی مخاطبان از میزان جست و جوی بالاتری برخوردار باشد از این رو شما می توانید در عرصه رقابت پیشنهادات بالاتری برای نرخ کلیک مرتبط با آن داده و در این موقعیت به ظاهر مزایده ای برنده شوید.

حتماً تا حالا در صفحه‌های نتایج جست‌جوی گوگل دیده‌اید که در بالای نتایج ارگانیک،  آن‌ها یا گاه زیر نتایج تبلیغات متنی کوچکی نشان داده می‌شود.

این تبلیغ گوگل از طریق یکی از محصولات گوگل به نام گوگل ادز ایجاد شده‌اند.

قابلیت‌های این سیستم برای نمایش تبلیغات فقط محدود به این تبلیغات متنی یا تبلیغات در صفحهٔ نتایج جست‌جوی وب نیست و بسیار متنوع‌تر و گسترده‌تر است.

این سیستم تبلیغاتی سرویس تبلیغاتی اصلی گوگل و تبلیغات منبع درآمد اصلی این شرکت است.

ادوردز 20 در زمینه طراحی سایت  ، تبلیغ در گوگل و پشتیبانی وب سایت های طراحی شده ،نمایندگی سرور و هاستینگ نیز خدمات ارائه می نماید.

طراحی بیش از ۱۰۰۰ نمونه کار دولتی،دانشگاهی،صنعتی و آموزشی از جمله افتخارات ادوردز 20 می باشد.

آدرس دفتر مرکزی :میدان انقلاب – ابتدای خیابان کارگر شمالی – کوچه رستم – پلاک ۲۰ – تلفن پشتیبانی دفتر : 09121442355 تلفن بخش فروش : 09121442355 همراه :09121442355 مهندس احمدزاده پشتیبانی فروش : 09121442355 مهندس مجید حاجی اسماعیلی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map