شرکت سئو و بهینه سازی سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با شرکت سئو و بهینه سازی سایت حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئوکار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت بستری را در دنیای وب برای شما فراهم می کند تا بتوانید با استفاده از آن کسب و کار ، محصولات و خدماتی که به مردم ارائه می دهید را در دنیای وب معرفی کنید ؛ بنابراین از این طریق می توانید کاربران دنیای وب را با محصولات و خدمات خود آشنا کرده و به تعداد مشتریان خود بیافزایید و از همه مهم تر فروش محصولات و تقاضای خدمات خود از سوی مشتریانتان را افزایش دهید ؛ درنهایت می توانید سود و درآمد خود را افزایش دهید اما لازم است بدانید که طراحی سایت تمامی این موفقیت ها را به تنهایی برای شما فراهم نمی کند بلکه این سئو سایت یا همان بهینه سازی وب سایت است که موجب می شود وب سایت شما در دنیای وب دیده شود .

بنابراین هر چه قدر برای طراحی وب سایت هزینه کنید و آپشن ها و امکانات متعددی را در آن قرار دهید اما بر روی رتبه آن در موتورهای جستجو به ویژه موتور جستجو گوگل کار نکنید نمی توانید کاربران دنیای وب را با کسب و کار ، خدمات و محصولاتتان آشنا کنید چراکه وب سایت شما بدون سئو در موتورهای جستجو رشدی نخواهد داشت علاوه بر این اکثر کاربران وب ترجیح می دهند که تنها بر روی لینک اول تا پنجم در صفحه اول نتایج موتور جستجوی مورد نظر خود به ویژه گوگل کلیک کنند .

بنابراین طراحی سایت و سئو مکمل یکدیگر هستند و به همان اندازه که طراحی سایت اهمیت دارد سئو یا بهینه سازی وب سایت نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است .

درنتیجه علاوه بر تمامی تلاشی که می کنید تا وب سایت ایده آلی برای کسب و کار خود داشته باشید باید از اصول و تکنیک های سئو نیز در آن استفاده کنید تا وب سایت شما در رتبه بالایی در موتورهای جستجو به ویژه گوگل قرار بگیرد .

نگران سئو نباشید کیفیت و ثبات رتبه را تجربه کنید با بیش از 20 سال سابقه فعالیت حضور در صفحه اول گوگل و دیده شدن در نتایج جستجوی کاربران آرزوی بسیاری از شماست.

ولی هر سایتی لیاقت حضور در صفحه اول گوگل را ندارد.

سایت شما، برند شما و تجارت شما باید در مسیر درست رشد کند.

در یکسال گذشته، گوگل بیش از ۲۰۰ تغییر کوچک و بزرگ در الگوریتم‌های جستجوی خود اعمال کرده است.

برای رسیدن به رتبه های بالای گوگل می‌بایست سایت و محتوای تجاری شما بهینه‌سازی شود.

برای مشاوره و همچنین تعیین زمان جلسه برای پروژه بهینه سازی میتوانید از طریق سیستم ثبت درخواست ایران سایت یا از طریق تماس تلفنی با شماره 09121442355 با ما در ارتباط باشید.

ایران سایت با سالها تجربه موفق در صنعت وب ایران و بعنوان یکی از موفقترین ارائه دهندگان خدمات SEO در ایران آماده کمک به شماست.

به صورت کلی سئو خدماتی است که منجر به بهبود جایگاه وب سایت در موتورهای جستجوی گوگل می شود.

البته باید این نکته را در نظر داشت که سئو یک فرآیند محسوب می شود و تا مادامی که وب سایت در حال فعالیت است، این فرآیند نیز ادامه خواهد داشت.

به صورت کلی فرآیند سئو به پنج دسته تقسیم می شود: برای شروع پروژ سئو، ازکدنویسی استفاده می شود.

بعد از این مرحله، محتوای باکیفیت تولید شده و مرحله ایندکس و کسب جایگاه آغاز می گردد.

سپس بعد از چند ماه فعالیت سایت، باید با بررسی تکنیک ‌های لینک سازی جایگاه سایت را بهبود بخشید.

در نهایت بعد از اینکه جایگاه سایت در جستجوی موتور گوگل مشخص شد، مرحله حفظ جایگاه در نتایج گوگل آغاز خواهد شد.

برای حفظ جایگاه به طور پیوسته لازم است که آنالیز کلمات کلیدی شروع شده تا محتوای متناسب با جستجوی کاربران تهیه شود.

.

.

.

امروزه روش ‌های تبلیغاتی متنوعی در بازار وجود دارد، از جمله: تلویزیون، روزنامه، رادیو و خدمات سئو یکی از روش‌های تبلیغاتی است که شرکت ‌های مختلف از آن استفاده می کنند.

سه مزیت مهم که سئو را با روش های :دیگر متمایز می کند به شرح زیر است به همین علت شرکت‌ های بسیاری برای تبلیغات خود از روش سئو استفاده می ‌کنند.

استفاده از سئو باعث افزایش اعتبار وب سایت شده که در نهایت موجب برند شدن وب سایت شما می ‌شود.

همچنین از طریق سئو می توانید دیدگاه مناسبی از رفتار مشتریان خود داشته باشید.

به همین خاطر است که اکثر کسب و کارها برای راه اندازی و تبلیغات شرکت خود از این روش استفاده می کنند رعایت استانداردهای سئو، نقش موثری در وضعیت سایت از طرف موتور‌ جستجوی گوگل دارد.

به همین خاطر بهتر است قبل از راه ‌اندازی سایت، با یک شرکت متخصص و حرفه ای در این زمینه قرارداد ببندید.

این کار موجب می ‌شود که از همان آغاز فعالیت، تمامی بخش‌ های سایت به صورت اصولی و حرفه ‌ای انجام شود.

پس انتخاب برترین شرکت سئو تا حد بسیار زیادی می‌ تواند در روند کار تأثیر داشته باشد.

اما قبل از انتخاب شرکت معتبر، بهتر است یک سری از پارامترها را در نظر بگیرید.

در صورتی که سایت خود را از طریق شخص یا شرکت دیگری راه ‌اندازی کرده‌ اید حتی اگر خودتان از طریق وردپرس یا جوملا سایت را راه ‌اندازی کرده باشید، بهتر است که قبل از تعیین قیمت سئو، سایت را از هر لحاظ مورد بررسی قرار دهید.

البته در صورتی که در گذشته یک سری اقدامات در راستای سئوی سایت انجام شده باشد، باید سئوکار جدید در جریان کار قرار گیرد.

شرکتی که برای بهینه سازی سایتتان انتخاب می کنید بایستی نمونه کارهای قوی در این زمینه داشته باشد.

شما می توانید از این شرکت درخواست کنید؛ نمونه کارهای سئو که انجام داده اند را در اختیار شما قرار دهند و شما از آن ها بازدید کنید.

هرچقدر که شرکت سئو سابقه بیشتری در زمینه بهینه سازی داشته باشد، تجربه و تخصص بیشتری دارد و شما می توانید روی نتیجه مفید آن بیشتر حساب کنید.

علاوه بر مواردی که تا الان مطرح شد، پرس و جو از روش ها و استراتژی های به کار گرفته جهت موفقیت در پروژه سئو می تواند دید خوبی از این مسیر به شما ارائه کند.

هیچ کدام از متخصصین سئو ارتباط خاصی با شرکت گوگل ندارند.

بنابراین هیچ پیش بینی مطمئنی از نتیجه سئو سایت نمی‌ توانند داشته باشند.

با این حال استفاده از یک شرکت حرفه ‌ای سئو تا حد زیادی می‌ تواند در بدست آوردن رتبه های نخست گوگل تأثیر گذار باشد.

البته در این میان یک سری از شرکت‌ ها هستند که با دریافت هزینه کمتر اقدام به سئوی سایت می ‌کنند و سایت را به رتبه نخست گوگل می رسانند.

اما بعد از مدتی رتبه سایت افت کرده تا اینکه به طور کلی از نتایج گوگل حذف می شود.

در همین راستا، برای اطمینان خاطر بیشتر می ‌توانید قبل از انتخاب شرکت، روش‌ها و استراتژی آنان را در جهت بهینه سازی سایت‌ جویا شوید.

در گوگل بدرخشید سریع ترین حالت سایت بهبود رتبه در گوگل در همه جا بدرخشید با اعلام اخیر گوگل درباره بروز رسانی هفته گذشته هسته اصلی ، بسیاری از متخصصان سئو در مورد دقیقا چه چیزی تغییر کرده اند سردرگم هستند.

اگر اطلاعیه گوگل را از دست دادید، خبر رسمی گوگل درباره بروز رسانی این است: این هفته ما به روز رسانی الگوریتم Broad Core را منتشر کردیم، همانطور که […] همانطور که تقریبا همه می دانند چهارشنبه هفته گذشته گوگل اعلام کرد که در حال بروز رسانی الگوریتم Core Broad است.

امروز و در میانه هفته بعد از آن، هنوز این الگوریتم در حال نوسان نتایج جستجوهاست.

دنی سالیوان رابط گوگل در توئیتر در پاسخ به کاربری که پرسیده بود نوسانات نتایج چه زمانی آرام […] راهنمای کامل تازه کارها برای رفع مشکل دیده نشدن سایت در موتورهای جست و جو Canonical URL راه حل استانداردی برای معرفی آدرس صحیح یک صفحه به موتور جستجوی گوگل است.

جلوگیری از جریمه محتوای تکراری مهمترین اثر استاندارد سازی آدرس است.

قانون ریدایرکت ۳۰۱ عوض شد.

چه چیزی باید در مورد سئو بدانید.

آیا زمان بازنویسی قوانین سئو فرا رسیده است؟ تا الان اینگونه بود که سئو مجموعه ای از بهترین قوانین را فراهم می کرد تا بهترین روش بکاربردن URL ها را نشان دهد.

Moz.

com به این موضوع به شکل زیر پرداخته است: [bs-text title="این قوانین صحیح [.

.

.

] پروسه افزایش کیفیت و کمیت بازدیدکنندگان یک وبسایت از طریق موتور جستجو و بازدید ارگانیک، سئو نام دارد.

موتورهای جستجوی معتبر نظیر گوگل، بینگ و یاهو برای نمایش نتایج جستجو در صفحات اول خود قوانینی تدوین کرده‌اند تا بهترین و مرتبط‌ترین نتیجه ممکن را به کاربران خود نشان دهند.

این قوانین همان الگوریتم‌های جستجو هستند و سئو فرآیند افزایش رتبه در موتورهای جستجو با استفاده از همین قوانین است.

تهران، برج نگار، طبقه ۱۹، واحد ۹ ۰۲۱-09121442355 سیماگر.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map