شرکت طراحی سایت ادیب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با شرکت طراحی سایت ادیب شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پیاده سازی و اجرای دقیق استارت آپ ، سایت ، سی آر ام و هر آنچه در دنیای ذهن شما ساخته شده است را به ما بسپارید.

از ابتدای مسیر همراه شما خواهیم بود.

پروژه شما توسط تحلیل گران شرکت ، آنالیز شده و الگوریتم و سناریوی آن نگارش می شود.

سپس توسط تیم طراحی سایت و برنامه نویسی اختصاصی ادیب ، به صورت جز به جز نگارش و عملیاتی می شود.

در انتهای مسیر ، پشتیبان شما خواهیم بود تا از صحت عملکرد صد در صدی پروژه براساس ایده آل های سازمان شما اطمینان داشته باشیم.

مفتخریم که در مسیر اجرای پروژه های متعددی همراه کارفرمایان محترم و عزیزمان هستیم.

شرکت سلامت نگار آترینا هلدینگ پخش کارن خدمات پشتیبانی بانک اقتصاد نوین فروشگاه اینترنتی خرید باکس منو آنلاین آتلیه سارا شركت اديب گستر عصر نوين هم اکنون با بکار گيری بيش از ۴۰ نيروی استخدامی در دفتر مركزي و ٢٠ نفر نيروي متخصص در شهرهاي مختلف با پشتوانه پيمانکاری بيش از ١٠٠٠ پروژه دولتی و خصوصی مصمم تر از قبل در حال فعاليت و خدمتگذاری است.

در کلیه گروه های کاری ذیل : تمامی استانداردهای google و قوانین SEO رعایت خواهد شد .

سورس کامل پروژه همزمان با تسویه حساب به خریداران محترم تحویل خواهد شد مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله از قرارداد میسر است .

تضمین عملکردصحیح کلیه امکانات و سایت تحویلی روی سرورهای اديب تا یکسال از تارخ عقد توافقنامه از تعهدات اين شركت خواهد بود.

برای گرفتن لیست قیمت طراحی سایت -، هزینه طراحی سایت ، تعرفه طراحی سایت بخش فروش شركت اديب تماس حاصل نمایید تا بسته به خدمات مورد نظر شما در زمینه طراحی سایت می توانيد لیست قیمت طراحی سایت را دریافت نمایید.

سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان می باشد به همین دلیل طراحی سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد.

وب سایت شما نه تنها باید ظاهر زیبایی داشته باشد بلکه باید عملکرد خوبی نیز داشته باشد و برای استفاده مخاطبان شما راحت باشد.

طراحی وب سایت یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است .

شرکت طراحی سایت ادیب در کنار خدمات طراحی سایت ، خدمات سئو نیز ارائه میدهد که سئو و بهینه سازی سایت باعث نمایش وب سایت در صفحه اول نتایج کوگل شده که باعث میشود سایت بیشتر در دید مخاطبان قرار بگیرید و در نتیجه باعث افزایش فروش و ارائه خدمات میشود .

تیم طراحی سایت شرکت ادیب گستر عصر نوین متشکل از تیم جوان و با دانش و تیم با تجربه توانسته به تجربه ۱۰۰ درصد کسب رضایت مشتریان برسد .

شما میتوانید این تجربه از رضایت را از مشتریان شرکت بپرسد .

طراحی سایت املاک ادیب گستر عصر نوین با استفاده از فریم ورک لاراول انجام میشود و کاملا اختصاصی میباشد در اینجا میخواهیم کمی با هم وقت صرف دانستن در مورد یک کسب و کار جدید و استارت آپ کنیم .

به دوره ای میخواهیم برویم که چیزی به نام اینترنت در دنیا شناخته شده نبود.

تنها کافیست به ۱۵ سال پیش برگردیم و میخواهیم کسب و کاری را شروع کنیم.

تاکنون شاید بارها دو کلمه UI و UX را در زمینه طراحی سایت شنیده باشید اما معنی اینها چیست؟ اگر از 20 نفر این سوال را بپرسید با 20 جواب متفاوت رو به رو میشوید ! اکثرا افرادی را که ظاهر یک وبسایت یا برنامه را طراحی می کنند را 'UI' 'UX' کار می نامند.

در این مقاله سعی کرده ایم اطلاعات جامعی درباره این دو واژه و ابزارهایشان ارائه دهیم.

تقریبا هر سایتی که بخش پرداخت مشتری به فروشنده دارد و معمولا این بخش پرداخت از طریق درگاه های پرداخت انجام می شود این پرداخت کردن ها در مواقعی موجب عدم اعتماد به سایت حین پرداخت می شود اینکه شما چگونه یک شرکت طراحی سایت عالی و بی نظیری را شناسایی کنید، بستگی به ویژگی های آن شرکت دارد که شما باید به خوبی با بهترین ویژگی های آن آشنایی داشته باشید، در ادامه مهم ترین ویژگی ها را معرفی می کنیم.

.

.

طراحی سایت چیست باید با دنیای اینترنت آشنایی داشته باشید.

با توجه به سرعت تغییرات و پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز، بروز بودن برای برنامه نویس امری غیرقابل چشم پوشی است طراحی حی سایت شما نیازهای بنیادین دارد و شما باید به آن نیازها توجه بسیاری داشته باشید تا بتوانید بهترین سایت اینترنتی را برای خودتان و کسب و کارتان طراحی کنید.

.

.

اینکه با عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت آشنایی داشته باشید، به شما بسیار کمک می کند که اطلاعات بیشتری در مورد قیمت به دست آورید، بر همین اساس در ادامه برخی از عواملی را که در قیمت طراحی کردن سایت شما اهمیت زیادی دارد را.

.

.

شما برای اینکه به بهترین نحو ممکن محصولات خود را در سایت خود به فروش برسانید، باید در طراحی سایت فروشگاهی به برخی از جنبه هایی که اهمیت بسیاری دارد توجه داشته باشید.

.

.

همانطوری که بیان نمودیم بهترین طراحی سایت ایران دارای ویژگی های مهمی می باشد که شما برای طراحی سایت خود باید به این شرکت ها مراجعه کنید، برای اینکه بهترین آنها را به خوبی شناسایی نمایید باید با ویژگی های آنها آشنایی کاملی داشته باشید که ویژگی های آن عبارت می باشد از .

.

.

برای آنکه وب­سایتی طراحی شود که رضایت مشتری را به همراه داشته باشد، باید جزئیات و مراحل طراحی سایت را بصورت شفاف مشخص کرد تا مشتری از روند پیشرفت پروژه مطلع شود.

شرکت طراحی سایت ادیب­ گسترعصرنوین، فرآیند انجام طراحی سایت را در ده مرحله تدوین کرده است.

.

.

امروزه وب­سایت­ها نقش مهم و پررنگی در رشد و رونق کسب و کارها ایفا می­کنند و هر روز بر تعداد صاحبان مشاغلی که علاقه­مند به داشتن وب­سایت هستند، افزوده می­شود.

اما متاسفانه شرکت­های طراحی سایت به دلیل عدم آگاهی مشتریان از نحوۀ سفارش طراحی سایت، به­راحتی سر آن­ها را کلاه می­گذارند و پول و وقت آن­ها را هدر می­دهند.

اگر شما هم قصد دارید که برای کسب وکار خود یک سایت سفارش دهید، لطفاً به خواندن این مطلب ادامه دهید تا بطور کامل با نحوۀ سفارش طراحی سایت آشنا شوید.

.

.

وب سایت باشگاه آترینا با ارائه اطلاعات تخصصی پزشکی، اطلاعات کاملی از روند انجام درمان .

.

.

قرارداد طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت مجموعه آبی اوپارک با ادیب امضاء شد .

.

.

قرارداد طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت شرکت لیزینگ میلاد شهر با ادیب امضاء .

.

.

طراحی فروشگاه اینترنتی و سئو سایت قوتو با ادیب اجرایی گردید .

.

.

شرکت ادیب فعالیت حرفه ای خود را در زمینه و طراحی سایت در تهران    و البته مابقی شهرهای کشور از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده است و در طی این سالها بصورت تخصصی در زمینه های مختلف IT نظیر طراحی وب سایت و خدمات سئو و بهینه سازی سایت در تهران و ایران و پشتیبانی سایت فعال بوده و در حال حاضر نیز    طراحی فروشگاه اینترنتی    و    طراحی اپلیکیشن   Android و IOS را در خدمات خود جای داده است.

این شرکت با استخدام پرسنل مجرب و با دانش روز و ایجاد تیم های تخصصی طراحی سایت تهران در زمینه های   آنالیز سایت   موجود مشتریان و ارائه بهترین راهکار ها به مشتریان به جهت بروزرسانی و همچنین ایجاد سایتهای جدید - سامانه -crm و .

.

.

.

با گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی ای برتر بین المللی همواره تلاش کرده است تا دانش و تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مشتریان و شرکای تجاری خود قرار دهد و با طراحی سایت حرفه ای و بروز و رعایت کلیه استانداردهای سئو و افزایش ترافیک همواره مزیت رقابتی مشتریان خود را نسبت به رقبایشان در ایران ارتقاء داده است.

 طراحی سایت توسط شرکت ادیب با آخرین متد روز دنیا و با رعایت استانداردهایی نظیر ریسپانسیو (واکنش گرایی وب سایت جهت پشتیبانی انواع مختلف دستگاه ها نظیر تبلت، تلفن همراه و .

.

.

)، داینامیک بودن وب سایت و .

.

.

و نیز با گرافیک زیبا و مطابق میل شما، در شش فاز (که متعاقبا به آن اشاره خواهیم کرد) و در مدت زمانی معقول صورت می پذیرد.

  لیست مشتریان    و برترین برندهای ایران که سایت آنها توسط ادیب انجام گرفته است و بسیاری از کلمات کلیدی آنها در صفحه های اول گوگل سرچ میشود مهر تاییدی بر توانمندیهای این شرکت می باشد.

جهت طراحی سایت در تهران و شهرهای دیگر و دریافت مشاوره همین امروز با ما   تماس بگیریدتا از دو دهه تجربه ما استفاده نمایید.

.

https://adib-it.

com | © 2019 تمامی حقوق محفوظ است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map