شرکت طراحی سایت دود

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با شرکت طراحی سایت دود شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با شرکت طراحی سایت دود شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای ارسال دمو تلفن خود را ثبت کنید درخواست دمو فرصت مقایسه قبل از خرید برای مشاوره تلفن خود را ثبت کنید مشاوره رایگان گفتگویی برای انتخاب بهتر قیمت طراحی سایت در بسته های کاملا متنوع قیمت ها بسته مناسب خود را پیدا کنید آلبوم نمونه کار قبلی از بهترین های طراحی سایت نمونه کار ها با سلیقه ما بیشتر آشنا شوید اگر می خواهید خودتان طراحی سایت انجام دهید یا سایت خود را سئو کنید به شما پیشنهاد می کنیم مقالات طراحی سایت و سئو را مطالعه نمایید، همچنین دنیای از مقالات و ویدئو های آموزشی در اینترنت وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد طراحی سایت را یاد بگیرید و شخصا انجام دهید.

اما اگر قصد دارید طراحی سایت خود را به یک طراح سایت مطمئن بسپارید و از طریق جستجو در گوگل یا روش های دیگر تبلیغات ی به وب سایت شرکت طراحی سایت دود رسیده اید، اجازه میخواهیم کمی درباره فعالیت خود برای شما بگوییم.

ما در دودکو سعی داریم، افراد یا کسب و کار ها و شرکت هایی که می خواهند طراحی سایت انجام دهند یا قصد دارند کسب و کار خود را در دنیای آنلاین از طریق سئو یا دیجیتال مارکتینگ توسعه دهند ، یا می خواهند فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند و محصولات یا خدمات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند اما دقیقا نمی دانند از کجا شروع کنند و یا مدیریت و راهبری مسیری که قصد پیمودن آن را دارند برای آنها مشکل است یا زمان کافی برای پیگیری امور مرتبط با طراحی سایت خود را ندارند، یاری و راهنمایی نماییم تا به هدف خود نزدیک تر شوند و ما را همواره در کنار خود و همراه خود احساس نمایند.

اگر قصد طراحی سایت خود را دارید بهترین گزینه ای که دودکو به شما پیشنهاد می کند برون سپاری این کار به شرکت های تخصصی طراحی سایت است.

نیازی نیست شما علاوه بر تمام دغدغه های بیزنس و کسب و کار خود نگرانی های مربوط به درست انجام شدن طراحی سایت را نیز اضافه کنید.

  تخصص ما این است که نیازهای شما بسنجیم و با مشورت شما، بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد دهیم.

پس از انتخاب مسیر مناسب در دنیای تبلیغات آنلاین، اولین گام آن یعنی طراحی سایت تان بر عهده ما خواهد بود، قطعا این مسیر گام به گام با تایید شما پیش خواهد رفت تا سرانجام وب سایت طراحی شده و امکانات آن، با نیازهای که شما در ذهنتان احساس کرده اید مطابقت پیدا کند.

هم از نظر ظاهری و هم از نظر امکانات مدیریت وب سایت، نتیجه طراحی سایت به تایید شما خواهد رسید.

با توجه به اینکه طراحی سایت یک حرفه هنری و فنی می باشد، قیمت مشخصی برای آن وجود ندارد و هر طراح سایت با توجه به شرایط مختلفی قیمت کار خود را تعیین می کند.

می توانید قیمت پکیج های طراحی سایت یا نمونه کارهای طراحی سایت ما را مشاهده نمایید.

قبل از صحبت درباره روال تعیین قیمت طراحی سایت، خوب است اطلاعات کوتاهی نسبت به طراحان سایت بدست آورید.

خرسندیم که ما را به عنوان طراح سایت خود انتخاب نموده اید، کافیست از میان راه های ارتباطی گوناگونی که در سایت وجود دارد، با ما در ارتباط باشید.

پس از برقراری اولین تماس از طرف شما یا ثبت تلفن تان در قسمت های ارتباطی سایت، کارشناسان شرکت با شما تماس خواهند گرفت.

  در این مرحله مشاوره های اولیه و پیش نیازهای طراحی سایت شما انجام خواهد شد.

جلسه نیاز سنجی تلفنی می تواند به هر دوی ما کمک کند تا برای گام بعدی آماده تر شویم.

اگر جلسه نیازسنجی تلفنی نتواند دقیقا مسیر را برای ما واضح نماید، جلسه آنلاین یا حضوری نیاز سنجی قطعا کمک بیشتری به فهمیدن آنچه شما از وب سایت خود انتظار دارید، به ما خواهد داشت.

شرایط مالی و روال پرداخت طراحی سایت برای هر پروژه کاملا متفاوت است.

اما عموما پرداخت های طراحی سایت در دو یا سه پرداخت در طول تکمیل طراحی سایت تسویه خواهد شد.

پس از نیازسنجی و مشخص شدن روال مالی پروژه طراحی سایت، کارشناسان ما پروپوزال یا طرح پیشنهادی از روال کلی پروژه، روند پرداخت ها، مسائل فنی و توضیحات تکمیلی همکاری را در قالب یک فایل پی دی اف برای شما ارسال خواهند کرد.

  پس از مطالعه طرح پیشنهادی و اعمال تغییرات احتمالی از سمت شما، همه چیز آماده است که طراحی سایت شما کلید بخورد.

اشخاصی که در منزل یا دفتر کار خود به صورت حقیقی طراحی سایت یا برنامه نویسی انجام می دهند به دلیل نداشتن هزینه های سربار که مربوط به شرکت های طراحی سایت می شود معمولا قیمت های مناسب تری به مشتری پیشنهاد می دهند اما نکته ی مهمی که باید به آن دقت کنید این است که اشخاص حقیقی ممکن است نتوانند پشتیبانی طولانی مدت و باکیفیتی به شما ارائه دهند و پس از مدتی آن طور که شما انتظار دارید در دسترس و پاسخگویی برای رفع مشکلات و نیاز های شما نباشند.

پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید طراحی سایت خود را با اشخاص یا فریلنسر ها انجام دهید حتما ضمانت های لازم در نظر بگیرید و سورس برنامه نویسی شده وب سایت را از آن ها تحویل بگیرید.

شرکت های طراحی سایت تیم قدرتمند تری در اختیار دارند و افراد با تخصص های گوناگون آمادگی این را دارند که مشکلات فنی پروژه را سریع تر و دقیق تر رفع نمایند.

هم چنین بدلیل تنوع افراد متخصص در شرکت ها معمولا خلاقیت بیشتر در طراحی قالب ها و امکانات وب سایت به وجود می آورند.

  مهم ترین ویژگی شرکت های طراحی سایت مسئولیت پذیری آنان نسبت به رضایت مشتری و پاسخگویی و پشتیبانی مداوم آن هاست.

پیشنهاد ما این است که اگر از امور فنی مربوط به طراحی سایت آگاهی کافی ندارید به شرکت های تخصصی طراحی سایت اعتماد نمایید تا در طول زمان نگرانی هایی که ممکن است برایتان به وجود بیاید را به حداقل برسانید.

مبتدی ها: افرادی که تخصص زیادی ندارند و صرفا کار با سیستم های آماده را بلد هستند و از کدنویسی های پیچیده چیز زیادی نمی دانند و شاید مطالعات کافی در این زمینه نیز نداشته باشند و صرفا برای ورود به بازار کار اندکی اطلاعات کسب کرده اند.

این افراد همان هایی هستند که قیمت های شگفت انگیز و وسوسه کننده برای طراحی سایت به شما پیشنهاد می دهند و اگر به اشتباه طراحی سایت خود را به آنان بسپارید ظاهرا کارتان را ارزان و به صرفه پیش می برید، اما در واقع در همان ابتدا دچار زیان شده اید و قطعا در آینده برای پشتیبانی و توسعه وب سایت خود به مشکل بر خواهید خورد و نهایتا مجبور خواهید شد طراح سایت خود را عوض کنید.

هیچ ارزانی بی حکمت نیست مثال معروف "هیچ ارزانی بی حکمت نیست" دقیقا برای فریلنسرهای مبتدی صدق می کند.

آن ها بدون نگرانی از بابت هزینه هایی مانند، اجاره دفتر، هزینه نیروی انسانی، مالیات، بیمه و .

.

.

قیمت های بسیار پایینی به مشتریان ارائه می دهند و قطعا بدلیل عدم وجود نظارت های کافی در کشور ما می توانند با پاسخگو نبودن نسبت به مشتریان خود در آینده برای آنها دردسر ایجاد کنند.

متخصص ها: افرادی هستند که در کار برنامه نویسی وب و اپلیکیشن بسیار ماهر بوده و از دانش کافی برای این کار نیز برخوردار هستند.

ظاهرا مشکلی نیست اگر با این افراد شروع کنید البته به شرط اینکه بتوانید قیمت های بالا و گاها سرسام آور آنان را بپذیرید.

فریلنسر های متخصص بدلیل در دست داشتن پروژه های گوناگون معمولا سرشان شلوغ است و برای آن ها به صرفه نیست که قیمت های پایین روی پروژه های طراحی سایت بگذارند و بدون داشتن نگرانی از بابت جذب مشتریان جدید هزینه های بالای خود را پیشنهاد می دهند و منتظر تصمیم گیری مشتری می مانند.

  از دیگر نگرانی هایی که ممکن است کار با فریلنسر های متخصص برای شما ایجاد کند همان مسئله پشتیبانی پروژه و مسئولیت پذیری نسبت به رضایت شماست.

که باید با سنجش سابقه کاری او و با کمی دقت این کار را انجام دهید.

شرکت طراحی سایت باید حتما از تعداد نیروهای فنی کافی برای پیشبرد پروژه های خود بهره مند باشد، همچنین باید زیرساخت های فنی و تجهیزات مورد نیاز فعالیت خود را نیز فراهم نموده باشد.

شرکت طراحی سایت معتبر یک مکان و دفتر کار مشخص دارد که آدرس و تلفن های آن در سایت شرکت درج شده است.

  شرکت طراحی سایت معتبر باید مجوز سازمان نظام صنفی سیماگره ای را داشته باشد، همچنین امور قانونی مربوط به اداره مالیات را در فعالیت های مالی خود لحاظ نماید.

بنابراین می توانید از شرکت مورد نظر خود بخواهید که شماره مجوز صنفی و کد اقتصادی مجموعه خود را در اختیارتان قرار دهد تا با خیالی آسوده طراحی سایت خود را به آنان بسپارید.

مورد دیگری که باید در انتخاب شرکت طراحی سایت مد نظر قرار دهید، سابقه فعالیت قبلی، خوش نامی و اعتبار کافی در بین مشتریان پیشین و داشتن سلیقه و دانش فنی کافی در زمینه طراحی سایت است.

پشتیبانی یک امر بسیار مهم است، حتی مهم تر از خود طراحی سایت؛ بنابراین در انتخاب طراح سایت تان دقت و حوصله کافی را به خرج دهید اگر شرکت مورد نظر شما علاوه بر داشتن فاکتورهای دیگر مانند مشتری مداری و .

.

.

موارد بالا را در فعالیت خود رعایت نموده است قطعا پشتیبانی لازم را از شما خواهد داشت و اگر طراحی سایت شما را انجام دهد هرگز به دردسر نمی افتید.

شرکت های طراحی سایت نیز طیف متنوعی از قیمت ها را به مشتریان ارائه می دهند، با توجه به سرمایه ی اولیه ای که در اختیار دارند، با اتکا به تعداد نیروی انسانی خود، محل شرکت ، تجهیزات فنی و زیرساخت مانند سرور، مالیات گریز بودن یا نبودن، وابستگی آنان به رضایت مشتری یا همان مشتری مداری، سابقه فعالیت، موفقیت و مطرح بودن اسم و برند شرکت و ده ها عامل دیگر می توانند بازه قیمت های طراحی سایت یک شرکت را مشخص نماید.

بهتر است در این گونه موارد با توجه به بودجه ای که برای طراحی سایت در نظر گرفته اید، و با توجه به علاقه و سلیقه خودتان تعدادی از شرکت های معتبر که در بازه بودجه تعیین شما می گنجد را انتخاب نموده، با آنها به صورت تلفنی، آنلاین یا حضوری جلسه برگزار نمایید و با توجه به برخورد آنان با مشتری و سنجش دانش فنی آنان یکی را انتخاب نموده و پروژه خود را برون سپاری نمایید.

اگر احساس می کنید هنوز نیاز به راهنمایی دارید، پیشنهاد می کنیم نوشته ما با عنوان مشاوره طراحی سایت را مطالعه نمایید.

  همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر و سریعتر با کارشنان دود از طریق آیکون چت آنلاین یا ثبت تلفن خود ارتباط برقرار کنید.

طراحی سایت، طراحی وب سایت ، طراحی سایت اختصاصی، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت ارزان، طراحی سایت اقساطی، طراحی سایت قسطی، شرکت طراحی سایت، شرکت طراحی سایت در تهران، طراحی سایت تهران، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت بدون پیش پرداخت، طراحی سایت وردپرس، طراحی سایت برنامه نویسی شده، تفاوت طراحی سایت اختصاصی و وردپرس، خدمات طراحی سایت، خدمات طراحی وب سایت، طراحی سایت پرتال، طراحی پورتال اینترنتی، طراحی سایت سازمانی، طراحی سایت دولتی، طراحی سایت فوری، بهترین شرکت طراحی سایت، طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت با گرافیک اختصاصی، شرکت طراحی سایت در شرق تهران، طراحی سایت شخصی، طراحی سایت ریسپانسیو، طراحی سایت واکنش گرا، طراحی سایت خلاقانه، طراحی سایت جوملا، طراحی سایت پرستا شاپ، طراحی سایت دروپال، طراحی سایت مجنتو، طراحی سایت نوپ کامرس، طراحی سایت استاتیک، طراحی سایت کاتالوگی، طراحی سایت با پنل مدیریت آسان، پنل مدیریت سایت فارسی، ساده ترین پنل مدیریت سایت، طراحی سایت دود، طراحی سایت با سی ام اس اختصاصی، طراحی سایت با CMS، سئو، سئو حرفه ای، سئو تضمینی، سیو سایت، سئو سایت ، سئو وب سایت، طراحی سایت با سایت ساز

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map