شرکت طراحی سایت رویال کد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با شرکت طراحی سایت رویال کد شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با شرکت طراحی سایت رویال کد شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت ترکیبی از دانش ، خلاقیت و هنر استفاده از عناصر دیداری و توان مهندسی در قرار دادن آن ها در کنار یک دیگر است .

تیم طراحی سایت رویال کد ترکیبی از سرسختی ، نظم و خلاقیت است که همیشه در تلاش بوده است تا کسب و کار اینترنتی موفق برای مشتریان گرانقدر خود ایجاد نمایید.

هر سیستم نرم افزاری تحت وب اعم از فروشگاه اینترنتی ، سایت خبری ، سیستم سفارشگیری غذا و .

.

.

، مستلزم نگهداری ، بروز رسانی و حل مشکلات برای عملکرد بی عیب و نقص و بهتر است و سایت نیز از این امر استثنا نیست.

یک سایت حتی با بهترین و بی نقص ترین طراحی اولیه نیز نیازمند خدمات پشتیبانی است ، شامل بخش های مختلفی اعم از پشتیبانی فنی ، پشتیبانی محتوا و .

.

.

است .

رویال پشتیبان متشکل از افراد دلسوز با دانش فنی کامل برای حل مشکلات سایت شما است بعد از تحویل سایت به شما پشتیبان های تیم طراحی سایت رویال کد به مدت سه ماه به صورت رایگان برای انجام تغییرات و آموزش در اختیار شما هستند.

تیم رویال کد پس از طراحی سایت و تحویل سایت به شما وظیفه دارد که نسخه های جدید وبسایت را در اختیارتان بگذارد و نیاز های شما را در نسخه های جدید برطرف نماید.

تیم طراحی سایت رویال کد وظیفه دارد سایت شما را از لحاظ سرعت به صورت کامل بهینه سازی کند و به شما تحویل دهد.

تیم طراحی سایت رویال کد وظیفه دارد تمامی سرویس های لازم برای سایت شما مانند چت آنلاین، ثبت سفارش، اتصال به درگاه، اتصال به ربات تلگرام و غیره را فعال نماید.

همراه هر سفارش (طراحی سایت، سئو، گرافیک، دیجیتال مارکتینگ و …) یک هدیه برای شما وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید و برای هدیه نیز پشتیبانی دریافت کنید.

پس از اتمام طراحی سایت شما، پیکربندی سایتتان را ما به صورت کاملا رایگان انجام می دهیم، شما فقط ثبت سفارش طراحی سایت را انجام دهید.

احتمالا شما هم میدونین که وردپرس محبوب‌ترین و بهترین سیستم مدیریت محتواس و بیش از یک سوم از تمام سایت‌های دنیای وب رو در اختیار داره.

خب بالاخره هرچیزی تاوان داره و تاوان بهترین بودن، دشمنا و بدخواهان هستش! دشمنای سایت‌های وردپرسی هم هکرها و بدافزارهایی هستن که این سایتا رو هدف قرار میدن.

خب […] سلام دوستان حالتون چطوره، همونطور که میدونید برای اجرا کردن سایت ها در فضای اینترنت به یک سری موارد نیاز دارید، هاست و دامنه از لزومات اجرای سایت در اینترنت است و شما برای اینکه سایتتون رو در اینترنت اجرا کنید تا افراد دیگه از طریق یک آدرسی بتونن سایتتون رو داشته باشند باید این […] همانطور که میدونید وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا است و به بهترین سایت ساز رایگان دنیا شناخته میشه، این سایت ساز یک نرم افزار برای نصب در کامپیوتر و یا موبایل نیست بلکه یک سیستم تحت وب هست و برای استفاده از اون باید یک هاست داشته باشید که بتوانید […] سلام دوستان و همراهان همیشگی رویال کد امروز می خواهم آموزش معرفی سایت به گوگل وبمستر را برای شما عزیزان آماده کنم یکی از مهمترین پل هایی که ما میتوانیم از طریق آن ورودی دریافت کنیم گوگل است برای اینکه در گوگل سایت ما به نمایش گذاشته شود در اولین و مهم ترین قدم ها […] گوگل وبمستر تولز چیه؟ احتمالا شما هم وقتی پشت سیستم نشستین و دارین یه موضوع خاص رو سرچ می کنین، برای یه بارم که شده به این فکر کردین که چطوریه که بعضی از سایتا گل سر سبد گوگل میشن و تو لینکای اول قرار می گیرن و بعضیا تو لینکای آخر یا حتی صفحه […] اگه علاقه‌مندید بدونید که گوگل سرچ کنسول یا گوگل وبمستر ‌تولز چیه و به چه دردی میخوره؟و یا اگه به تازگی یک سایت رو راه‌اندازی کردید.

توصیه میکنم مقاله راهنمای جامع سایت ما رو در مورد گوگل وبمستر تولز یا گوگل سرچ کنسول مطالعه کنید.

تو این مقاله برای راحتی شما دوستان گرامی، ابتدا دلیل […] همونطور که میدونید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا بسیار قدرتمند هست که به صورت تحت وب اجرا میشه اما این پایان ماجرا نیست، هم اکنون سه نوع هاست وجود داره که شما می‌تونید با استفاده از اونها سایت وردپرسی خود را در فضای اینترنت اجرا کنید، اما نصب وردپرس در همه این هاست ها به […] کرمان ، خیابان شریعتی ، نبش کوچه پنج ، درب سوم ، طبقه سوم رویال کد حاصل تلاش و تفکر خلاقانه تیمی است که در طراحی سایت های تجاری و سئو تجربه کسب کرده و اکنون با در کنار هم قرار دادن این تجربیات و استفاده از آخرین تکنولوژی های پیاده سازی نرم افزار های آنلاین در جهت بهبود کیفیت و ارتقا کسب و کارهای آنلاین گام برمی دارد.

متشکرم! ایمیل خود را تایید کنید تا عضویت شما در خبر نامه با موفقیت انجام شود بهترین افزونه های امنیتی وردپرس را بشناسید ! راهنمایی جامع انتخاب دامنه سایت نصب وردپرس در دایرکت ادمین تمامی حقوق مادی و معنویی این سایت مربوط به تیمطراحی سایت رویال کد می باشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map