شرکت طراحی سایت سئوراز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با شرکت طراحی سایت سئو راز شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با شرکت طراحی سایت سئوراز شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

این iframe حاوی منطق مورد نیاز برای پردازش فرم های گرویتی مبتنی بر Ajax است.

شرکت طراحی سایت اصطلاحا به شرکتی گویند که دارای تیم برنامه نویسان مسلط به زبان‌های برنامه نویسی تحت وب نظیر PHP، HTML و CSS بوده، که توسط این‌ زبان‌ها وب‌سایت شما را توسعه می‌دهند.

این پروسه از اجرای یک طرح گرافیکی (ترجیحا یونیک) شروع شده و با داینامیک شدن کدهای به اصطلاح استاتیک، ادامه می‌یابد.

در نهایت این کدها توسط یک شرکت خدمات میزبانی وب، بر روی یک فضای میزبانی وب (سیماگر) قرار می‌گیرد و سایت از شبکه ی جهانی اینترنت قابل دسترسی خواهد بود.

این ساده ترین تعریف ممکن بود، در مقابل طراحی وب سایت ، سرویس‌های سایت ساز نیز وجود دارد که در آن‌ها کاربر خود میتواند، سایت مد نظرش را تولید نماید.

از معایب این سرویس ها می‌توان به امکانات بسیار محدود و عدم وجود قالب اختصاصی اشاره نمود.

امروزه اغلب شرکت های طراحی سایت توجه ویژه ای به طراحی ریسپانسیو (واکنشگرا)، تجربه ی کاربری مناسب و بهینه سازی موتور جستجو دارند که هریک از این موارد به نوبه ی خود تاثیر بسازیی در پیشبرد تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال دارد.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که وجود یک وب‌سایت تمام عیار، لازمه ی توسعه ی هر کسب و کار می‌باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map