شرکت طراحی سایت شهرکرد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با شرکت طراحی سایت  شهرکرد شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شماره تماس با شرکت فراگیر سیماگره : 0912-8238263 – 0912-8238263 طراحی سایت شهرکرد ، اگر شما نیز در شهرکرد ساکن هستید و قصد طراحی سایت برای کسب کار خود را دارید بدون شک عبارت طراحی سایت شهرکرد را در موتور های جست جو گر همانند گوگل سرچ کرده اید.

البته نمیتوان گفت این عبارت یک عبارت تخصصی و پر سرچ برای ساکنین استان چهار محال و بختیاری است بلکه برخی از ساکنین شهر های بزرگ به دلیل پایین آوردن هزینه ها تصمیم میگیرند طراحی سایت خود را به طراحان در شهر های کوچک بسپارند.

اما عملا این گونه نیست و این طراحی سایت به قیمت ارزان تنها به خاطر کمتر بودن برخی از هزینه های جاری شرکت در شهر های کوچک است استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های جنوب غربی کشور عزیزمان ایران است که شهرکرد به عنوان مرکز این استان شناخته شده است، این استان از شمال و مشرق با استان اصفهان همسایه است از مغرب به استان خوزستان همسایه است از جنوب با استان کهگیلویه و بویراحمد همسایه است از سوی شمال غربی با استان لرستان همسایه است.

مردم شهرکرد کسب کار های مختلفی دارند و با پیشرفت اینترنت و همه گیر شدن شبکه های اجتماع و سایت های خبری ، تفریحی و فروشگاهی صاحبان مساغل نیز تصمیم گرفتند آنها هم از بازار اینترنتی سهمی ببرند و کسب کار خود را در اینترنت نیز معرفی کنند و با به صورت اینترنتی تجارت کنند و به کسب کار خود رونق بیشتری بدهند.

شرکت های مختلفی در شهرکرد در زمینه طراحی سایت فعالیت میکنند که همه آنها از مهارت های بالایی برخودار اند، فراگیر سیماگره نیز یک شرکت ارائه خدمات در زمینه طراحی سایت، نصب شبکه کامپیوتری در شهرکرد فعالیت میکند، فرقی نمیکند که شما ساکن چه شهری هستید و یا در چه زمینه ای فعالیت میکنید شما به  راحتی یک تماس تلفنی میتوانید طراحی سایت خود را به فراگیر سیماگره بسپارید و بعد از گذشت مدت زمان معین شده سایت خود را تحویل بگیرید.

همانطور که گفتیم شهرکرد با استان های مختلفی چون اصفهان ،خوزستان ،کهگیلویه و بویراحمد،لرستان همسایه است پس به راحتی میتواند سفارشات این شهر را بپذیرد و مورد پشتیبانی خود قرار دهد.

پس ما به دلیل کوتاه بودن مسیر به راحتی میتوانید به شرکت مراجعه نموده و به صورت حضوری با کارکنان و روش کار و نمونه کار های طراحی سایت شهرکرد آشنا شوید.

و اگر شما در شهر های دور تری از استان ساکن هستید و مراجعه حضوری برای شما امکان پذیر نیست میتوانید باتماس تلفنی سایت خود را سفارش داده و یا ما را از تغییرات مورد نظر خود برای سایت مطلع کنید.

  مراحل طراحی سایت فراگیر سیماگره بدین گونه است که شما ابتدا طرح مورد نظر خود را به طراحان شرکت نشان میدهید و یا از طرح های پیشنهادی کارکنان شرکت دیدن میکنید، سپس ما طرح ارائه شده و یا انتخاب شده را در برنامه کار خود قرار میدهیم و طی گذشت زمان معین شده و بر اساس توافقات انجام شده سایت مورد نظر شما را طراحی کرده و به شما تحویل خواهیم داد.

شما در طول انجام پروژه با طراح و پشتیبان سایت خود در تماس خواهید بود و میتوانید تغییرات متناسب با سلیقه خود را به  ما اطلاع دهید تا ما در دستور کار خود قرار داده و طبق سلیقه شما پیش برویم .

  امکانات پیشرفته، نظیر فروشگاه و … قالب گرافیکی اختصاصی ، Html5 + Css3 بهینه سازی (SEO) با الگوریتم های جدید مدیریت محتوای فارسی همراه آموزش واکنشگرا بودن (Responsive) سایت ارائه هاست و دامین معتبر پشتیبانی و توسعه سایت تولید محتوا متنی ، صوتی و تصویری اگر شما برای طراحی سایت هزینه کمی را در نظر گرفته اید و قصد دارید برای شروع تجارت اینترنتی در شهرکرد خود هزینه زیادی نپردازید میتوانید از پنل های یک تا چهار استفاده نمایید.

هزینه کم این پکیج ها به دلیل بی کیفیت بودن سایت نیست بلکه در محدود بودن برخی از امکانات است که شما میتوانید هر زمان که مایل بودید این امکانات را ارتقاء دهید.

در ایجاد این وب سایت ها از هاست هایی با فضای کم تر پهنای باند کم تر استفاده میشود و شما در صورت نیاز میتوانید این امکانات را ارتقاء دهید.

مدت زمان اجرای این پروژه ها به دلیل حجم کم کاری به نسبت سایت های حرفه ای کم تر بوه و پس از گذشت ۱۰ الی ۱۵ روز کاری به مشتری تحویل داده خواهد شد.

به طور کلی میتوان گفت هزینه طراحی وب سایت در شهرستان ها پایین تر بوده زیرا در شهر هایی مانند شهرکرد و … هزینه های جاری شرکت ها پایین تر بوده و در نتیجه ارائه دهندگان خدمات وبگاه و تارنما قیمت خدماتی را که ارائه میدهند به صرفه تر گذاشته تا خدمات گیرنده و خدمات دهنده متضضر نشوند.

پنل های ۴ تا ۸ مناسب برای کمپانی هایی هستند که قصد دارند از ابتدا یک تجارت الکترونیکی قوی را راه اندازی کنند، این نوع سایت ها همراه با تولید محتوا سئو شده از نظر گوگل بوده و با توجه به هزینه ای که پرداخت میکنید از خدمات خوبی نیز بهره مند میشوید در این پکیج ها چیدمان صفحات اختصاصی انجام میشود و برای برخی از مشاغل در کنار طراحی سایت خدماتی چون طراحی تصویر عکاسی صنعتی و طراحی لوگو نیز انجام خواهد گرفت این نوع پکیج ها به دلیل گسترده بودن پروژه تا حدودی زمان بر بوده ولی به طور کلی میتوان گفت در بازه زمانی ۲۵ روز تا ۳۰ روز انجام میگیرند.

تولید کننده انواع منبع کویلدار ، منبع دوجداره ، فیلتر های شنی ، سختی گیر رزینی ، منبع انبساط باز ، منبع انبساط بسته ، منبع آتشنشانی ، مبدل های حرارتی ، منبع سوخت و آب ، آبگرمکن صنعتی ، آبگرمکن خانگی.

  پنل پیامکی فراگیر پیامک پیشرفته ترین سامانه پیامکی با امکانات بانک شماره موبایل کل کشور با آپدیت جدید ، ارسال تکی ، گروهی ، زماندار ، پیوسته ، بانک شماره های جنسیت و ایرانسل ، بانک شماره موبایل کل کشور با آپدیت جدید   آتلانتیککمپانی تولید غذای ماهی قادر به همکاری با شیلات ها و دامپروری ها در سراسر ایران میباشد این کمپانی علاوه بر تولید خوراک ماهی با کیفیت بالا به صورت رایگان خدمات مشاوره در مورد مزارع پرورشی نیز دارا میباشد.

گروه هنری تندیس رسام نفس مجری پروژه های گچبری مدرن،پتینه دیواری و نقاشی دکوراتیو در استان چهار محال بختیاری و استان های مجاور و مدرس دوره های هنری گچبری ، تابلو سازی ، پتینه و … همراه با ارائه مدرک معتبر.

  اگر تصمیم دارید طراحی وب سایت خود را به دست طراحان وب در شهرکرد بسپارید شاید لازم باشد اطلاعات بیشتری در مورد این شهر کسب کنید تا در صورت لزوم بتوانید از این اطلاعات استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر یا میتوانید از سایت شهرکرد کسب کنید در زمان های گذشته تقریبا در دهه ۱۰ هجری شمسی شهرکرد یک روستای کوچک با نام دهکرد بوده که در سال ۱۳۱۴ به شهر تبدیل شد و نام آن نیز از دهکرد به شهرکرد تغییر یافت.

مردم این شهر به زبان فارسی صحبت میکنند ولی لهجه زیبای شهرکردی در صحبت های بسیاری از مردم این شهر دیده میشود.

به طور دقیق میتوان گفت شهرکردجزو ۲۰ شهر مرتفع ایران است که با ارتفاع ۲۰۶۰ متر از سطح دریا، ۴۷۰ متر پایین‌تر از مرتفع‌ترین شهر ایران، فریدون‌شهر (۲۵۳۰ متر) قرار دارد شاید مردم این شهر به خونگرمی مردم یزد و شیراز نباشند اما مردمانی مهمان نواز اند.

شاید این نکات ارتباطی با طراحی سایت شهرکرد نداشته باشد اما شما با شناخت بهتر مردم شهرکرد راحت تر میتوانید با آنها کنار بیایید .

یک همکاری مسالمت آمیز را تجربه کنید از آنجایی که آب هوای استان ها بر روی مردمان آن شهر و استان تاثیر میگذارد مردم این استان هم از این سردی بی نصیب نمانده اند و در رفتار های آنها کمی سردی به چشم میآید.

اصلا چرا باید برای کسب کارمان سایت طراحی کنیم ؟ فرض کنیم فردی مناطق گردشگری شهرکرد را در موتور های جست جو سرچ میکند یک وبسایت زیبا که در آن تمام گورستانهای تاریخی، قلعه ها ، آبشار ها ، برج ها ، یخدان های تاریخی را نمایش دقیق مکان برای آن بیاورد.

تصاویر زیبا و وسوسه کننده ای که هر گردشگری را به وجد می آورد تا سری به شهرکرد بزند و مناطق گردشگری شهرکرد و شهر های اطراف آن را ببیند.

حال این یک وب سایت که از نظر خیلی ها ارزش چندانی ندارد توانسته استان چهارمحال و بختیاری را به یک منطقه توریستی تبدیل کند اتفاقی که به همراه آن رونق بسیاری برای خیلی از کسب کار ها به ارمغان می آورد.

این یک مثال کوچک از یک سایت گردشگری کوچک با سئو خوب بود.

فرض کنید شما یکی از تولید کنندگان صنایع دستی مخصوص شهرکرد هستید.

خیلی از افراد نه زمان این را دارند که به این شهر زیبا بیایند و نه میدانند کجای این شهر فروشگاه صنایع دستی است اکنون شما چگونه میخواهید به آنها نشان دهید که چه تولیدات زیبایی دارید؟ تبلیغات محیطی میتواند پاسخ خوبی باشد اما تبلیغات محیطی بیشتر برای ساکنین خود شهرکرد و شهر های همجوار این شهر به کار میآید و تنها در یک بازه زمانی خاص جوابگو است.

اما داشتن یک وبسایت در شهرکرد همانند داشتن یک کاتالوگ است که فرد هرگاه به آن نیاز دارد آن را برداشته و از اطلاعاتش استفاده میکند.

کاتالوگی که هیچ گاه خراب و یا پاره نمیشود و همیشه در دسترس است.

کاتالوگی که توانایی ذخیره هزاران تصویر ، فیلم ، مطلب و یا ویس را دارد.

فراگیر سیماگره به شما توصیه میکند که اولین فردی در شهرکرد باشید که برای کسب کارتان یک سایت طراحی می کنید زیرا از نظر گوگل سایت هایی از ارزش بالایی برخودارند که قدمت بیشتری دارند و از نظر سئو بهینه سازی شده اند.

طراحی سایت در شهرکرد یک معامله دو سر برد است پس درنگ نکنید XML Sitemap Copyright © frzcompany.

com کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه فراگیر سیماگره می‌باشد   چهارمحال و بختیاری – شهرکرد بلوار حافظ – بین چهارراه دامپزشکی و پرستار – روبروی اداره ثبت احوال – طبقه اول شماره تمـاس : 0912-8238263 – 0912-8238263 فکس: 0912-8238263: سیماگرfrzcompany.

com اینستاگرام: www.

instagram.

com/frzcompany جهت دسترسی سریع به اطلاعات تماس فراگیر سیماگره میتوانید cod qr بـالا را اسکـن به وسیله QR Code Reader نماییـد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map