شرکت طراحی سایت وب پردازان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با شرکت طراحی سایت وب پردازان کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Best Research امروزه شرکت ها و موسسات با طراحی وب سایت حرفه ای و اختصاصی می توانند رزومه شرکت ، کالا ها و محصولات یا خدمات خود را بدون داشتن محدودیت مکانی و محدودیت زمانی، معرفی نمایند و از مزایای تبلیغات از طریق وب سایت که یکی از موثر ترین راه های تبلیغاتی به صورت آنلاین می باشد نهایت استفاده را ببرند.

یک طراحی وب سایت حرفه ای و مدرن باید از نظر سئو، گرافیک، تجربه کاربری، سادگی، معماری اطلاعات، نرخ تبدیل، امنیت، سرعت و… مناسب باشد.

مدیران هوشمند هیچ گاه به یک  وب سایت ضعیف راضی نمی شوند و وب سایت را شعبه مجازی خود می دانند که علاوه بر زیبایی باید سرعت و کارایی بالایی داشته باشد و از همه مهم تر طراحی به گونه ای باشد که علاوه بر مخاطبان، موتورهای جستجو را نیز مورد توجه قرار دهد و در رتبه های بالای گوگل قرار بگیرد.

شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه طراحی سایت در تهران و ایجاد تیم های تخصصی طراحی وب سایت در زمینه های آنالیز سایت ، گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی و تجارب انجام انواع پروژه های وب در زمینه های مختلف کسب و کار، آماده انجام طراحی وب سایت برای صاحبان کسب و کار و مشاغل می باشد.

یک وب سایت اختصاصی و حرفه ای می تواند به شما در دستیابی به مزیت رقابتی در تجارت و بهبود چهره کسب و کار شما کمک کند.

توسعه وب سایت شما مزایای بسیاری از جمله کمک به شما برای دستیابی به چشم اندازها ، افزایش فروش ، ارتقاء برند حرفه ای شما و بهبود خدمات به مشتریان را در اختیار شما قرار می دهد.

بهینه سازی و سئو سایت به معنای هنر و دانشی برای گرفتن صفحات و رتبه های بالاتر در نتایج موتورهای جستجوگر مانند گوگل است.

اولویت بسیار مهم بعد از طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت با رعایت تمامی استانداردهای مربوط به موتورهای جستجوگر ، مخصوصا گوگل می باشد.

حضور سایت شرکت شما در رتبه های بالای گوگل و جذب مشتری بیشتر از ضروریت های غیرقابل انکار است   در دنیای جدید، طراحی سایت فروشگاهی از ملزومات حضور پر رنگ در فضای مجازی و تجارت الکترونیک می باشد و سایتی که بر مبنای اصول روانشناسی خرید، عناصر بصری مناسب و استراتژی دقیق فروش طراحی شده باشد، به عنوان یک فروشنده آنلاین حرفه ای و آگاه برای شما عمل میکند.

همچنین بر اساس گزارش هایی در ایران ، متوسط مبلغ خرید اینترنتی توسط هر ایرانی حدود ۱۸۷ هزار تومان در سال و تعداد کل تراکنش‌های حوزه فروش اینترنتی نیز به ۱ میلیارد و ۱۱۲ میلیون و ۹۶۶ هزار و ۷۱۶ تراکنش در سال ۹۷ رسیده است و همه ساله بر این میزان افزوده می شود و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۷ درصد کل خرید هر فرد در دنیا به صورت اینترنتی صورت بگیرد.

با طراحی سایت فروشگاهی ، شما می توانید محصولاتتان را در معرض نمایش بسیاری از کاربران اینترنتی قرار دهید .

این نکته را در نظر داشته باشید که مخاطبان شما در یک وب سایت اینترنتی قابل مقایسه با مشتریان شما در یک فروشگاه حقیقی نمی باشد.

    اگر شما دارای کسب و کار و یا صاحب حرفه و شغلی هستید و می خواهید طراحی وب سایت خود را به برترین شرکت در نزدیکی خود بسپارید ، همین حالا می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره نیروهای متخصص ما بهرمند گردید.

شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران www.

it-سیماگر.

com یکی از معتبر ترین شرکت های ارائه کننده خدمات طراحی وب سایت و سئو سایت در کشور می باشد و با بهره گیری از متد پیشرفته فناوری و سطح علمی پرسنل خود با توجه به نیاز کارفرما، با افتخار اقدام به طراحی و بهینه سازی سایت شما می کند.

Best Research cornell weblog

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map