شرکت طراحی سایت پایدار سامانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با شرکت طراحی سایت  پایدار سامانه شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر بخواهیم استوری اینستاگرام ما به طور کامل و با ظاهری مناسب برای کاربران و بازدید کنندگان پیج نمایش داده شود باید استاندارد سایز استوری در اینستاگرام را بدانیم و برای تهیه استوری و یا طراحی فریم ویدئو در igtv و هایلایت های اینستاگرام این ابعاد و.

.

.

با خواندن این مقاله میفهمیم که ترجمه یک مقاله از نظر گوگل کپی به حساب می آید یا خیر؟ و برای گوگل تالیف مقاله چه تفاوتی با ترجمه آن دارد.

.

.

اگر در وب سایت خود یک مطلب جدید یا مقاله جدیدی منتشر کردید ولی هر چه در موتور جستجوی گوگل آنرا جستجو ( search ) می کنید ولی گوگل مقاله شما را نشان نمی دهد و اصطلاحا آنرا ایندکس نکرده است حتما این مطلب را بخوانید تا این مشکل برای وب سایت شما بر طرف.

.

.

در این مقاله قصد داریم قدری درباره یکی از قسمت های مهم وب سایت به نام “صفحه تماس با ما” صحبت کنیم و به اهمیت آن و نکاتی که در یک صفحه تماس با ما، باید رعایت کنیم بپردازیم.

پس لطفا تا پایان با ما باشید تا به صورت حرفه ای و تخصصی بتوانید.

.

.

در این مطلب میخواهیم بدانیم که پس از عقد قرارداد با یک شرکت طراحی سایت، چه اطلاعاتی را جهت طراحی وب سایت باید به آنها بدهیم.

بدون اینکه وارد حاشیه شویم، به طور شفاف عناوین فوق را نام میبریم و شما می بایست این اطلاعات را برای طراح سایتتان ارسال.

.

.

جهت ایجاد و مدیریت ایمیل ها در کنترل پنل پلسک شما باید ابتدا وارد پنل پلسک هاست خود شوید.

اگر هاست شما Plesk می باشد از طریق این آموزش می توانید برای خود ایمیل ایجاد کنید و یا ایمیل های موجودتان را ویرایش و مدیریت نمائید.

آموزش ایجاد ایمیل در Plesk.

.

.

اندازه سایز پست ها و استوری های ما در اینستاگرام چقدر باشد تا مطابق با اصول استاندارد اینستاگرام که محبوبترین شبکه اجتماعی در بین مردم ایران می باشد.

همه ما در شبکه های اجتماعی و ابزار های ارتباطی عضو هستیم و از آنها استفاده می کنیم.

اما متأسفانه برخی از ما قواعد حضور در این ابزارهای نوین را رعایت نمی کنیم.

واقعیت این است که ورود و حضور در هر فضایی  یک سری آداب دارد و این آداب نه فقط با توجه به.

.

.

اپلیکیشن اینستاگرام بعنوان یک اپلیکیشن رسانه اجتماعی توانسته در ایران جایگاه خاصی را برای خود باز کند و از محبوبیت بسیار خوبی بهره مند شود.

یکی از اهداف و علاقه مندی های کاربران در این رسانه اجتماعی، جذب فالوور واقعی و گرفتن لایک برای پست ها و پیج.

.

.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و رشد آگاهی افراد جامعه و مدیران کسب و کار ها از جمله افزایش سطح فرهنگ افراد در  استفاده  از فضای مجازی و تمایل مدیران کسب و کارها به استفاده از ابزارهای دیجیتال نسبت به چند سال گذشته بسیار دچار تغییرات اساسی و رشد قابل.

.

.

خدمات طراحی وب سایت، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار،نرم افزارهای مالی حسابداری کپی رایت © 2016 توسط شرکت طراحی سایت پایدار سامانه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map