شرکت های تبلیغاتی در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با شرکت های تبلیغات ی در تهران شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کانون تبلیغاتی کروشه، این جوان با اراده و جسور، از قدم‌های اول یعنی مشاوره تبلیغاتی و انتخاب نام برند، طراحی هویت بصری، طراحی برند بوک، طراحی لوگو و ست اداری تا طراحی وب سایت و اپلیکیشن، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین همراه شماست.

در بازارهای سنتی و قدیمی نام افراد به تنهایی اعتبار به حساب می‌آمد و فرد بازاری به اعتبار نامش در بازار به کسب و کار می‌پرداخت.

اما امروزه پس از گذشت سال‌ها و تغییر رویکرد مردم نسبت به بازاریابی، برندها جایگزین نام افراد شده‌اند.

.

.

در تعریف علمی دیجیتال مارکتینگ آمده: بازاریابی از طریق هر آنچه که بر بستر اینترنت رخ می‌دهد.

امروزه با رشد روزافزون اینترنت و ضریب نفوذ بالای آن بین ایرانی‌ها، هر شرکتی که در دنیای اینترنت برای خود جایی دست و پا کرده باشد .

.

.

با توجه به میزان دقت بالای افراد نسبت به آنچه که در موبایل می‌گذرد قطعا یک طراحی سطحی کاربر را به خود جذب نمی‌کند.

همانطور که گفته شد تبلیغات یک هنر ـ صنعت است، شاید فردی با یک دوربین بتواند عکس و فیلم هنری موردپسندی بگیرد، اما در صنعت، امور تبلیغات، روشمند و حساب شده‌اند و نمی‌توان هر فیلم و یا عکسی را تبلیغاتی به شمار آورد.

.

.

در دنیای امروز این موضوع که شرکت‌ها، سازمان‌ها و حتی افراد برای اعلام حضور و ارتباط با مشتریان خود سایتی داشته باشند امری حیاتی و ضروری است و در آن هیچ شکی نیست.

ولی سوالی که مطرح می‌شود این است که چه سایتی.

.

.

برای به دست آوردن وجهه رسمی در جامعه، قطعا هر شرکتی باید بتواند از پتانسیل رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و دیجیتالی به نحو احسن استفاده نماید تا بسیاری از فرصت‌ها سوخت نگردد.

برای اینکه این بحث روشن.

.

.

اگر تمایل دارید همکاران ما با شما در تماس باشند لطفاً اطلاعات زیر را تکمیل نمایید نمونه کار برای هر کسب و کاری، حکم ویترین آن مجموعه را دارد.

نمونه کارهای تبلیغاتی کروشه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

هدف ما، نمایش توانمندی شما در قالبی خلاقانه است که هم خودتان بپسندید و هم مخاطبان و مشتریانتان را جذب کنید! کروشه، به وجوه تمایز مشتریانش می‌اندیشد.

سفارش دهنده: مجموعه خانه ایده آل دسته بندی: نمونه کار توضیحات: این مجموعه با معرفی و ارائه محصولات، ظروف و اکسسوری های آشپزخانه جایگاه ویژه ای در میان خانواده های ایرانی در سراسر کشور دارد.

کیفیت و استانداردهای بین المللی رعایت شده در این ظروف از مهمترین تمایزات این محصولات می باشد.

طرح و رنگ های ویژه این محصولات انتخاب خانم های خوش سلیقه و سخت پسند را آسان نموده است.

سفارش دهنده: مجموعه تولیدی تولیکا دسته بندی: نمونه کار توضیحات: مجموعه تولیدی تولیکا در سال 1371 با هدف تولید پوشاک خانمها وارد بازار گردید.

این مجموعه هم اکنون ازطریق شرکت مادر(Holding)خود که درکشور ترکیه مستقر است تمامی مواد اولیه و پارچه‌های خود را به طوراختصاصی وسفارشی تهیه می‌نماید.

سفارش دهنده: شرکت پتیاک دسته بندی: نمونه کار توضیحات: سفارش دهنده: مجتمع فنی تهران (واحد جنوب) دسته بندی: نمونه کار توضیحات: سفارش دهنده: شرکت عمادآرا دسته بندی: نمونه کار توضیحات: سفارش دهنده: پتیاک دسته بندی: نمونه کار توضیحات: سفارش دهنده: دسته بندی: رویداد کروشه توضیحات: سفارش دهنده: سنگ دهبید مرمریت شایان راداستون دسته بندی: نمونه کار توضیحات: ویدئو تبلیغاتی نمونه سنگ راداستون سفارش دهنده: سالن زیبایی ویوا دسته بندی: نمونه کار توضیحات: نمونه کار میکاپ و شنیون سالن زیبایی ویوا سفارش دهنده: سالن زیبایی ویوا دسته بندی: نمونه کار توضیحات: نمونه کار شنیون سفارش دهنده: سالن زیبایی ویوا دسته بندی: نمونه کار توضیحات: تیزر تبلیغاتی برای افتتاح شعبه تخصصی مو سفارش دهنده: پاب کار دسته بندی: نمونه کار توضیحات: سفارش دهنده: دسته بندی: نمونه کار تکنولوژی: سفارش دهنده: دسته بندی: نمونه کار تکنولوژی: سفارش دهنده: دسته بندی: نمونه کار تکنولوژی: سفارش دهنده: دسته بندی: نمونه کار تکنولوژی: سفارش دهنده: دسته بندی: نمونه کار تکنولوژی: سفارش دهنده: دسته بندی: دسته‌بندی نشده تکنولوژی: سفارش دهنده: یزد بافت دسته بندی: تیزر تبلیغاتی سفارش دهنده: شرکت آرنگ دسته بندی: تیزر تبلیغاتی سفارش دهنده: شرکت ققنوس دسته بندی: تیزر تبلیغاتی سفارش دهنده: داروسازی شفا دسته بندی: تیزر تبلیغاتی سفارش دهنده: شرکت طبیعت سبز دسته بندی: تیزر تبلیغاتی سفارش دهنده: صنایع لبنی بهارستان دسته بندی: تیزر تبلیغاتی تالار افتخارات کروشه مشتریان، سرمایه‌هایی هستند که با وجودشان کروشه شکل و معنا گرفته است و ما مفتخریم در طی این سال‌ها، تالار افتخارات کروشه، مجموعه‌ای از نام‌هایی‌ست که در مسیر بازاریابی، تبلیغات و برندینگ همراهشان بوده و خواهیم بود.

اگر تمایل دارید همکاران ما با شما در تماس باشند لطفاً اطلاعات زیر را تکمیل نمایید عضویت در خبرنامه ایمیل (الزامی) موضوع شماره تماس متن ارسالی تمامی حقوق مادی و معنوی به [کانون تبلیغاتی کروشه] تعلق دارد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map