شرکت های تبلیغاتی شیراز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با شرکت های تبلیغات ی شیراز مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

گسترش روز افزون ارتباطات از یک طرف، تنوع محصولات و خدمات از طرف دیگر و نیاز به معرفی و ترغیب از طریق بیان بصری؛ موجب فراگیر شدن گرافیک و تخصصی شدن آن در شاخه های متعدد گردیده است.

در عصر حاضر؛ معرفی اندیشه ها، خدمات و کالاها نیازمند شناخت اصول گرافیک و تکنولوژی های مرتبط بوده و علم بر این دو، تحولات شگرفی در امر اطلاع رسانی و تبلیغات بوجود آورده و در حال حاضر مهمترین ابزار توسعه و پیشبرد بازار می باشد.

در این راستا کانون تبلیغات اثر در سال 1386 با دریافت مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در زمینه طراحی گرافیک و مشاوره در امور چاپ و تبلیغات شروع به فعالیت نمود.

ما تحقیق می كنیم، ما می نویســـیم، ما ترســیم می كنیم، ما طراحی می كنیم، ما نقاشـــی می كنیم، ما عكـــس می گیریم، ما می ســـازیم، ما برنــــامه ریزی می كنیم، ما صـــحبت می كنیم و از همه مهم تر ما تجسم تخیلات ذهنی را به تصویر می كشیم.

برخـی از خدمات این واحد عبارتنـد از : 1.

طراحی پوستر، کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی 2.

طراحی گرافیکی صفحات اینترنتی، وب سایت 3.

طراحی نشانه (لوگو) و نوشته نوشتاری (لوگو تایپ) 4.

طراحی مجموعه ی اوراق اداری 5.

طراحی تابلوهای تبلیغاتی با فرم ها و ایده های نو در تبلیغات محیطی 6.

طراحی بسته بندی محصولات و طراحی تندیس وقتی قرار است خلاق باشیم ، می‌آموزیم آخرین حرکت قلم مو روی بوم ، به معنای پایان تابلو نیست بلکه به این مفهوم است که به زودی اثر دیگری آغاز خواهد شد .

برخـی از خدمات این واحد عبارتنـد از چاپ افست اختصاصی و فرم های عمومی لیتوگرافی خدمات روگش انواع سلفون و انواع uv چاپ کاتالوگ،بروشور،پوستر،کارت،ویزیت و .

.

.

صحافی وبسته بندی هدایای تبلیغاتی بدلیل مورد استفاده قرار گرفتن توسط مخاطب و کاربردی بودن تأثیر بسیار خوب و عالی در ذهن مخاطب ایجاد می کند و باعث می شود تصویری مثبت از کالای تبلیغ شده در اذهان نقش بندد.

بهترین نتایج، با استفاده از بهترین ها ممکن است.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز/برق منطقه ای فارس/صنایع غذایی صدک/انجمن کاشت حلزون فارس/شرکت پیشگامان فسا/شهرداری استهبان/سازمان زیباسازی شهرداری شیراز/شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی فارس/بیناد شهید و امور ایثارگران فارس/استانداری فارس/شیلات فارس/دانشگاه مفید قم/انتشارات نوید شیراز/جهاد دانشگاهی فارس/جهاد کشاورزی فارس/کنگره سرداران شهید فارس/بیمارستان خیریه قلب الزهرا(س)/درمانگاه همای رحمت/سازمان پایانه های شهرداری شیراز/فرودگاه شیرازو.

.

.

جهت عضویت در خبرنامه اثر کلیک کنید نام پست الکترونیک پیغام شما Thank you! Your submission has been received! Oops! Something went wrong while submitting the form :( Design by M.

Ghaflankoohi | Website design and branding � Copyright 2016 Asar Ads.

All Rights Reserved.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map