شرکت های تبلیغاتی غرب تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با شرکت های تبلیغات ی غرب تهران حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

چاپ است که آثار و نام شما را جاودانه می سازد بزرگترین و مجهزترین مجتمع چاپ آنلاین در غرب تهران با بیش از 20 سال سابقه در حوزه طراحی ، تبلیغات و صنعت چاپ ، خدمات خود را بصورت حضوری و غیرحضوری به تمامی مشتریان در سراسر تهران و کشور عرضه می کند.

برگ زرین با هدف راحت تر کردن پروسه چاپ برای افرادی که به دنبال تامین نیاز چاپی برای مشاغل خود هستند ایجاد شده است .

شما می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری سفارش خود را ثبت و در نشانی مورد نظر آن را تحویل بگیرید .

با برگ زرین فاصله ی میان مشتری و چابخانه وجود ندارد.

با برگ زرین فاصله ی میان مشتری و چابخانه وجود ندارد.

شروع قیمت از 12/000 تومان شروع قیمت از 68/000 هزار تومان شروع قیمت چاپ افست از 672/000 هزار تومان شروع قیمت از 65/000 هزار تومان شروع قیمت از 155/000 هزار تومان شروع قیمت از 56/000 هزار تومان شروع قیمت از 60/000 هزار تومان شروع قیمت از .

.

.

.

.

.

.

قیمت محاسبه باید شود شروع قیمت از 30/000 هزار تومان بنظر می رسد هر چقدر هم پیشرفت کنیم و از تکنولوژی و فناوری ها برای آگاهی و اطلاع رسانی.

.

.

چاپ دیجیتال یا چاپ افست ازجمله روش‌های متداول چاپ بر روی کاغذ می‌باشند.

اگر چاپ روزنامه بر روی لوله‌های.

.

.

بنام خدا نام شما باید بماند و پیام شما باید برسد.

با عرض ادب و احترام  برج نشینی در.

.

.

منشور اخلاقی کارکنان برگ زرين کانون تبليغاتي: • از دیدگاه صاحب نظران نظام اداری ، یک سازمان باید علاوه.

.

.

چرا بایستی تبلیغات کنیم ! ؟……….

حدود نيم قرن پيش «علم ماركتينگ » به عنوان بعضي دروس رشته هايي.

.

.

کانون آگهی تبلیغاتی برگ زرین ، بزرگ ترین مجتمع چاپ و تبلیغات در غرب تهران با بیش از یک ربع قرن سابقه خدماتی همچون طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت ، فاکتور ، تراکت و هدایای تبلیغاتی را با قیمت مناسب ارائه میدهد.

لطفا از بخش محصولات ما دیدن فرمایید مجتمع برگ زرین مجهز به آخرین و بروز ترین دستگاه ها چاپ می باشد و بیشتر امور چاپی در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل داده میشود.

آدرس : شهرک گلستان غربی ، بلوار کاج ، نبش سروستان هفتم، طبقه بالای املاک خلیج فارس پلاک 58 واحد سه تلفن های تماس باما: 021-09121442355-09121442355 email : bargezarrin.

print[@]gmail.

com تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به برگ زرین می باشد.

| BargeZarin ©2019

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map