شرکت های طراحی سایت یزد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با شرکت های طراحی سایت یزد در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امروزه داشتن وبسایت برای تمام کسب و کارها به یک ضرورت تبدیل شده است.

فرقی نمیکند که شما در کارخانه، سازمان و یا حتی در اتاقی کوچک در منزل، کسب و کارتان را اداره میکنید، وبسایت یکی از مهمترین عواملی است که مشتریان شما را بر اساس آن محک میزنند.

وبسایت همانند یک فروشنده فعالی است که 24 ساعت شبانه روز، کسب و کار شما را به بقیه معرفی میکند.

همانطور که رفتار یک فروشنده در چند ثانیه اول بسیار تاثیر گذار است، عملکرد وبسایت در نگاه اول نیز به همان اندازه موثر و قابل اهمیت میباشد.

ما در گروه تاچ از زاویه دید مشتریان شما، وبسایت را مورد بررسی قرار میدهیم و همچنین با تسلط بر علم UI و UX وبسایتی کاربرپسند و مطابق با استاندارد روز را طراحی میکنیم.

وبسایت یکی از ابزارهای اصلی دیجیتال مارکتینگ است که این امکان را میدهد تا سایر فعالیت های مربوط به تبلیغات فضای مجازی را حول آن گسترش داد برای سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید 1.

همیشه و در هر کجا در دسترس است.

2.

ابزاری بسیار موثر در کاهش هزینه ها بشمار میرود.

3.

امکان بروز کردن و تغییر اطلاعات سایت براحتی امکان پذیر است.

4.

با کمک وبسایت میتوانید مشتریان جدیدی بدست آورید.

5.

وبسایت حرفه ای باعث افزایش اعتماد مشتریان میشود.

6.

وبسایتها به راحتی توسط گوگل قابل جستجو هستند.

7.

یک وبسایت حرفه ای در بهبود فرآیندهای مارکتینگ، فروش، منابع انسانی و پشتیبانی اثر قابل توجهی دارد.

8.

با داشتن وبسایت میتوان از سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به بهترین شکل استفاده کرد.

9.

وبسایت، بهترین ویترینی است که محصولات و خدمات شما را به تمام دنیا معرفی میکند.

10.

وبسایتها ابزار بسیار مناسبی برای تحلیل رفتار مشتری و در نتیجه فروش بیشتر هستند.

11.

اگر به فکر برند سازی هستید هرگز از اهمیت وبسایت غافل نشوید.

12.

نداشتن وبسایت برابر است با خالی کردن میدان برای رقبا.

ویژگی های فنی و ظاهری یک وب سایت تجاری حرفه ای چیست؟ نیاز سنجی: برگزاری یک جلسه حضوری یا آنلاین با مشتری جهت آشنایی با نوع صنعت و خدمات مشتری و دریافت ریز درخواست ها و نمونه سایت های مورد تایید مشتری ارسال پروپزال: در این مرحله درخواستهای مشتری مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرد و پروپزال که شامل لیست امکانات، زمان بندی و قیمت اجرای پروژه است ارسال میگردد.

ارسال قرارداد: پس از دریافت تاییدیه پروپزال، قرارداد مربوطه تنظیم میشود و پس از امضا آن توسط طرفین و پیش پرداخت، اجرای پروژه صورت میپذیرد.

دریافت محتوا: در این مرحله لازم است فایل اطلاعات گرافیکی مانند لوگو، کاتالوگ، تصاویر و همچنین فایل اطلاعات متنی مانند نام منوهای وبسایت به همراه رزومه شرکت، دسته بندی محصولات و خدمات به همراه توضیحات هر کدام، اطلاعات راه های ارتباطی با شرکت، فرم های الکترونیکی مانند فرم استخدام، ثبت سفارش و هر مطلب دیگری که در نظر دارید در وبسایت به بارگزاری گردد ارسال شود.

تحویل اولیه: در این مرحله فعالیت های مربوط به کد نویسی و گرافیک سایت انجام میشود و همچنین بخشی از اطلاعات دریافتی نیز در وبسایت درج میشود.

پس از مشاهده طرح اولیه وبسایت توسط مشتری، نظرات ایشان بصورت حضوری و یا مکتوب دریافت میگردد و قبل از اعمال مجدد از مشتری تاییدیه اجرا دریافت میگردد.

تحویل نهایی: در این مرحله تغییرات احتمالی بر حسب نظرات مشتری اعمال میشود و پس از بارگزاری تمامی محتواها، در اصطلاح وبسایت به مشتری تحویل داده میشود.

تسویه و آموزش: پس از دریافت تاییدیه نهایی، تسویه پروژه انجام میشود و در صورت درخواست مشتری، کار با پنل مدیریت وبسایت جهت تغییر و یا اضافه کردن محتوا آموزش داده میشود.

پشتیبانی: چنانچه مشتری درخواست پشتیبانی از وبسایت را داشته باشد، همکاران ما در این بخش پاسخگوی آنها خواهند بود.

گروه تاچ یکی از تخصصی ترین شرکت های طراحی سایت یزد می باشد که با استفاده از تکنولوژی های روز، تیم خلاق و قیمت رقابتی همراه شما در مسیر معرفی کامل برند شما در دنیای مجازی است.

در ده سال آینده، بسیاری از مشاغل یا از بین خواهند رفت، یا در حالت آنلاین، به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

در تحقیقی که اخیرا صورت گرفته، در ده سال آینده ۸۷ درصد کسب و کارها، اینترنتی شده و شکل سنتی خود را از دست خواهند داد.

به همین دلیل بیشتر مشاغل در حال انتقال به بستر وب هستند.

اکنون زمان آن است که در فضای وب، کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید.

راه‌اندازی وب‌سایت مزایای زیادی دارد از جمله: امروزه تمام کسب و کارهای سنتی به استفاده از کسب و کارهای آنلاین رو آورده‌اند چرا که یک ایده نو می‌تواند باعث نابودی کسب و کارهای سنتی شود.

همانند ظهور اسنپ و تپسی که بازار تاکسی تلفنی‌ها را کساد کرد.

اگر با دانش روز همگام شوید و از پتانسیل‌های کسب و کار آنلاین استفاده کنید، زمانی که مشاغل سنتی و حضوری دستخوش تغییر می‌شوند، شما پابرجا می‌مانید.

داشتن یک وب‌سایت همانند کارت ویزیت، برای کسب و کار شما ضروری است.

همان طوری که داشتن یک آدرس برای محل کار یک اعتبار است شما باید در دنیای اینترنت نیز یک آدرس برای کسب وکار خود بسازید.

افراد برای خرید، کسب و کارهایی را انتخاب خواهند کرد که وب‌سایتی حاوی نمونه کار و خدمات دارد.

وب‌سایت به شما یک حضور پایدار در وب می‌دهد.

هزاران نفر در هر ساعت از شبانه روز، می‌توانند خدمات شما را جستجو کنند، با برند شما آشنا شوند و نمونه کارها و خدمات شما را ببینند.

در حال حاضر، درصد کاربران، در فضای آنلاین زیاد است و آمار خریدهای اینترنتی بسیار بالا رفته است.

کاربران کالا یا خدمات موردنظر خود را در گوگل جستجو می‌کنند و ترجیح می‌دهند، بدون صرف وقت برای تردد در بازار و جستجوی کالای دلخواه، آن را به صورت آنلاین بخرند.

با راه‌اندازی وب‌سایت، مشتریانی از سراسر دنیا خواهید داشت که به رونق کسب و کار شما می‌انجامد.

با سئوی سایت و دیده شدن در صفحه اول جستجوهای گوگل، امکان افزایش مشتری‌ها بالاتر نیز می‌رود.

همکاران ما در گروه تاچ، به عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت‎‌های طراحی سایت یزد، خدمات سئو را ارائه می‌دهند تا به صفحه اول گوگل راه پیدا کنید.

در کسب و کار سنتی به راحتی نمی‌توانید وضعیت رقبا را بسنجید.

اما با استفاده از بازدید از وب‌سایت رقبا و دیدن خدمات آنان و بررسی قیمت‌ها می‌توانید وضعیت افراد زیادی که در کسب و کار شما فعالیت می‌کنند را ببینید و بررسی کنید و ایده بگیرید.

اطلاعات مشتری‌ها از طریق عضویت در سایت اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی و شماره تلفن یا ایمیل در سایت شما ثبت می‌شود و شما می‌توانید از طریق ایمیل ماکتینگ یا sms مارکتینگ، با مشتریان خود تماس داشته باشید.

اخبار فروش وتخفیف‌های خود را به آن‌ها منتقل کرده و آن‌ها را به خرید ترغیب کنید.

گروه تاچ، به عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت‌های طراحی سایت یزد، خدمات ایمیل مارکتینگ را در راستای افزایش ارتباط با مشتریانتان به شما ارائه می‌دهد.

سفر مشتری از این جا آغاز می‌شود که فردی نیازمند خدمات شما، آن را در گوگل جستجو می‌کند پس از بازدید از چندین صفحه مرتبط و مقایسه خدمات تصمیم به خرید یا استفاده از خدمات سایت شما می‌کند.

بدون این که تعاملی با مشتری در فضای حضوری داشته باشید و تنها با یک با صرف وقت برای معرفی خدمات خود در وب‌سایت، فروش اتفاق می‌افتد.

گذشته از آن با استفاده از امکانات دیجیتال مارکتینگ کسب و کار شما مشتری‌های زیادتری جذب خواهد کرد.

گروه تاچ، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت‌های طراحی سایت یزد، آماده است که این امکانات را در اختیار شما بگذارد.

سوالی که برای خیلی از صاحبان کسب و کار بوجود می آید این است که برای افزایش فروش از طراحی سایت یزد استفاده کنیم یا شبکه های اجتماعی؟ یک باور اشتباهی که وجود دارد این است که اغلب میگویند ببینید مخاطبان شما از کدام رسانه دیجیتال بیشتر استفاده میکنند و شما هم برای افزایش فروش از همان رسانه استفاده کنید.

بهتر است به جای اینکه ببینیم مخاطبان ما کجا هستند، رفتار خریدشان را بررسی کنیم.

به طور مثال فرض کنید که شما در زمینه فروش کتاب فعال هستید، علی رغم اینکه شما در شبکه های اجتماعی خیلی خوب فعالیت میکنید ممکن است فروش خوبی نداشته باشید چون اکثر افراد ترجیح میدهند برای خرید کتاب به سراغ وبسایت بروند چرا که وبسایت امکان جستجوی کتاب بر حسب نویسنده، موضوع و یا قیمت را میدهد و اگر شما یک وبسایت نداشته باشید، مخاطبان از رقبای شما خرید میکنند.

  نتیجه گیری: وب سایت و شبکه های اجتماعی دو ابزار کاملا مستقل و البته مکمل یکدیگر هستند که هر کدام در جایگاه خود میتوانند در افزایش فروش نقش بسزایی داشته باشند.

  شاد و پر انرژی باشید.

گروه تاچ دیجیتال مارکتینگ برندینگ تماس با ما © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به گروه تاچ می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map