طراحي سايت و سئو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحي سايت و سئو شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت با سئو : یکی از دغدغه های صاحبان سایت ها و کسانی که می خواهند برای شرکت و یا کسب و کار خود سایتی داشته باشند، سئو و بهینه سازی سایت می باشد.

یکی از مزیت هایی که سئو برای طراحی سایت دارد ، تطابق با الگوریتم های موتور های جستجو و قرار گیری در رتبه های نخست نتایج جستجو و در نتیجه ورود بازدیدکنندگان جدید به سایت می شود.

طراحی سایت با سئو اولین قام در سئو سایت ، طراحی سایت بر اساس اصول سئو می باشد.

برای این کار ابتدا قبل از ساخت سایت باید تعدادی کلمات کلیدی تعیین کنیم که می خواهیم سایت ما در جستجوی این کلمات در صفحه نخست و نتایج ابتدایی موتور های جستجو قرار گیرد.

سپس طراحی سایت خود را بر اساس این کلمات کلیدی پایه ریزی کرده و به این کلمات حساس تر کنیم.

در طراحی سایت با سئو کلمات کلیدی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در حقیقت هدف ساخت سایت ما را تعیین می کنند.

در ادامه به بررسی خصوصیات کلمات کلیدی می پردازیم، با اینتن همراه باشید: کلمات کلیدی کلمات کلیدی در سئو و بهینه سازی سایت به سه دسته ی کلمات کلیدی عام ، کلمات کلیدی خاص و کلمات کلیدی اختصاصی تقسیم می شوند: این کلمات به صورت عام بوده و طیف وسیعی از جستجو ها را شامل می شود.

برای مثال دانش ، علم ، تلویزیون ، سایت و .

.

این کلمات دارای بازدید های زیادی هستند و بهینه سازی سایت برای این کلمات سخت تر و پر هزینه تر می باشد ولی در عوض طیف وسیعی از بازدیدکنندگان را به طرف سایت شما خواهند آورد.

در این قسمت کلمات کلیدی تخصصی تر شده و کار بر روی آن ها آسانتر و کم هزیه تر می شود.

برای مثال علم فضا نوردی ، تلویزیون LCD سامسونگ ، طراحی  سایت صنعنتی و … این نوع کلمات کلیدی در سئو سایت کار را برای بهینه سازی سایت تخصصی تر کرده و بازدید کنندگان را هدفمندتر به طرف سایت شما سوق می دهند.

از نقاط قوت کلمات کلیدی خاص در سئو و بهینه سازی سایت این است که افرادی که از این طریق به سایت شما وارد می شوند اغلب تبدیل به مشتریان بالقوه ی شما شده و اشتیاق بیشتری نسبت به افرادی که از طریق کلمات عام وارد سایت می شوند خواهند داشت.

کلمات کلیدی اختصاصی اغلب شامل نوعی محصول خاص تولیدی ، یا نام تجاری خاص و نام شرکت می باشد.

طراحی سایت سئو این گونه کلمات کلیدی بسیار راحت تر از دو گزینه ی بالا بوده و در شرکت طراحی سایت اینتن به صورت کاملا رایگان در زمان ساخت سایت انجام می پذیرد.

بعد از تعیین کلمات کلیدی و استراتژی های سایت، نوبت به بکار گیری اصول سئو و بهینه سازی سایت در طراحی سایت می رسد.

در ادامه به بررسی برخی از نکات مهم در طراحی سایت بر اساس اصول سئو  سایت می پردازیم که نقش حیاتی در موفقیت سایت و حضور در رتبه های نخست موتور های جستجو می باشد.

بهینه سازی سایت استاندارد های طراحی سایت می تواند شامل مواردی همچون : افزایش سرعت لود صفحات ، بهینه سازی و اصلاح کد های قالب سایت ، شکل ظاهری سایت ، مکان و نحوه ی قرار گیری منو ها ، زیر منو ها ، استفاده از ترکیب رنگی مناسب در ساخت سایت ، راحتی دست یابی به مطالب مورد نظر توسط بازدید کننده و … می باشد.

این گزینه علاوه بر اینکه برای موتور های جستجو مهم بوده و یکی از معیار های رتبه بندی سایت در نتایج جستجو می باشد، بای کاربران نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و مخصوصا در کشور هایی که سرعت اینترنت آن ها پایین است ای مساله نقش مهمتری در جذب بازدید کنندگان در سایت ایفا می کند.

تصاویر در طراحی سایت از مهمترین عوامل در سرعت لود صفحات سایت می باشند و باید به این نکته توجه داشت که در کنار حفظ جذابیت به صورت بهینه و طبق اصول و استاندارد های طراحی سایت از آن ها استفاده کرد.

content شاید مهمترین اولویت موتور های جستجو برای رتبه دهی طراحی وب سایت مطالب و محتوا باشند.

عدم استفاده از مطالب تکراری و بکارگیری مطالب جدید و جذاب علاوه بر اینکه برای بازدید کنندگان و مشتریان سایت مهم است ، باعث می شود موتور های جستجو سایت شما را به عنوان یک سایت تولید کنده ی محتوا شناسایی کرده و اهمیت بیشتری به آن بدهند.

قبل از نوشتن مطالب در ساخت سایت باید هدف خود را تعیین کرده و از کلمات کلیدی که در بالا به آن ها اشاره شد با چگالی ۲ تا ۵ درصد استفاده کنید.

طراحی سایت سئو باعث تطابق هرچه بیشتر سایت ما با الگوریتم های موتور های جستجو شده و با هزینه ی بسیار پایین بهینه سازی سایت شما ، در رتبه های نخست نتایج جستجو قرار می گیرد.

این کار باعث می شود موتور های جستجو (مخصوصا موتور جستجوی گوگل) به عنوان یک سایت منبع و مرجع اقدام به تبلیغ سایت شما کرده و ورود بازدیدکنندگان و مشتریان جدید از این طریق را فراهم می کنند.

سئو سایت در کنار و همراه با سایر تکنیک های بازاریابی اینترنتی مانند: ایمیل مارکتینگ ( بازاریابی ایمیلی – ارسال ایمیل تبلیغات ی ) ، تبلیغات کلیکی ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، طراحی سایت برای برند سازی  و.

.

یکی از راهکارهای موثر در کسب موفقیت در فضای مجازی و طراحی سایت تجارت الکترونیک می باشد.

تیم تحقیق و توسعه ی شرکت طراحی سایت و سئو سایت اینتن با زیرنظر گرفتن آخرین تغییرات موتور های جستجو ، سایت های خود را براساس آخرین متد و روش های سئو سایت و کاملا مطابق با الگوریتم های این موتور های جستجو ساخته و تمامی نکات را در طراحی سایت سئو برای داشتن یک سایت کامل رعایت می کند.

با اینتن بروز باشید… نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام ایمیل وبسایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map