طراحي نرم‌افزارهاي سفارشي، سيستم هاي كامپيوتري وصفحات وب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحي نرم‌افزارهاي سفارشي، سيستم هاي كامپيوتري وصفحات وب شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وب سایت در حقیقت خود یک نرم افزار است که در بستر وب اجرا میشود و در قالب یک برنامه کاربردی و مبتنی بر مدل سرویس دهنده/سرویس گیرنده به کاربران سرویس میدهد.

با توجه به تخصص گروه طراحی پیتار در ارائه ی نرم افزار در بستر شبکه، ما آمادگی طراحی انواع نرم افزار را بصورت تحت شبکه و تحت سیستم عامل به صورت سفارشی را داریم.

اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم نرم افزار چیست، میتوان نرم افزار یا برنامه کامپیوتری را مجموعه ای از رویه ها و مستندات دانست که با هدف انجام کاری خاص روی یک سیستم کامپیوتری طراحی شده اند.

به زبان ساده میتوان گفت نرم افزار کامپیوتر، از زبان ماشین تشکیل شده و شامل گروهی از مقادیر باینری (مبنای دو) است و برای پردازنده مشخص می کند چه دستورالعملی را انجام دهد.

در واقع یک نرم افزار زبان کامپیوتر است که به وسیلۀ آن صحبت می کند.

پس از پیشرفت جهان کامپیوتر، ما برای ساده سازی و ماشینی کردن کارها به وسیله کامپیوتر ها، به طراحی نرم افزار ها روی آوردیم.

نرم افزار‌ها را میتوان به شکل های مختلفی از جمله نوع کاربری (بسته به کاربرد و هدفی که برای آن طراحی شده )، حقوقی (رایگان، غیر رایگان، نمونه تستی و.

.

.

)، فنی و دیگر اشکال طبقه بندی کرد.

برخی از انواع شناخته شده نرم افزار عبارتند از: نرم افزار های انبار گردانی یا Inventory Management Software که به سازمان ها در ردیابی کالا هایشان بر اساس نوع، کیفیت، کمیت و.

.

.

کمک می کند.

ازجمله امکانات موجود در این نرم افزارها امکان مدیریت موجودی انبار مانند نقل و انتقالات انبار و مانند اینها میباشد.

نرم افزار پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات یاData Backup and Recover Software که این نرم افزارها اغلب نیازهای کاربر را در خصوص تشخیص موارد و زمان پشتیبانی و حمایت برنامه ها، برطرف می کند.

نرم افزارهای پشتیبان گیری و بازیابی، در کنار اینکه سازمان اصلی فایل را حفظ میکند، امکان بازیابی آسان از اطلاعات را امکان پذیر می کند.

نرم افزار های پردازش داده ها یا Data Processor Software که رایج ترین نوع نرم افزار ها می باشد.

نرم افزار های حسابداری، انبارداری، حقوق و دستمزد، فروش و.

.

.

از این دست نرم افزار ها می باشند.

نرم افزارها، همگی میتوانند در دو گروه کلی نیز جای گیرند : نرم افزارهای سفارشی یاCustom Software نرم افزاری است که برای یک کاربر یا سازمان خاص طراحی شده و به همین جهت مشخصات و ویژگی های آن مطابق با نیاز کاربر می باشد.

نرم افزارهای عام یاOff-the-Shelf Software که بدون در نظر گرفتن رده و کاربر خاص، طراحی می شود.

و همچنین جدا از نوع کاربرد و سفارشی یا عام بودن یک نرم افزار میتوان آنها را از نظر نحوه دستیابی و پلتفرم مورد استفاده نیز طبفه بندی کرد: نرم افزارهای تحت سیستم عامل یاOS Software که برای اجرا تنها به یک سیماگره شخصی احتیاج دارند .

نرم افزار تحت شبکه یا Network software که روی سرور نصب میشوند و از طریق شبکه میتوان به آنها دسترسی داشت.

نحوه برنامه نویسی این نرم افزار ها مانند سایت میباشد و نرم افزار از طریق مرورگر قابل دسترسی میباشد.

هنر طراحی نرم افزار در واقع در درجه اول فهم و درک مشکلی است که به منظور حل یا آسان کردن آن قصد داریم برنامه یا نرم افزاری بنویسیم.

در مرحله بعد باید راه حلی و الگوریتم برای حل مشکل پیدا کنیم، و در نهایت این الگوریتم یا راه حل را به زبانی فابل فهم برای کامپیوتر ترجمه کنیم.

در کنار همه اینها و در نهایت نرم افزار باید در کنار کاربردی بودن، ظاهری زیبا و کاربرپسند داشته و از پشتیبانی تیم برنامه نویسی نیز برخوردار باشد.

گروه طراحی پیتار با تیم برنامه نویسی و طراحی حرفه ای خود برای طراحی و پیاده سازی هرچه بهتر نرم افزار های مورد نیاز مشتریان خود و موفقیت هر چه بیشتر آنان از علم و هنر خود در این راه استفاده میکند.

این قابلیت که در طراحی سایت نیز کاربرد دارد برای طراحی نرم افزار های تحت شبکه نیز استاده میشود و این امکان را به نرم افزار ما می دهد تا فقط بخش هایی از صفحه را (نه کل صفحه نرم افزار) به روز رسانی کنیم از بارگذاری مجدد اطلاعات اضافی جلوگیری و سرعت اجرای نرم افزار را بالا ببریم.

مجموعه ابزارهایی است که در طراحی نرم افزار تحت شبکه باعث یکنواخت و درست نمایش داده شده برنامه، در سیستم ها و مرورگرهای مختلف می شود.

CSS که زبان نشانه ‎گذاری با وظیفه توصیف ظاهر یک وب‎ سایت برای مرورگر را بر عهده دارد، نقش لباس و زیبایی ظاهری و گاهی تکمیل کاربری برخی بخش ها را در طراحی نرم افزار تحت شبکه دارد و تولید کد هایی سبک تر با ظاهری زیباتر را برای طراحان امکان پذیر میکند.

Font Awesomeکه یک فونت خاص شامل مجموعه ای از انواع آیکون هاست در طراحی نرم افزار تحت شبکه بسیار کاربرد دارد.

برنامه نویس باFont Awesome اشکال متنوعی را تنها با نوشتن نام آنها فراخوانی کند و آن را در قالب HTML قرار دهد .

با استفاده از این فونت و استفاده کمتر از تصاویر و در نتیجه کاهش حجم برنامه سرعت اجرای نرم افزار را میتوان بالا برد.

HTML که زبان استاندارد طراحی سایت می باشد در طراحی نرم افزار های تحت شبکه به عنوان پایه و اسکلت کلی کار در نظر گرفته میشود و قابلیت های دیگر به این اسکلت افزوده میشود.

jQuery که کتابخانه ای از JavaScript است علاوه بر طراحی سایت در برنامه نویسی تحت شبکه نیز استفاده می شود و وظیفه ساده کردن تعاملات AJAX، پیمایش HTML ، رسیدگی به رویدادها و همچنین ایجاد افکت های متحرک است.

با کمک jQuery میتوانیم JavaScript نویسی را تغییر دهیم و طراحی نرم افزار را سرعت بخشیم.

زبان Javascript بیشتر با کد هایHTML در تعامل بوده و مرورگر ها قابلیت خواندن آن را به طور مستقیم دارند و به جهت عدم وابستگی به سیستم عامل یا پلتفرمی خاص جهت اجرا در سراحی نرم افزار های تحت شبکه بسیار پرطرفدار هستند و بیشتر مرورگر های روز از آن پشتیبانی می کند.

Asp.

Net از تکنولوژی های شرکت مایکروسافت است که بر پایه ی تکنولوژی .

Net مایکروسافت و در طراحی نرم افزار تحت شبکه نیز کاربرد دارد.

در این تکنولوژی محتویات فایل های Asp.

Net بر روی سرور (اصطلاحا سمت سرور) اجرا می شوند.

پس از دریافت درخواست از برنامه، درخواست در سرور بررسی می شود و بخش های مربوط به سرور (که بخشهای امنیتی تر هستند و باید از دسترس کاربر دور باشند) در سمت سرور اجرا می شوند و سپس بخش های مورد نیاز برای برنامه ارسال میشوند به همین جهت از نظر کدنویسی از امنیت بالایی برخوردارند.

با کمک Asp میتوان به صورت پویا (و امن) به پایگاه داده دسترسی پیدا کرد و نتایج را به مرور گر بازگرداند، مزیت ASP سادگی، امنیت، کاهش ترافیک شبکه و سرعت بالا است.

وجود Microsoft SQL Server در یک برنامه به عنوان بانک اطلاعاتی (دیتا بیس) جهت ذخیره کردن اطلاعات طبقه بندی شده و ارائه زمینه ای جهت طراحی نحوه بازیابی اطلاعات، از طریق درخواست نرم افزار (چه تحت شبکه و چه تحت سیستم عامل) و بر اساس سطوح امنیتی متفاوتی که از قبل توسط طراح برای آن تعریف شده، این اطمینان را خواهد داد که اطلاعات به درستی طبقه بندی شده و امکان دسترسی به آن به صورت غیر مجاز وجود نخواهد داشت.

Visual Studio یک مجموعه برنامه‌ ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت است که جهت طراحی برنامه های تحت شبکهو سیستم عامل هم استفاده میشود.

و به راحتی میتوان در آن روی پلت فرم های ویندوز و .

Net به ساخت برنامه‌ پرداخت.

در محیط برنامه Visual Studio طراحان برنامه نویس میتوانند با تکنولوژی ASP.

NET و بنا به انتخاب و تخصص برنامه نویس و به کمک زبانهایی مانند C++, C#, VB.

NET, J# به توسعه برنامه ها بپردازند.

در واقع این برنامه بستری است براس طراحی صفحات وب، انواع نرم افزار به بالاترین سرعت و بالاترین کیفیت با تکنولوژی و زبان های برنامه نویسی روز دنیا.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map