طراحی اپلیکیشن اندروید اصفهان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن اندروید اصفهان در صدر بازارتان قدم بزنید. طراحی وب اپلیکیشن یعنی گرد آوردن مشتریانتان در ویترین الکترونیکی تان که دارای محصولات و خدمات به همراه ریز جزئیات است . شما از طریق وب اپلیکیشن نه تنها در خدمت رسانی سریع تر و بهینه تر میشود بلکه در تمام روز و هفته به صورت آنلاین در دسترس هستید و کاربران شما میتوانند با وب اپلیکیشن شما به صورت تمام وقت کار کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی اپلیکیشن موبایل در اصفهان ویژگی اپلیکیشن های تبلیغات اصفهان اگر برای توسعه کسب و کار خود تصمیم به طراحی اپلیکیشن موبایل در اصفهان گرفته اید و اگر بعد از موارد ذکر شده در بالا تصمیم به همکاری با تبلیغات اصفهان گرفته اید و یا اگر هنوز نمی دانید چرا باید تبلیغات اصفهان را انتخاب کنید به چند مورد از ویژگی های اپلیکیشن های طراحی شده توسط تبلیغات اصفهان اشاره می نماییم : کاربران باید بتوانند در کمترین زمان ممکن و به راحتی به صفحات اپلیکیشن شما دسترسی پیدا نمایند زیرا دسترسی سریع به معنای رضایت بالا کاربران است .

طراحی اپلیکیشن در اصفهان مهم نیست اپلیکیشن های ساخته شده توسط ما را روی یک موبایل کوچک نصب می کنید یا روی فبلت یا تبلت ، برنامه هایی که میسازیم طوری طراحی شده اند که برروی طیف گسترده ای از دستگاه ها به طور بهینه اجرا شوند و باعث ایجاد یک حس لذت بخش و مورد پسند کاربر برای مخاطبین باشند.

ما در ساخت و طراحی محیط اپلیکیشن از بروزترین مفاهیم روز دنیا استفاده می کنیم تا تجربه کار با یک برنامه فارسی را با استانداردهای دنیا برای شما فراهم نماییم.

شرکت تبلیغات اصفهان برای طراحی و ساخت انواع اپلیکیشن ها بر روی پلتفرم های متفاوت از ابزارهای تخصصی بهره می گیرد.

برای طراحی اپلیکیشن اندروید از زبان برنامه نویسی جاوا و … بر روی فریم ورک اندروید استدیو و برای برنامه نویسی ios نیز از زبان برنامه نویسی swift بر روی فریم ورک xcode استفاده میکنیم.

زبان مشترک رابط کاربری UI برای ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن ios در حال حاضر متریال دیزاین گوگل میباشد که به خوبی تیم تخصصی طراحی اپلیکیشن موبایل در اصفهان ما توانسته است برای ساخت نسل سوم اپلیکیشن ios استفاده کنیم.

زبان های برنامه نویسی اندروید در اصفهان به طور خلاصه ، برنامه های گوشی های هوشمند بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما هستند.

از آنها می توان برای ایجاد ارتباط ، به دست آوردن اطلاعات یا برای سرگرمی استفاده کرد و در حالی که ایجاد یک برنامه هوشمند نیز جالب است اما سختی های خاص خود را نیز دارد ، به خصوص در انتخاب زبان برنامه نویسی اندروید در اصفهان مناسب .

جاوا جاوا زبان رسمی توسعه برنامه اندرویدی است و به همین دلیل ، پرکاربردترین زبان برنامه نویسی اندروید در اصفهان نیز هست .

بسیاری از برنامه های موجود در فروشگاه Google Play با جاوا ساخته شده اند و همچنین پشتیبانی شده ترین زبان توسط گوگل است .

علاوه بر همه اینها ، جاوا دارای یک انجمن آنلاین عالی برای پشتیبانی در صورت بروز هرگونه مشکلی است .

در کل ، جاوا یک زبان عالی برای تجربه لذت کامل توسعه برنامه Android است .

با این حال ، ممکن است کمی برای افراد مبتدی که ترجیح می دهند با چیزی ساده تر شروع کنند و سپس به آن برگردند ، کمی پیچیده باشد .

کوتلین Kotlin یک زبان برنامه نویسی اندروید در اصفهان است که ممکن است به عنوان جایگزینی برای جاوا برای توسعه برنامه Android استفاده شود .

کوتلین می تواند با جاوا همکاری کند و در دستگاه مجازی جاوا نیز اجرا می شود .

Kotlin در مقایسه با جاوا برای مبتدیان بسیار ساده تر و همچنین می تواند به عنوان “نقطه ورود” برای توسعه برنامه های اندرویدی مورد استفاده قرار گیرد .

C++ C++ را می توان با استفاده از کیت توسعه بومی Android (NDK) برای توسعه برنامه Android استفاده کرد .

در حالی که C ++ در برخی موارد برای توسعه برنامه Android مفید است ، راه اندازی آن بسیار مشکل تر است و بسیار انعطاف پذیر است .

همچنین ممکن است به دلیل افزایش پیچیدگی منجر به اشکالات بیشتری شود .

بنابراین ، بهتر است از جاوا در مقایسه با C ++ استفاده شود زیرا سود کافی برای جبران تلاش های مورد نیاز را ندارد.

C # C # کاملاً شبیه جاوا است و بنابراین برای توسعه برنامه اندرویدی ایده آل است.

مانند جاوا ، C # همچنین دارای رابط کاربری تمیزتر و ساده تری نسبت به Java است که کدنویسی را با آن نسبتاً آسان تر می کند .

پیش از این ، بزرگترین نقطه ضعف C # این بود که می توانست تنها با استفاده از فریم ورک .

NET Framework روی سیستم های ویندوز کار کند.

با این حال ، این مشکل توسط Xamarin.

Android به کار گرفته شد که یک اجرای متقابل از زیرساخت های زبان مشترک است .

اکنون می توانید از ابزارهای Xamarin.

Android برای نوشتن برنامه های بومی Android و به اشتراک گذاری کد در چندین سیستم عامل استفاده کنید .

C # یکی از ساده ترین زبان های برنامه نویسی اندروید در اصفهان هست .

پایتون پایتون را می توان برای توسعه برنامه Android استفاده کرد حتی اگر Android از توسعه بومی Python پشتیبانی نکند .

این کار با استفاده از ابزارهای مختلفی انجام می شود که برنامه های پایتون را به بسته های Android تبدیل می کنند که می توانند در دستگاه های اندرویدی اجرا شوند .

کرونا Corona یک کیت توسعه نرم افزار است که می تواند برای توسعه برنامه های اندرویدی با استفاده از Lua استفاده شود.

این دو حالت عملیاتی دارد ، یعنی Corona Simulator و Corona Native.

از Corona Simulator برای ساخت مستقیم برنامه ها استفاده می شود در حالی که Corona Native برای ادغام کد Lua با یک پروژه Android Studio برای ساخت یک برنامه با استفاده از ویژگی های بومی مورد استفاده قرار می گیرد .

HTML ، CSS ، JavaScript برنامه های Android با استفاده از HTML ، CSS و JavaScript با استفاده از چارچوب Adobe PhoneGap که توسط آپاچی کوردووا تهیه شده است ، ایجاد می شوند.

چارچوب PhoneGap اساساً به استفاده از مهارت های توسعه وب می دهد تا برنامه های ترکیبی ایجاد کند که از طریق “WebView” نشان داده می شوند اما مانند یک برنامه بسته بندی شده اند .

اصلی ترین زبان برنامه نویسی اندروید در اصفهان زیان جاوا می باشد .

توسعه کسب و کار با طراحی اپلیکیشن در اصفهان در زمانی که فعالیت‌های اقتصادی کمتر از حد طبیعی و معمول خود است و سرمایه گذاری نیز اندک میباشد طراحی اپلیکیشن در اصفهان شاید اقدامی خطرناک و ریسکی به نظر بیاید.

آشفتگی بازار و کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست، اما با تمام این آشفتگی ها و فراز و نشیب‌ها و اینکه اکثر خدمات و کالاها ارزش پیشین خود را ندارند ارزش اپلیکیشن های موبایل همچنان نزد مردم و کاربران جایگاه قابل توجهی دارند.

اسمارت فون ها (گوشی‌های هوشمند) تنها ابزاری میباشند که مخاطب با وجود تمام مشکلاتی که دارد به آن می‌پردازد.

اگر بخواهیم جزیی تر و دقیق تر بگوییم این اپلیکیشن‌های موبایل هستند که نیازمندی‌ها را برطرف می‌کنند.

اپلیکیشن‌های موبایل که استفاده از آن‌ها هم به سود مشتری میباشد و هم به سود صاحب کسب و کار.

در عصر حاضر تمام کسب وکارها به طراحی اپلیکیشن نیاز دارند! در شرایطی که همه چیز در جهان با سرعتی باورنکردنی و حتی فراتر از نور به پیش است و سرعت انتقال اطلاعات از آن چیزی که فکر می‌کنیم هم پیشی گرفته است بعید به نظر میرسد بتوانیم بدون استفاده از روش‌های نوین و در قالبی غیر از اپلیکیشن‌های موبایل موفق شویم.

استفاده از طراحی اپلیکیشن در اصفهان کمک می‌کند تا: همیشه یگ گام از مشتری ها و رقبا جلوتر باشید .

اپلیکیشن موبایل یک ابزار همه فن حریف برای رسیدن به چند هدف به صورت همزمان میباشد.

اول اینکه به کمک طراحی اپلیکیشن در اصفهان شما به مرحله‌ای خواهید رسید که می‌توانید بر حسب نیاز مشتریان و بازخوردهای آنان عمل کنید.

موتور محرکه کسب وکار شما فعال‌تر از همیشه باشد .

شاید دورانی برسد که اپلیکیشن کسب و کار شما تبدیل به موتور محرکه کسب وکارتان شود و بدون آن چرخ فعالیت اقتصادی شما نچرخد.

در حال حاضر این اپلیکیشن های موبایل هستند که به واسطه اطلاعات نایاب و ارزشمندشان می‌توانند عامل سود دهی و پیشرفت کسب وکارتان باشند.

کسب و کارتان از نگاه مشتری به روز باشد .

از ساختار هر اپلیکیشن موبایل پیدا است که با استفاده از آن اخبار و تغییرات کسب وکار شما به صورت لحظه‌ای به مخاطب می‌رسد.

مثلا در اپلیکیشن فروشگاهی،محصولات حتی سریعتر از ویترین فروشگاه به روزرسانی می‌شوند و مشتری ها از آن آگاه خواهند شد.

در بستر اپلیکیشن ها تبلیغات کنید .

طراحی اپلیکیشن در اصفهان این امکان را به شما می‌دهد تا از هزینه‌های مختلف برای تبلیغات کسب وکار خود رها شوید.

به زبان ساده‌تر فضای اپلیکیشن و امکانات آن بستری را فراهم می‌کند تا بتوانید از آن برای امور کسب و کار خود استفاده کنید.

مراحل توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل در اصفهان در ابتدا طی جلسه ای حضوری اهداف کسب و کار شما ارزیابی می شود.

این ارزیابی به ما کمک می کند تا طبق اطلاعات در دست و چشم انداز بازار رقابت شما، استراتژی مطلوب برای پروژه تعیین کنیم.

در طی این مرحله طراحان با هدف ارائه بهترین تجربه کاربری و با دیدگاهی کاربر محور، اپلیکیشن شما را با رعایت اصول UX و UI طراحی می کنند.

  در طی این مرحله قابلیت ها و ویژگی های اپلیکیشن تعریف شده و همچنین، یک پنل امن و اختصاصی تحت وب جهت مدیریت آسان اپلیکیشن برای شما برنامه نویسی می شود.

در این مرحله متخصصین با انجام تست های گوناگون و عیب یابی، از سرعت، امنیت و عملکرد اپلیکیشن شما اطمینان حاصل می کنند.

پس از کنترل کیفیت، نسبت به سیستم عامل مورد نظر، خروجی APK و IPA اپلیکیشن به شما تحویل داده می شود.

با سلام ببخشید طراحی اپلیکیشن حدودا چقدر طول میکشه؟ سلام بسته به نوع و حجم اپلیکیشن از یک ماه الی ۳ ماه تحویل نهایی ممکن است طول بکشد.

با سلام ببخشید قیمت طراحی اپلیکشن چقدر میباشد؟ سلام قیمت طراحی اپ از ۳ میلیون تومان شروع میشود.

بسته به نوع اپلیکیشن قیمت متفاوت میباشد.

برای اطلاع بیشتر با پشتبیانی شرکت تماس حاصل فرمایید سلام ببخشید قیمت یک اپلیکیشن همراه با سایت ووردپرسی چه مقدار میباشد؟ سلام بستگی به نوع سایت و امکاناتی که احتیاج دارید متفاوته برای اطلاع از قیمت ها می تونید با شرکت تماس بگیرید یا به صفحه طراحی سایت بخش قیمت ها مراجعه کنید سلام ببخشید اپلیکیشن های طراحی شده رو در بازار و مایکت میتوان ثبت کرد؟ سلام بله .

ثبت در فروشگاه های اپ مثل بازار و مایکت توسط خود شرکت انجام میشه .

سلام اپلیکیشن برای وب سایت آماده نیز طراحی مینمایید ؟ سلام بله با سلام ببخشید تامین محتوا برای اپلیکیشن به چه صورت میباشد؟ سلام تامین محتوا همین میتونه از طرف شما باشه و با توجه به درخواست مشتری ما می تونیم این کار را انجام بدیم .

سلام ببخشید تبلیغات داخل اپلیکیشن نیز قرار میدهید؟ با سلام خب این بستگی به نظر مشتری داره و اگر دوست داشته باشه این کار انجام میشود.

اگر از طرف شرکت هم تبلیغی باشه با مشتری هماهنگی میشه و رضایتش به عمل میاد.

salam chtori bayad sfaresh bedim app az site u با سلام با دفتر شرکت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما رو راهنمایی کنن سلام نوع سرور در ایجاد اپلیکیشن موثر تر هست یا نوع کد نویسی؟ سلام بستگی به نوع اپلیکیشن دارد سلام اپلیکیشن شما قابلیت اتصال به حسابداری را هم داره سلام بله اپلیکیشنی که طراحی میکنید بر روی تمام سیستم عامل های گوشی قابل اجرا هست؟ با سلام دو نوع سیستم عامل اصلی(اندروید و ios) داریم که دارای ورژن های متفاوتی هستند.

بر حسب اینکه مشتری کدام نوع را انتخاب میکند.

طراحی را بر روی تمامی ورژن های آن سیستم عامل انجام میدهیم.

برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس حاصل بفرمایید.

سلام قیمت پایه طراحی اپلیکیشن چقدر میباشد؟ با سلام قیمت ها بر اساس نیاز مشتری و نوع اپلیشن متفاوت است و قیمت پایه برای یک اپلیکیشن از ۳ میلیون تومان شروع میشود.

کد زنی اپلیکیشن اختصاصی طراحی با ما انجام میگیرد؟ سلام بله کد فعالسازی تو بعضی اپلیکیشن ها چه خاصیت مفیدی میتونه داشته باشه ؟ سلام برای مثال میتونه برای احراز هویت و اعتبارسنجی استفاده بشه طراحی یک اپلیکیشن داخلی شرکت برای حضور غیاب چه مدت زمان نیاز دارد؟ سلام ۲ هفته تا یک ماه سلام طراحی اپلیکیشن های dual مثل اسنپ چه میزان زمان نیاز دارد و از نظر هزینه چند برابر اپلیکیشن های تکی هست؟ سلام این بستگی به نوع اپلیکیشن دارد ولی برای اطلاع رسانی به شما میتوان گفت در حدود ۱٫۵ تا ۲ برابر میباشد.

سلام برای ساخت اپلیکیشن دیوار مانند چه مقدار حجم سرور و زمان نیاز است؟ سلام بین دو هفته تا یک ماه سلام طراحی اپلیکیشن موبایل برای حضور غیاب کارکنان آیا برای سریع تر شدن روند کارهای شرکت مفید است؟ سلام بله ۱۰۰ درصد تاثیرگذار می باشد .

سلام طراحی اپلیکیشن موبایل برای تمام نسخه های اندروید هست؟ سلام بله طراحی اپلیکیشن موبایل بعد از اتمام چه مجوز هایی برای پخش کردن میخواهد؟ سلام طراحی اپلیکیشن موبایل مجوز خاصی نمیخواهد مگر بخواهید داخل بازار و یا گوگل پلی انتشار هید.

سلام در طراحی اپلیکیشن موبایل برای رفع ارور ها هم زمان خاصی در نظر میگیرید یا داخل زمان طراحی ارور ها را برطرف میکنید؟ سلام در طراحی اپلیکیشن موبایل در کل ما دو زمان را در نظر میگیریم که یکی طراحی است و بعد از آن یک زمان برای تست کردن است که داخل قرارداد ذکر میشود.

طراحی اپلیکیشن موبایل برای درون یک سازمان دولتی نیاز به چه اقدامات اولیه ایی دارد؟ سلام اقدام اولیه تنها توضیح موارد مورد نیاز به تیم برنامه نویسی است و پس از اتمام پروژه باید به نیروهای مورد نظر شما آموزش داده شود.

سلام در طراحی اپلیکیشن موبایل گزینه های اشتراک گذاری به دوستان هم میتوانید انجام دهید؟ سلام بله سلام.

برای طراحی اپلیکیشن موبایل میانگین چقدر زمان میبره و طبق چه اصولی طراحی میشود؟ سلام میانگین ۱ الی ۲ ماه زمان میبرد و اصول طراحی بر اساس استاندارد های اندروید و سایت های ارائه اپلیکیشن مانند گوگل پلی و بازار و غیره میباشد.

همچنین اپلیکیشن موبایل در تمامی نسخه های اندروید قابل اجرا میباشد.

سلام.

نقشه مورد استفاده در برنامه گوگل مپ هست یا نقشه ایرانی؟ سلام.

از هر دو نوع نقشه میتوانیم استفاده کنیم.

بر اساس نوع اپلیکیشن مشتری و خواسته مشتری این مورد انتخاب میشود.

سلام برنامه های اندروید ساخته شده حداقل از چه ورژن اندروید پشتیبانی می کنند؟ سلام طراجی اپلیکیشن در تمامی ورژن های اندروید که توسط گوگل پشتیبانی میشود امکان پذیر است.

سلام برنامه های چت مثل تلگرام قابلیت انتشار و مجوز در مارکت های اندروید را دارد؟ سلام.

بله طراحی اپلیکیشن ها به صورتی است که مجوز انتشار در مارکت های معتبر را بدست می آورید.

سلام و خسته نباشید ui برنامه به صورت اختصاصی طراحی میشه؟ سلام بله طراحی اپلیکیشن موبایل در شرکت کاملا مختص به این شرکت و ui منحصر به فردی نصبت تمام اپلیکیشن ها دارد.

سلام وقتتون بخیر تفاوت وب اپلیکیشن با اپ های معمولی چیه؟ شما کدوم رو پیشنهاد میدین؟ سلام از نظر سرعت طراحی اپلیکیشن ها با زبان جاوا و کاتلین نوشته میشود سرعت بیشتری دارند.

ولی وب اپلیکیشن ها از نظر سرعت دادن ورژن بعدی سریع تر هستند.

همچنین نپوب اپلیکیشن ها امنیت کمتری نسبت به جاوا و کاتلین دارند.

سلام وقتتون بخیر بنده یه سوال دارم اگه اپلیکیشن های دو زبانه یا بیشتر طراحی کنید مشکل راست به چپ یا rtl رو رعایت میکنید؟ سلام در تمامی مراحل طراحی اپلیکیشن راستچین بودن گوشی ها ملاک بوده است و اپلیکیشن تولید شده در دو جهت مدنظر با کیفیت عالی قابل ارائه میباشد.

سلام وقت بخیر در طراحی اپلیکیشن اصول ux یا تجربه کاربری رو رعایت میکنید؟ با تشکر سلام بله ۱۰۰ درصد در تمامی مراحل طراحی اپلیکیشن اصول اصاصی ux و همچنین ui زیبا رعایت شده و باعث تجربه خوشایند کاربر میشود.

سلام علیکم روند طراحی اپلیکیشن در شرکت تبلیغات اصفهان به چه صورته؟ از طراحی تا کد نویسی و… توصیح بدین ممنون میشم سلام روند طراحی اپلکیشن به صورت زیر میباشد: ابتدا با کارفرما قراردادی معین میشود که شامل هزینه ، تعهدات ، تعداد روز طراحی و مدت زمان پشتیبانی میباشد.

سپس تیم طراحی گرافیک توسط ابزارهای مناسب ui کار را آماده کرده و در معرض دید کارفرما قرار میدهند تا روند کاری و گرافیک اپلیکیشن بر اساس استاندارد ها و نیاز کارفرما تایید شود.

بعد از آن گرافیک در اختیار تیم برنامه نویسی قرار گرفته میشود و طبق مدت زمان تعیین شده و طراحی اپلیکیشن پرداخته میشود.

پس از اتمام طراحی یک نسخه اولیه در اختیار مدیر پروژه قرار گرفته میشود تا کارایی و کامل بودن آن طبق قرار داد بررسی شود.

در مرحله آخر اپلیکیشن به کارفرما تحویل داده شده و وارد مرحله تست واقعی کاربران میشود تا در صورت وجود مشکل در برنامه نویسی ، این مشکل توسط تیم برنامه نویسی برطرف شده و نسخه نهایی در مارکت های اپلیکیشن انتشار بیابد.

سلام و خسته نباشید در طراحی اپلیکیشن از معماری استفاده می کنید؟ با تشکر سلام اصولی کد زدن همیشه در طراحی اپلیکیشن شعار اول ما بوده است پس در اپلیکیشن هایی که نیاز به استفاده از معماری برای فهم بیشتر و همچنین کارایی بهتر میباشد ، با اصول mvc اپلیکیشن را طراحی میکنیم.

سلام در طراحی اپلیکیشن از چه نوع تکنولوژی هایی استفاده میکنید؟ آیا از جدیدترین متدها استاده می شود ؟ با تشکر سلام.

تمامی اپلیکیشن های طراحی شده در شرکت تبلیغات ایران شامل بروز ترین متدهای طراحی میباشند.

برای راهنمایی بیشتر با پشتیبانی شرکت تماس حاصل بفرماییید.

سلام و خسته نباشید دوره آموزش طراحی اپلیکیشن هم برگزار می کنید؟ سلام بله در شرکت تبلیغات اصفهان تمامی دوره های برنامه نویسی از جمله طراحی اپلیکیشن موبایل توسط استادان و برنامه نویسان مجرب برگزار میشود.

و در صورت کسب نمره قابل قبول در انتهای دوره ، فرد اجازه کار در شرکت را نیز دارد.

سلام.

در طراحی اپلیکیشن محیط توسعتون اندروید استادیو هست یا اکلیپس؟ سلام محیط برنامه نویسی بیشتر طراحان اپلیکیشن در شرکت ما اندروید استودیو میباشد.

تا طراحی اپلیکیشن به صورت کاملا به روز انجام شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * فرستادن دیدگاه اصفهان ، خیابان رباط ، جنب خیابان استاد شهریار مجتمع سلام ، طبقه اول واحد11 ایمیل : info@advertisingisfahan.

ir دفتر مرکزی : 09121442355 آنچه که باعث شده صدها مشتری، تبلیغات اصفهان را به عنوان مشاور و پیمانکار خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ خود انتخاب کرده و با اطمینان خاطر از آن بهره مند شوند، کارنامه درخشان ما در حوزه های کار تخصصی ماست.

کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه تبلیغات اصفهان می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map