طراحی اپلیکیشن با adobe xd

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی وب اپلیکیشن از سال 85 در ایران شروع به رنگ دهی کرد و به تدریج در طی این سال ها بین مردم رواج پیدا کرد. شروع کننده این موج سایت بزرگ دیجی کالا که مالکین محترم آن برادران محمدی بوده اند، بوده است و تا به امروز که اسنپ و تپسی و افق کوروش یا همان اّکالا بوده و .. هستند رسیده است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید نرم افزار و وب اپلیکیشن های توزیع شده است که با تکیه به تجربه و استفاده بجا از تکنولوژ های جدید در معماری نرم افزار تضمین یک وب اپلیکیشن مستحکم و توزیع پذیر و امن را به شما میدهد.با طراحی اپلیکیشن با adobe xd شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مطالب پیشنهادی از سراسر وب طراحی UX را با طراحی جدید Adobe's brand و ابزار نمونه سازی شروع کنید.

با استفاده از  Experience Design CC سریعتر از ایده به سمت نمونه اولیه بروید.

تمام ویژگی های ابزار اختصاصی جدید Adobe را برای طراحی UX در این دوره بیاموزید و برنامه تلفن همراه تعاملی و نمونه های اولیه وب سایت خود را به آسانی بسازید.

به همراه فیلم های آموزشی و تمرین با فایل های پروژه و منابع مفید طراحی UX.

بیاموزید که چگونه از Adobe Xd را در جریان کار طراحی خود استفاده کنید و آن را با Adobe Photoshop CC و Adobe Illustrator CC ترکیب کنید.

Get into UX design with Adobe's brand new design and prototyping tool!Go from idea to prototype faster with Experience Design CC (Adobe Xd).

Learn all the features of Adobe's new dedicated tool for UX design from this course and build your own interactive mobile app and website prototypes with ease.

Follow along the training videos and practice with the included project files and useful UX design resources.

Learn how to integrate Adobe Xd into your design workflow and combine it with Adobe Photoshop CC and Adobe Illustrator CC.

پیشنهاد آموزش مرتبط در سیماگر عالیی بود واقعا آموزش های جدید مرتبط آموزش های برتر مرتبط پیشنهاد سیماگر آموزش های برتر هفته گیت توسط سرورهای اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی می شود.

آموزش پایتون | آموزش سی شارپ | آموزش جاوا | وحدت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map