طراحی اپلیکیشن در آستی ایتالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در آستی ایتالیا در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. یکی از ایده های جدیدی که در کشور عزیزمان ایران به شدت رو به رشد است و بیتشر توسط جوانان انجام میگردد آن است که به صورت گروه تیم هایی رو تشکیل میدهند و با داشتن یک ایده بدنبال یک تیم برنامه نویسی میگردند تا آن را برایشان پیاده سازی کند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در راستای پیاده سازی و طراحی وب اپلیکیشن های اندرویدی و iOS است که میتواند در این امر به عنوان یک تیم قابل اتکا در کنار شما قرار گیرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی‌های هوشمند از جمله ابزارهای مناسبی برای راحت‌ کردن کارهای روزمره ما هستند.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی، بازی کردن و پیدا کردن رستوران‌های اطراف از جمله کارهایی است که می‌توان به راحتی آنها را بر روی گوشی انجام داد، اما همچنین می‌توان از این اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان ایتالیایی استفاده کرد.

اگر قصد یادگیری یا تقویت زبان ایتالیایی را دارید و می‌خواهید به شیوه‌ای مدرن و نو آنها را پیش ببرید، اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که گزینه‌های خوبی را به شما پیشنهاد می‌دهند.

ما بنا به جستجویی که انجام دادیم 12 مورد را پیدا کردیم که آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

1.

Learn Italian Words Free این اپلیکیشن در دو نسخه‌ی iOS و اندروید موجود است.

کار با این اپلیکیشن کاملا رایگان و استفاده از آن آسان است.

قبل از شروع، هر زبان آموز باید سطح زبانی خود (از A1 تا C1) و مقدار دقایقی که می‌خواهد هر روزه به استفاده از اپلیکیشن اختصاص دهد را مشخص کند.

در هر درس شما 14 کلمه‌ی ایتالیایی مرتبط با موضوعات متفاوتی را مرور می‌کنید (واژگانی که در زندگی روزمره کاربردهای زیادی دارند)؛ کلماتی در حوزه‌های اقتصاد، مسافرت، موارد اورژانسی و کلماتی که در مکالمات به کار می‌روند.

همچنین بخشی وجود دارد که به عبارات عامیانه‌ی ایتالیایی اختصاص داده شده است که در اپلیکیشن‌های آموزشی ایتالیایی چندان مرسوم نیست.

این بخش برای دانشجوهایی که قصد زندگی در ایتالیا را دارند از اهمیت بالایی برخوردار است و با یادگیری این کلمات می‌توانید تجربه‌ی بسیار بهتری از زندگی در این کشور زیبا کسب کنند.

در انتها، کاربر می‌تواند با ابزارهایی که در اختیار دارد، مواردی که یاد گرفته است را ارزیابی کند.

2.

Learn Italian – 50 Languages این اپلیکیشن زبان ایتالیایی را به شیوه‌ای با مزه که یادآوری آن راحت باشد به زبان آموز تدریس می‌کند و انتخاب بسیار خوبی برای افراد مبتدی است.

با توجه به فعالیت‌های متنوع و بازیهایی که در بطن این نرم افزار قرار گرفته است، آن را به عنوان پیشنهاد خوبی برای افرادی که تازه شروع به یادگیری کرده‌اند دانست؛ فعل بازی به عنوان متد اصلی آموزش در این اپلیکیشن قرار داده شده است و همین تجربه‌ی کاربری را برای زبان آموز جذاب می‌سازد.

یکی از نکات منفی این اپلیکیشن این است که تنها 30 درس رایگان وجود دارد و حدود 100 درس آن تنها در صورت خرید حساب ویژه آزاد می‌شود.

هزینه‌ی حساب ویژه‌ی این اپلیکیشن 2.

99 دلار است.

این اپلیکیشن را می‌توانید برای iOS و اندروید دانلود کنید.

3.

Busuu بوسو اپلیکیشن فوق‌العاده‌ی برای زبان آموزان ایتالیایی است زیرا جنبه‌های مختلفی از زبان را بررسی می‌کند و یادگیری را به فعلی جامع مبدل می‌سازد.

این اپلیکیشن واژگان ایتالیایی را در رنج متنوع و گسترده‌ای آموزش می‌دهد: خانواده، زمان و غذا برای افراد مبتدی؛ موارد پیچیده‌تری برای زبان آموزان سطح بالاتر همچون واژگان سیاسی، طبیعت و انتخاب‌های زندگی.

بیشتر بخوانید: مطلب مفصلی درباره اپلیکیشن بوسو.

هر درس با استفاده از فلش‌ کارت‌هایی شروع می‌شود که واژگان جدید را به کاربر یاد می‌دهد.

کاربران همچنین از ویژگیهایی برخوردارند که می‌توانند با افراد محلی صحبت کنند و تمارینشان را برای آنها ارسال کنند.

افرادی که حساب ویژه را خریداری کرده‌اند از امکان مکالمه‌ی مستقیم با ایتالیایی زبانها نیز برخوردارند.

هزینه‌ی حساب ویژه نسبت به دیگر اپلیکیشن‌های گرانتر است (2 یورو در هفته)، اما شاید بخاطر تمام ویژگی‌های جذابی که این اپلیکیشن به کاربر ارائه می‌کند ارزشش را داشته باشد.

بوسو را می‌توانید برای iOS و اندروید دانلود کنید.

4.

Duolingo دولینگو از اپلیکیشن‌های معروف آموزش زبان هست که یادگیری را به شیوه‌ای جذاب به زبان آموز ارائه می‌دهد.

با این اپلیکیشن در هر سطحی که باشید می‌توانید برای یادگیری و تقویت زبان ایتالیایی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: مطلب مفصلی درباره اپلکیشن دولینگو کاربر می‌تواند اهداف روزانه مشخص کنید و تعداد دقایقی که می‌خواهد صرف آموزش کند را از قبل تعیین کند (5 تا 20 دقیق).

این کار ریسک خسته شدن کاربران در کار کردن با اپلیکیشن و دست و پا زدن زیر حجم بزرگی از محتوا را بسیار پایین می‌آورد.

برای زبان آموزان سطح متوسطه و پیشرفته آزمون‌هایی وجود دارد که می‌توانند با آن سطح زبان خود را ارزیابی کنند.

در این اپلیکیشن مجموعه‌ی بزرگی از واژگان و گرامر درباره‌‌ی موضوعات مختلفی از جمله مشاغل، لباس، امکان و تحصیلات وجود دارد.

همچنین بخش‌هایی وجود دارد که شما را در یادگیری گرامر ایتالیایی کمک می‌کند؛ بخش‌هایی درباره زمانهای افعال ایتالیایی و موارد مرتبط با آنها.

همچنین می‌توان به بخشی اشاره کرد که به تلفظ ایتالیایی می‌پردازد و می‌توانید از آن بخش برای بهبود تلفظ کلمات ایتالیایی استفاده کنید.

دولینگو کاملا رایگان است و در سه نسخه‌ی iOS، اندروید و همچنین نسخه‌ی آنلاین موجود است.

5.

Babbel بابل یک اپلیکیشن رایگان است که شما می‌توانید با توجه به سطح خود در زبان ایتالیایی، به تقویت نیازهای مهارتی خود بپردازید.

شما چه مبتدی باشید چه پیشرفته، بابل برای آموزش ایتالیایی برای شما برنامه‌های متعددی دارد.

بیشتر بخوانید: مطلب مفصلی درباره بابل.

این اپلیکیشن بخاطر طراحی ساده و کاربردی‌اش از کاربران بیشماری برخوردار است؛ در این اپلیکیشن درس‌ها با استفاده از تصاویر ارائه می‌شوند که تاثیر زیادی برای حفظ کردن کلمات از سوی کاربر دارند.

دیالوگ‌های مختلف از زندگی روزمره، موضوعات متنوع و ویژگیهای کاربردی بسیاری بابل را جذاب می‌کنند.

یکی از نکات منفی این اپلیکیشن این است که در نسخه‌ی رایگان کاربر می‌تواند از هر بخش تنها درس اول را ببینید، و برای دیدن مابقی آن باید مبلغی بپردازد.

برای استفاده از حساب ویژه، کاربر برای یک ماه باید 9.

95 یورو، سه ماه 19.

95 یورو، شش ماه 33.

90 یورو، و یک سال 59.

40 یورو پرداخت کند.

حتی با توجه به اینکه اپلیکیشن‌های رایگان دیگری برای یادگیری زبان ایتالیایی وجود دارد، اما بابل با طراحی بی‌نظیرش توانسته است کاربران بسیاری را به خود جذب کند.

بابل در نسخه‌های iOS و اندروید موجود است.

6.

Memrise یکی دیگر از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان ایتالیایی Memrise است.

حتی با وجود اینکه این نرم افزار از متد عجیبی برای آموزش استفاده می‌کند، کاربران بسیار از شیوه‌ی آموزش آن استقبال می‌کنند و بخصوص در میان زبان آموزان جوان طرفداران بسیاری دارد و منبع بسیار خوبی برای یادگیری زبان ایتالیایی محسوب می‌شود.

Memrise همچون یک بازی طراحی شده است جایی که زبان آموزان می‌توانند با یادگیری زبان ایتالیایی علیه یک نیروی خارجی مبارزه کنند.

جدا از متد مفهومی آن، طراحی اپلیکیشن بسیار ساده و کاربردی است و کار کردن با آن بسیار لذت بخش است.

نکات گرامری، لغات متنوع و آزمون‌های بیشمار از جمله مواردی هستند که زبان آموز را با خود در طول فرآیند یادگیری زبان ایتالیایی همراه می‌سازد.

بخوانید: مطلب مفصلی درباره Memrise.

یکی از نکات منفی این اپلیکیشن این است که در هر درس تنها 3 کلمه‌ی جدید آموزش داده می‌شود که می‌تواند برای دانش آموزانی که از ابتدا دانش محدودی از زبان ایتالیایی دارند خسته کننده باشد.

Memrise در دو نسخه‌ی iOS و اندروید موجود است.

7.

Mondly موندلی اپلیکیشنی است که بطور ویژه‌ای برای یادگیری زمانهای متفاوت افعال ایتالیایی به شیوه‌ای ساده و کاربردی طراحی شده است.

این اپلیکیشن از سیستم بسیار موثری برای آموزش لغات برخوردار است و این کار را با ترکیب کلمات جدید و متن‌های قدیمی‌تر برای بالا بردن سطح ماندگاری کلمات در ذهن زبان آموز انجام می‌دهد.

این اپلیکیشن زبان آموزان ایتالیایی در هر سطحی که هستند را راضی می‌کند؛ افراد مبتدی، متوسط و پیشرفته‌ در فرآیند یادگیری ایتالیایی می‌توانند استفاده‌های مناسبی از این اپلیکیشن داشته باشند.

مجموعه‌های متنوعی از لغات، از جمله مشاغل، کشورها، فرهنگ‌ها، غذاها، نوشیدنی‌ها و …، در این اپلیکیشن آموزش داده می‌شود.

یکی دیگر از جنبه‌های مفید این اپلیکیشن این است که می‌توانید روند خود را ذخیره کنید تا بعدا بتوانید از جایی که یادگیری را متوقف کردید، کار را ادامه دهید.

یکی دیگر از نکات مثبت Mondly این است که افراد می‌توانند دسته جمعی زبان یاد بگیرند؛ برای مثال می‌توانید با دوستان خود یا حتی افراد غریبه مسابقه بگذارید و در بازیها و فعالیت‌های مختلف با آنها به رقابت بپردازید.

یکی از نکات منفی این اپلیکیشن این است که نسخه‌ی رایگان آن محدود است، و برای ادامه‌ی فرآیند باید مبلغی را پرداخت کنید.

هزینه ی استفاده‌ی رایگان برای این اپلیکیشن در طول یک سال 20 دلار است که شاید چندان گران هم نباشد.

Mondly در نسخه‌های iOS و اندروید موجود است.

8.

In 24 hours learn italian این اپلیکیشن رایگان است اما مبانی بسیار ساده و پایه‌ای زبان ایتالیایی را به زبان آموزان یاد می‌دهد.

استفاده از این اپلیکشین برای افرادی که هیچ آشنایی با ایتالیایی ندارند و می‌خواهند از جایی شروع کنند بسیار مناسب است.

رابط کاربری آن بسیار رنگارنگ و واضح است و دسترسی به اجزای آن برای کاربر می‌تواند ساده باشد.

هرچند که در این اپلیکیشن ویژگی‌های متنوعی همچون اپلیکیشن‌های دولینگو و Memrise ارائه نمی‌شود، اما می‌توان از آن برای یادگیری اصول پایه‌ی زبان ایتالیایی استفاده کرد.

یکی از نکات منفی این اپلیکیشن این است که هنوز نسخه‌ی اندروید آن موجود نیست و تنها برای iOS طراحی شده است.

9.

Drops دراپس از طراحی راحت و ساده‌ای برخوردار است و فرآیند یادگیری ایتالیایی را بسیار ساده می‌کند.

در این اپلیکیشن 50 تم وجود دارد که می‌توانید آنها را طبق سلیقه‌ی خود انتخاب کنید؛ برای مثال واژگان روزمره، دایره لغات مرتبط با رفتن به دکتر، لغات مرتبط با فضاهای مدرسه و دانشگاه و یا عبارات و اصطلاح‌هایی که در طول مکالمه‌های روزمره مابین ایتالیایی زبانها رد و بدل می‌شود.

همچنین مثالها و آزمون‌های متنوعی در این اپلیکیشن وجود دارد که فضا را برای زبان آموز جذاب می‌کند.

بخش‌هایی درباره گرامر، لغات، دیالوگ‌های روزمره، نکات آموزشی و دیگر موارد وجود دارد که زبان آموزان طبق نیاز خود می‌توانند هر کدام از آ»ها را مطالعه کنند.

تنها نکته‌ی منفی درباره این اپلیکیشن این است که در نسخه‌ی رایگان در روز تنها می‌توانید 10 دقیقه از آن استفاده کنید و برای استفاده‌ی بیشتر باید مبلغی را بپردازید.

Drops تنها برای iOS موجود است و نسخه‌ی اندرویدی آن هنوز منتشر نشده است.

با وارد کردن ایمیل خود، منابع دانلودی اعم از متن‌های کوتاه به همراه ترجمه، به محض انتشار بر روی سایت برای شما ارسال می‌گردد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌سایت لطف کنید همه 330 درس را در یک فایل بزارید هرچه سرچ کردم پیدا.

.

.

سلام خیلی مچکر به خاطر درسهایی که خیلی عالی تدریس شدن بهتر ا.

.

.

درود، سایت شما بلحاظ محتوا ونظم وسرویس دهی راحت وآسون بسیار.

.

.

با عرض سلام وخسته نباشید واقعا مطلب مفیدی بود وخیلی بهم کمک.

.

.

خسته نباشید.

واقعا عالی بود.

فقط یه سوال کلمات داخل پرانتز ت.

.

.

ای بابا - معروف تریناشو نزاشتین که خخخخخ :).

.

.

سلام خیلی خوب بود .

تشکر تی ال پی اس.

.

.

آیا حساب کاربری ندارید؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map