طراحی اپلیکیشن در استانهای دیگر آنگویلا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در استانهای دیگر آنگویلا در صدر بازارتان قدم بزنید. طراحی وب اپلیکیشن یعنی گرد آوردن مشتریانتان در ویترین الکترونیکی تان که دارای محصولات و خدمات به همراه ریز جزئیات است . شما از طریق وب اپلیکیشن نه تنها در خدمت رسانی سریع تر و بهینه تر میشود بلکه در تمام روز و هفته به صورت آنلاین در دسترس هستید و کاربران شما میتوانند با وب اپلیکیشن شما به صورت تمام وقت کار کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از برگزاری رویداد استارت آپی در حوزه طراحی اپلیکیشن تلفن همراه در چهار محور سلامت و فناوری پزشکی، تجارت الکترونیک، گردشگری در استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزاری رویدادهای استارت اپ ی را فرصتی مناسب برای جذب ایده های نو در کسب و کار های امروزی دانسته و گفت رویداد استارتآپی طراحی اپلیکیشن تلفن همراه با این هدف در استان  برگزار می شود .

  وی همچنین هدف از برگزاری این قبیل برنامه ها را یافتن مدل های مختلف کسب و کار، ترویج فرهنگ کارآفرینی با استفاده از آموزش علمی و عملی افراد مشتاق و نیز تولید محتوا به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای کسب درآمد در عصر حاضر عنوان کرد.

  وی  افزود: اطلاع رسانی مناسب در خصوص این رویداد در سطح استان صورت پذیرفته و  به مخاطبین برگزیده ی  این رویداد که شامل علاقه مندان ، دانشجویان و صاحبان ایده هستند، مزایایی همچون  بهره مندی از حمایت های این اداره کل در چارچوب سیاست ها، قوانین وکسب مجوز استقرار در مرکز نوآوری و شکوفایی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی  تعلق می گیرد .

  رویداد استارت آپی طراحی اپلیکیشن موبایل با همکاری این اداره کل و مرکز جهاد دانشگاهی استان ، در چهار محور سلامت و فناوری پزشکی، تجارت الکترونیک، گردشگری و مشاغل خانگی به صورت مجازی در تاریخ ۲۵ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

46 شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

قدم گذاشتن در مسیر شغلی مناسب نیازمند تلاش و برنامه‌ریزی صحیح می‌باشد.

داشتن یک برنامه شغلی اصولی و حساب شده به شما کمک می‌کند تا خیلی زود در راستای پیدا کردن شغل مناسب و دلخواهتان به موفقیت دست یابید.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map