طراحی اپلیکیشن در اوکلند استرالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی وب اپلیکیشن از سال 85 در ایران شروع به رنگ دهی کرد و به تدریج در طی این سال ها بین مردم رواج پیدا کرد. شروع کننده این موج سایت بزرگ دیجی کالا که مالکین محترم آن برادران محمدی بوده اند، بوده است و تا به امروز که اسنپ و تپسی و افق کوروش یا همان اّکالا بوده و .. هستند رسیده است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید نرم افزار و وب اپلیکیشن های توزیع شده است که با تکیه به تجربه و استفاده بجا از تکنولوژ های جدید در معماری نرم افزار تضمین یک وب اپلیکیشن مستحکم و توزیع پذیر و امن را به شما میدهد.با طراحی اپلیکیشن در اوکلند استرالیا شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Email Address: Password: Email Address: Password: هزینه های زندگی در شهر اوکلند نیوزیلند     آیا می دانستید که اوکلند یکی از 5 کشور برتر دنیا از لحاظ کیفیت زندگی شناخته شده است؟ این شهر واقع در شمال نیوزیلند است و حدود 1400،000 نفر جمعیت دارد.

اوکلند یکی از پر جمعیت ترین و محبوب ترین شهرهای نیوزیلند است.

این شهر دارای آب و هوای اقیانوسی است.

بیشترین درجه هوا در تابستان 24 درجه و در زمستان 7 درجه می باشد.

زندگی در اوکلند بسیار ارزان تر از سیدنی و یا لندن است.

برای یک زندگی عادی باید سالانه مبلغی بین 18000$ تا 23000$ نیوزیلند هزینه کنید.

این مبلغ شامل مخارج محل زندگی، غذا، حمل و نقل، تلفن و اینترنت و تفریحات است.

هزینه های دیگری نیز وجو دارند مانند : پوشاک، لوازم تحریر و کتاب، هزینه های پزشکی، حساب بانکی، بیمه، قبوض ( آب، گاز، برق،.

.

) مسافرت و تعطیلات.

    به قیمت ها در جدول های زیر دقت کنید.

قیمت ها به دلار نیوزیلند هستند:     این جدول هزینه ها را با جزئیات بیشتر نشان می دهد:       جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید    09121442355- ۰۲۱   و    09121442355-۰۲۱ موبایل: 09121442355-۰۹۱۲    و    09121442355-۰۹۱۲  (تماس  فقط تا 8 شب در بقیه ساعات جوابگویی در تلگرام)   آدرس: ویکتوریا، ملبورن، خیابان کالینز، شماره ۳۳۳، طبقه همکف تلفن: ۲۶۷۷ ۹۶۲۹ (۳) ۰۰۶۱

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map