طراحی اپلیکیشن در اوکوانگو بوتسوانا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی اپلیکیشن در اوکوانگو بوتسوانا از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با قابلیت های طراحی اپلیکیشن شامل طراحی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، طراحی اپلیکیشن PWA ، برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی برنامه اندروید ، طراحی برنامه ios ، طراحی برنامه PWA ، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی ، طراحی اپلیکیشن اختصاصی ، برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، برنامه نویسی برنامه اندروید ، برنامه نویسی اپلیکیشن PWA ، ساخت اپلیکیشن اندروید ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران و خاورمیانه است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکی از بهترین ابزار جهت گسترش و تبلیغ کسب و کار طراحی و ساخت نرم افزار اختصاصی موبایل است.

با مدرن شدن زندگی در هزاره سوم، دستگاه‌های دیجیتالی روز به روز پیشرفته‌تر شدند و برای تسهیل کارها و امور، اپلیکیشن ها به وجود آمدند.

در واقع، امروزه بیشتر کاربری های وب سایت ها، گوشی‌های هوشمند تلفن همراه و هر وسیله دیجتیالی که در داخل منزل، اتومبیل و محل کارمان استفاده می کنیم، مبتنی بر وجود اپلیکیشن مربوطه است.

این مورد تا حدی پیشرفت کرده است که خریداری هر وسیله‌ای در حوزه موارد عنوان شده، بدون حضور اپلیکیشن نمی تواند تصور شود.

اما طراحی اپلیکیشن چگونه انجام شده و چه تاریخچه‌ای دارد؟ اپلیکیشن (Application) یا فرم کوتاه شده آن موسوم به App، نرم افزاری است که این امکان را فراهم می آورد تا امور متعددی را به وسیله آن انجام دهید.

اپلیکیشن‌های موبایلی به نام Mobile App شناخته می شوند.

اکثر آن‌ها با هزینه پایین و حتی به صورت رایگان قابل دانلود هستند.

اپلیکیشن‌ها به دسته هایی مانند Web، Native، Hybrid، Killer و Legacy تقسیم می شوند.

در پاسخ به این پرسش باید عنوان کرد که اپلیکیشن‌ها در واقع ساختار و ستون اصلی تلفن‌های همراه هوشمند هستند.

در سال 2007 بود که با ورود آیفون (iPhone) و حضور اپ استور (App Store) در سال بعد و همچنین اندروید (Android) و گوگل پلی  (Google Play) در سال 2008، اپلیکیشن‌ها به عنوان خط مشی اصلی در انقلاب تلفن‌های همراه تبدیل شدند که استفاده از تلفن همراه را بدون حضور آن‌ها غیر قابل تصور جلوه می داد.

امروزه، همه صنایع، مشاغل و فناوری‌ها بدون حضور این گزینه‌های مهم، کارایی چندانی نخواهند داشت.

به علت تطبیق پذیری و کاربردی بودن اپلیکیشن‌ها در صنایع گردشگری، بازی، شبکه‌های اجتماعی، رسانه ها، بیزینس‌های مختلف و… آن‌ها به عضو ثابت و اساسی این مشاغل تبدیل شده اند.

در دنیای امروز بیزینس‌های مختلف که اکثر کارها بر پایه موارد مارکتینگ استوار شده است، انتخاب و اتخاذ شیوه و استراتژی مناسب باعث خواهد شد تا هر برندی در بین رقبای خود، به رتبه اول گروه صعود کند.

ضمن اینکه برخورداری از اپلیکیشن موبایلی علاوه بر حفظ مشتریان جدید، افراد بالقوه‌ای را هم جذب خواهد کرد.

بنابراین، توسعه اپلیکیشن‌های موبایلی به نیازهای استاندارد و اساسی جهت ایجاد بیزینسی موفق تبدیل شده اند.

زیرا چنین اپلیکیشن‌هایی به شیوه برد-برد عمل می کنند.

بدین گونه که هم نیازهای مشتری را درک کرده و پوشش می دهند، مضاف براینکه رضایتمندی مشتریان، به سودآوری و موفقیت کمپانی ختم خواهد شد.

اپلیکیشن‌های موبایلی، کاربری ساده و آسانی داشته، در زمان و هزینه صرفه جویی می کنند و تقریباً در هر مکانی می توان از آن‌ها استفاده کرد.

از طرفی، این امکان را به وجود می آورند تا صاحبان هر برند و بیزینسی، بدون صرف هزینه بالا و زمان زیاد، تبلیغات انجام داده و برند خود را به شیوه مناسبی مطرح کنند؛ به همین دلیل، ارزش و اعتبار برند افزایش خواهد یافت.

این روزها، فناوری به صورت مداوم در حال پیشرفته شدن بوده و اهمیت شغل توسعه دهندگان موبایلی (Mobile Developer) بیش از پیش افزایش یافته است.

البته، در کار آن‌ها، سبک و شیوه طراحی اپلیکیشن، داستان جدیدی محسوب می‌شود.

به عنوان مثال، آن‌ها باید از جدیدترین ترندها (Trends) و شیوه‌ها برای رابط کاربری (User Interface) و تجربه کاربر (User Experience) استفاده کرده و اپلیکیشن‌ها را براساس محتوای آن‌ها، مرتب سازی کنند.

ضمن اینکه آپشن‌های موجود در اپلیکیشن، باید از بهترین زیرساختارها و اجزای تشکیل دهنده، برخوردار باشد.

در اینجا، طراحان با توسعه دهندگان (Developers) رابطه تنگاتنگی می باید ایجاد نمایند.

از سوی دیگر، طراحی باید با عملکرد هماهنگ بوده و براساس اطلاعات و نیازهای موجود، بازخوردهای خوبی ارائه دهد.

در غیر این صورت، اگر UI و UX واکنش‌های خوبی نداشته باشند، زحمات مدیران توسعه دهنده اپلیکیشن به هدر رفته و نیاز به صرف هزینه اضافی خواهد بود.

از این گذشته، برای ایجاد ویژگی‌ها و عناصر جدید در اپلیکیشن، طراحی اپلیکیشن باید به صورت مختصر و مفید انجام شود تا کدهای مربوط به آن، دقیقاً برای هر ویژگی تعریف شده و جلوه‌های بصری آن نیز به خوبی رعایت شود.

علاوه بر موارد فوق، طراحان باید از میزان خلاقیت و نوآوری خوبی برخوردار بوده و برای طراحی اپلیکیشن‌ها به همراه توسعه دهندگان، ذهنی باز داشته باشند تا ایده‌های مختلف را بررسی و به مرحله اجرا درآورند.

زیرا در حال حاضر، بهبودها و پیشرفت‌های فناوری با ترندها، به صورت در حال انطباق پذیری بوده و در این بین، اپلیکیشن‌های موبایلی سرعت رشد و تطبیق پذیری بیشتری دارند.

بنابراین، توسعه دهندگان و طراحان نباید از این مورد مهم غافل شده و از پیشرفت‌ها عقب بمانند.

زبان برنامه نویسی سوئیفت (Swift)، به عنوان موردی آسان و کاربردی اما قدرتمند محسوب شده که برای زبان برنامه نویسی macOS، iOS، watchOS، tvOS و… به کار می رود.

نوشتن کد سوئیفت (Swift Code) از جنبه تعاملی و سرگرمی خوبی برخوردار بوده و از ویژگی‌های بهره می برد که توسعه دهندگان آن‌ها را دوست دارند.

کد سوئیفت همچنین ایمن بوده و نرم افزارهای تعبیه شده به وسیله آن، سرعت قابل توجهی دارند.

نام سوئیفت به این دلیل برای این زبان انتخاب شده که برنامه نویسان آن معتقد بودند که با این زبان، دنیای تجارت دستخوش تحول عظیمی خواهد شد.

برای همین، این روزها این زبان در بیزینس و تجارت، طرفداران فراوانی دارد.

ویژگی‌ها و نقاط قوت سوئیفت به شرح ذیل است: پس از آنکه شرکت فیس بوک (Facebook) بیش از حد بر روی HTML تمرکز کرد، مدیران ارشد آن به دنبال برنامه‌ای جدید بودند تا بتواند برای طراحی اپلیکیشن iOS، گزینه هایی از رابط کاربری (UI) تولید کند.

این برنامه React Native نامگذاری شد که در اصل براساس Java Script نوشته شده اما با استفاده از HTML کار نمی کند.

به عبارتی، می‌توان گفت که React Native از بهترین برنامه هایی مانند Native و جاوا اسکریپت تشکیل و ترکیب شده تا بهترین رابط کاربری را ارائه دهد.

امروزه، کم و بیش می توان از React Native در iOS و Android استفاده کرد و اپلیکیشن‌های جدیدی ایجاد نمود.

به صورت بدوی، React با پلتفرم UI موجود در Native، متصل و ارتباط داده می‌شود.

بدین معنی که، اپلیکیشن شما همانند API موجود در دیگر اپلیکیشن ها، از پلتفرم‌های یکسان Native استفاده می کند.

با استفاده از React Native، تیم توسعه دهنده می تواند دو پلتفرم را حفظ کرده و یک فناوری مشترک را به وسیله React به اشتراک بگذارد.

به عبارت دیگر، می توان با استفاده از React Native، با HTML خداحافظی کرد، چون رابط کاربری بهتر و ساده تری را ارائه می دهد.

همان طور که می دانید، iOS به عنوان سیستم عامل آیفون، آیپد و آیپاد شناخته شده و اپل برای این وسیله ها، ابزارها و منابع مورد نیاز را ایجاد می کند.

به عنوان توسعه دهنده اپلیکیشن، با زبان‌های Native مانند سوئیفت و یا Objective-C و همچنین پلتفرم Native با استفاده از جاوا اسکریپت یا C#، برنامه نویسی را انجام دهید.

البته برای توسعه اپلیکیشن مربوطه، باید از کامپیوتر مک (Mac) و آخرین نسخه Xcode استفاده کنید.

شایان توجه است که Xcode (Integrated Development Environment) به عنوان محیط توسعه یکپارچه مک و iOS شناخته می‌شود و رابط گرافیکی برای نوشتن و طراحی اپلیکیشن iOS است.

برای توسعه اپلیکیشن در محیط موبایلی به صورت Native، اپل پیشنهاد می کند تا از برنامه مدرن سوئیفت استفاده شود که در بالا آن را شرح دادیم.

امکان توسعه اپلیکیشن، به وسیله کیت توسعه نرم افزار iOS (SKD) امکان پذیر خواهد بود.

به وسیله این کیت، ابزارها، فناوری ها، توانایی‌ها و زبان ها، قابل جستجو هستند.

برخی از کیت‌های لازم و ضروری، Cocoa Touch هستند که مواردی مانند UIKit، GameKit، PushKit، FoundationKit و MakeupKit را شامل می شوند.

این چهارچوب‌ها و دیگر موارد، به کاربر اجازه می دهد تا موارد متعددی مانند گزینه‌های صوتی، دوربین، جستجوی موسیقی و چندین امور مختلف مدیریت نماید.

از سوی دیگر، طی چندین سال گذشته، قابلیت هایی به این کیت اضافه شده که از جمله آن‌ها به واقعیت افزوده (Augmented Reality) و یادگیری ماشینی (Machine Learning) با هسته مرکزی ML، می توان اشاره کرد.

در ادامه، محیط توسعه اپلیکیشن، بنابر مراحل زیر باید ایجاد گردد: برای ساختن و طراحی اپلیکیشن اندروید، زبان‌های متعددی وجود دارند که از جمله می توان به جاوا، کاتلین، C++ و کورونا اشاره کرد.

اما در بین آن‌ها، جاوا گزینه رسمی‌تر و معمول تری محسوب می‌شود.

زیرا توسط گوگل پشتیبانی شده و اکثر اپلیکیشن هایی غیر از بازی ها، با جاوا یا کاتلین ساخته شده اند.

در ادامه، برای ساخت اپلیکیشن در محیط اندروید، مراحل ذیل می باید اجرا شوند: بهترین تکنولوژی برای پیاده سازی یک اپلیکیشن چیست؟ برای توسعه یک اپلیکیشن موبایل تکنولوژی های متفاوتی وجود دارد که بسته به نیازمندی کاربران میتوان پیشنهادات متفاوتی ارایه داد، در حال حاضر شرکت چتر نیلی با تکنولوژی به روز React Native توسعه انجام میدهد.

هزینه یابی طراحی اپلیکیشن به چه صورت می باشد؟ چتر نیلی رویه ی مشخصی برای اعلام و هزینه دارد، ما در چتر نیلی ابتدا یک فاز طراحی و کشف محصول داریم که در این فاز مشخصات نرم افزار شما را به صورت کامل آنالیز میکنیم و سپس بر اساس آن قیمت را اعلام میکنیم.

آیا امکان برآورد هزینه اولیه ی حدودی وجود دارد؟ بله، کافیست با ما تماس بگیرید تا بر اساس تجربه ی چندین ساله قیمت حدودی طراحی اپلیکیشن را اعلام کنیم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map