طراحی اپلیکیشن در ایرلند شمالی انگلستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی اپلیکیشن در ایرلند شمالی انگلستان از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با قابلیت های طراحی اپلیکیشن شامل طراحی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، طراحی اپلیکیشن PWA ، برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی برنامه اندروید ، طراحی برنامه ios ، طراحی برنامه PWA ، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی ، طراحی اپلیکیشن اختصاصی ، برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، برنامه نویسی برنامه اندروید ، برنامه نویسی اپلیکیشن PWA ، ساخت اپلیکیشن اندروید ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران و خاورمیانه است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

لندن – ایرنا – نتایج تازه‌ترین نظرسنجی نشان می دهد که بیشتر طرفداران خروج انگلیس از اتحادیه اروپا " برگزیت " معتقدند که این طرح هزینه های مختلفی از جمله جدایی اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی از لندن را درپی دارد.

بر اساس این نظرسنجی که از سوی شبکه اسکای نیوز صورت گرفته، ۴۱ درصد طرفداران برگزیت درمقابل ۱۸ درصد دیگر معتقدند که اجرای برگزیت به جدایی اسکاتلند از انگلیس می‌ارزد.

۱۷ درصد دیگر نیز معتقدند که این منطقه بایستی همراه با انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شده و ۲۴ درصد هم نظری نداشتند.

در این نظر سنجی  از شرکت کنندگان درباره تاثیر برگزیت بر جدایی اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی از انگلیس سووال شد.

بر اساس نتایج بدست آمده، ۴۰ درصد به تاثیر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بر جدایی اسکاتلند، ۲۸ درصد به جدایی ولز و ۲۵ درصد به جدایی ایرلند شمالی از انگلیس اذعان داشتند.

درحالی‌که روند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به دلیل اختلاف‌نظرها در پارلمان این کشور به بن‌بست خورده است، جدایی‌طلبان اسکاتلندی و ولزی ساز استقلال را کوک می‌کنند.

نیکلا استرجن سر وزیر اسکاتلند به‌تازگی خواستار برگزاری دوباره همه پرسی جدایی این منطقه از انگلیس شد و تصریح کرد که نتیجه آن، بایستی از سوی جوامع بین‌المللی به رسمیت شناخته شود.

همه‌پرسی استقلال اسکاتلند نخستین بار ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۴میلادی (۲۷ شهریور ۱۳۹۳) برگزار شد که در جریان آن ۵۵ درصد رأی‌دهندگان به ماندن در انگلیس و ۴۵ درصد به ترک انگلیس رأی دادند.

استرجن و سایر حامیان برگزاری همه‌پرسی مجدد در مورد حق تعیین سرنوشت اسکاتلند معتقدند، رأی انگلیسی‌ها به خروج از اتحادیه اروپا، اوضاع را تغییر داده است.

در همه‌پرسی سال ۲۰۱۶ میلادی ۵۱.

۹ درصد مردم انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا و ۴۸.

۱درصد آن‌ها به ماندن در این اتحادیه رأی دادند.

در این ‌همه‌پرسی از میان اجزای تشکیل‌دهنده انگلیس شامل انگلیس، ولز، اسکاتلند و ایرلندشمالی، اکثریت انگلیسی‌ها و ولزی‌ها به برگزیت و بیشتر اسکاتلندی‌ها و ایرلندی‌ها به ادامه حضور در اتحادیه اروپا رأی دادند.

در این‌ همه‌پرسی ۶۲ درصد اسکاتلندی‌ها خواهان تداوم حضور انگلیس در اتحادیه اروپا بودند و تنها ۳۸ درصد بر برگزیت تأکید داشتند.

نیکلا استرجن از زمان برگزاری همه‌پرسی برگزیت، بارها اعلام کرده که گزینه برگزاری همه‌پرسی جدید در خصوص استقلال از انگلیس، همچنان «روی میز» است.

همچنین ولزی های خواهان جدایی از انگلیس اردیبهشت ماه گذشته برای اولین بار در تاریخ این منطقه، در خیابان‌های شهر کاردیف دست به تظاهرات زده و شعار استقلال سردادند.

«آدام پرایس» رهبر استقلال‌طلب حزب «پلید کیمرو» معتقد است که مشکلات این منطقه از طریق دولت محلی راحت‌تر حل می‌شود.

این تحولات در حالی صورت می گیرد که انگلیس کمتر از چهار هفته دیگر صحنه برگزاری یکی از پیچیده ترین انتخابات تاریخ این کشور خواهد بود و حزبی که بیشتری کرسی‌های پارلمان را بدست آورد سکان دولت را بدست می‌گیرد.

   مسکو - ایرنا - ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و امانوئل مکرون رئیس… نیویورک- ایرنا- رئیس جمهوری منتخب آمریکا پیشنهاد داد شهروندان آمریکایی… تهران- ایرنا- نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهد که به دنبال شیوع ویروس… تهران – ایرنا – وزارت امور خارجه تونس روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map