طراحی اپلیکیشن در ایلام ایران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی اپلیکیشن در ایلام ایران داشته باشیم ؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و موبایل اپلیکیشن و راهکار های آنلاین تجربه کنید . طراحی اپلیکیشن در ایلام ایران یک شروع برای یافتن یک تیم متخصص برنامه نویس بود که برای ما افتخار همکاری با شما را رقم زده است.همواره در تلاش هستیم با رصد کردن تکنولوژی های جدید و کسب دانش و تجربه ، محصولی با کیفیت تر و ماندگار را به مشتریان ارایه دهیم. شرکت سیماگر یکی از شرکت های خلاق و مبتکر در زمینه تولید استارت آپ و نظم نوین سیستم های نرم افزاری است .

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایلام - ایرنا - مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: نرم افزار زیارت مجازی یادمان های استان ایلام امروز در مراسمی رونمایی شد.

سرهنگ عارف یاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نرم افزار زیارتی با توجه به اینکه اردوهای کاروان راهیان نور به علت شیوع کرونا به یادمان ها متوقف شده است، توسط تیم های طراحی و برنامه ریزی سپاه استان عملیاتی شده است.

وی افزود: علاقمندان می توانند از طریق لینک ( ‌Ilamvirtualrahian.

ir/APP/VRAHIAN.

apk ) این نرم افزار را در گوشی های اندروید با حجم پایین هشت مگابایت خود نصب و از امکانات آن استفاده کنند و تاکنون مشابه این نرم افزار در کشور طراحی نشده است.

مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام یادآور شد: در این نرم افزار مخاطب با چرخش ۳۶۰ درجه ای درون برنامه از یادمان های شرهانی، قلاویزان، قرارگاه حضرت امیر(ع) و سه راهی جندالله بازدید کنند و در بروزرسانی های آتی تعداد یادمان های این نرم افزار بیشتر خواهد شد.

یاسمی هدف از طراحی این اپلیکیشن را محدودیت های بهداشتی به علت شیوع ویروس کرونا اعلام کرد و گفت: باتوجه به اینکه ویروس کرونا باعث مختلف شدن اردوهای کاروان راهیان نور شد، این نرم افزار طراحی تا زیارت و بازدید از یادمان های دفاع مقدس استان ایلام از طریق فضای مجازی و گوشی های همراه برای همگان میسر شود.

وی اضافه کرد: هرچند یادمان های راهیان نور استان ایلام فعال است اما اعزام کاروان های راهیان نور به این یادمان ها در حال حاضر مقدور نیست و علاقمندان به صورت خانوادگی یا انفرادی از این یادمان ها بازدید می کنند.

یاسمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ هزار نفر به صورت انفرادی یا خانوادگی از یادمان های دفاع مقدس استان ایلام بازدید کرده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۰ درصد کاهش داشته است که این کاهش ها به علت عدم اعزام کاروان های راهیان نور به یادمان ها به علت شیوع ویروس کرونا است.

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: ایلام در زمینه برگزاری آیین های شهادت… ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه چرداول گفت: ۳۵ سری جهیزیه از طرف سپاه به نوعروسان عضو بسیج… تهران- ایرنا- دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به ظرفیت گسترده استان‌های مقصد گفت:… ایلام - ایرنا - مسوول اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین‌(ع) ایلام گفت: شیوع ویروس کرونا… گچساران- ایرنا- فرماندار گچساران گفت: ۶۳ درصد مبتلایان به کرونا در… اهواز- ایرنا- پرستاران و تلاشگر بیمارستان گلستان اهواز این روزها مانند… مشهد-ایرنا- سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان… یزد - ایرنا - رییس جمهوری از تلاش های « عاطفه جلیلی بهابادی» یکی از… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map