طراحی اپلیکیشن در تریکالا یونان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در تریکالا یونان در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز اپلیکیشن ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند و کسانی که بدنبال داشتن یک سیستم فروش و یا یک بستری که از طریق آن بتوانند درآمد زایی کنند هستند میتوانند با تلفن های قید شده در انتهای همین پیج و یا صفحه تماس با ما با متخصصان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایند .

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی وب اپلیکیشن و طراحی سایت و سئو میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دولت یونان تصمیم گرفته است که قرنطینه را تا تاریخ ۷ ام ماه جنوری در یونان تمدید کند روز پنجشنبه نخست وزیر یونان اعلان کرد که، تمام کشور یونان تحت قرنطینه عمومی قرار خواهد گرفت طوری که در فصل بهار اتفاق افتاد.

قرنطین از روز شنبه ۷ ماه نوامبر از ساعت ۰۶:۰۰ صبح شروع تا ۳۰ ماه نوامبر امسال ادامه پیدا می کند قرنطینه عمومی بخاطر موج دوم ویروس کرونا در یونان، تا تاریخ ۷ ام دسامبر تمدید شده است.

این بدان معناست که هنوز قیود رفت و آمد وجود دارد و هرکس برای بیرون رفتن از محل سکونت خود باید دلایل خاص خودش را داشته باشد در جریان قرنطینه در کشور یونان، که حداقل تا ۳۰ ام ماه نوامبر ادامه دارد، اداره پناهندگی به کار خود ادامه می دهد اما با ظرفیت کاری محدود.

در اینجا میتوانید معلوماتی در این باره را ببینید که تا فعلاً ما جمع‌آوری کردیم از امروز، سه شنبه، سوم ماه نوامبر ،پوشیدن ماسک در تمام کشور الزامی و ضروری میباشد چه در فضای بسته و چه در فضای باز.

طی چند روز گذشته تعداد موارد مبتلا به ویروس کرونا در یونان دو برابر شده است.

در روز پنجشنبه ۲۲ اکتبر ۸۸۲ موارد جدید در یونان وجود داشت در حالی که چند روز قبل فقط ۴۰۰ - ۴۵۰ موارد وجود داشت میتسوتاکیس ، نخست وزیر یونان در سخنرانی خود روز پنجشنبه اعلام کرد که استفاده از ماسک در تمام فضاهای داخلی و خارجی برای همه افراد بالای ۱۲ سال اجباری است.

پوشیدن اجباری ماسک در این مناطق که تعداد افراد مبتلا به ویروس زیاد است اجباری میباشد،مانند: تمام مناطق آتن از جمله پیرائوس ، تسالونیکی ، یوانینا ، کاردیتسا ، لاریسا ، سرس ، لسبوس ، هراکلیون ، تریکالا ، ثیرا ، میکونوس ، کوزانی و کاستوریا اگر شما در یک اتاق تنها هستید، در خانه خودتان، در هنگام انجام ورزش ، غذا خوردن یا آشامیدن و یا اگر دلایل پزشکی سختی دارید که از ماسک زدن شما جلوگیری می کند (به عنوان مثال آسیب های صورت یا نقص شدید ذهنی) اجباری وجود ندارد که از ماسک استفاده کنید همچنین در این مناطقی که نام شان را بالا ذکر کردیم از ساعت ۰۰:۳۰ شب تا ۵:۰۰ صبح اجازه نیست که خارج از محل زندگی خود باشید: تمام مناطق آتن از جمله پیرائوس ، تسالونیکی ، یوانینا ، کاردیتسا ، لاریسا ، سرس ، لسبوس ، هراکلیون ، تریکالا ، ثیرا ، میکونوس ، کوزانی و کاستوریا.

در این مناطق فقط در صورت رفتن به محل کار یا در موارد اضطراری به شما اجازه بیرون رفتن از ساعت ۰۰:۳۰ شب تا ۵:۰۰ صبح داده می شود.

در غیر این صورت اگر در خارج از محل سکونت خود باشید جریمه می شوید در ارتباط به تعداد موارد جدید بیماری در منطقه شما ، اقدامات متفاوتی اعمال خواهد شد.

معیار سنجشی وجود دارد که خطر را برای مردم هر منطقه اندازه گیری می کند که این مقیاس از سطح 1 (سبز) ، که به معنای کم خطر است ، به سطح 4 (قرمز) که به معنای خطر بالا است میباشد در اینجا می توانید یک نقشه ای را ببینید که سطح خطر را در تمام مناطق یونان نشان میدهد و همچنین اقدامات مختلف در هر یک از این مناطق (متأسفانه فقط به زبان یونانی) نشان داده شده است : https://covid19.

gov.

gr/wp-content/covid-measures به دلیلِ برگزیت، از تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ به بعد، معاهده به اصطلاح «دوبلین» در بریتانیا اعمال نخواهد شد.

ولی هنوز ممکن خواهد بود تا برای الحاق (پیوستن) به اعضای خانواده اقدام کرد و قبولی گرفت.

البته تنها در صورتی که یونان تا قبل از ۳۱ دسامبر، درخواستِ بازپیوند خانوادگی (family reunification) را برای بریتانیا فرستاده باشد سازمان خدمات پناهندگیِ یونان یا اداره پناهندگی، ویب سایتی را آماده کرده که از طریقِ آن تاریخی که باید برای تمدید سه برگه تان اقدام کنید را میتوانید ببینید.

وبسایت فقط به زبان انگلیسی و یونانی موجود است.

اما براحتی قابل مرور است کمیسیون اروپا، هفته گذشته، برنامه خود برای مهاجرت و پناهجویی را منتشر کرد.

این برنامه شاملِ موارد زیر است :جابجایی های خودکارِ بیشتر اما احتمال بالاترِ بازگشت به کشور مبدا و حفاظت مرزی بالاتر به همراه جایگزینیِ سامانه دوبلین کنونی وزارت مهاجرت و پناهندگی، تصمیم جدیدی منتشر کرده است که بموجب آن، اعتبار تمام کارت های سفید در یونان تمدید میشود.

کارت های سفید بر اساس آخرین رقمِ شماره پرونده شما تمدید میشود.

میتوانید شماره پرونده خود را روی کارت سفید بیابید سازمان خدمات پناهندگی اعلام کرده است که برای درخواست های پناهندگی که پیش از ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ تسلیم شده اند، تصمیم صادر شده است.

این فقط پرونده هایی که در اختیار سازمان خدمات پناهندگی است را شامل میشود و نه کمیته تجدید نظر خواهی.

یعنی اینکه چنانچه برای تجدید نظر خواهی درخواست داده اید، الزاماً برای پرونده شما تصمیمی گرفته نشده است.

مهم است که درنظر داشته باشید که اگر منتظر پاسخِ طرح الحاق به خانواده دوبلین هستید، ممکن است که تصمیمی صادر نشده باشد پناهجویان اجازه ندارند از کشوری که در آن تقاضای پناهندگی داده اند، تا مشخص شدن نتیجه، خارج شوند.

این یعنی اینکه اگر کارت سفید دارید، اجازه خروج از کشور را نداریداگر از درخواست پناهندگی خود جواب مثبت گرفته باشید، میتوانید یونان را ترک کنید، که البته برای این کار به یک اقامت یونان و مدارک سفر نیاز خواهید داشت.

اگر در یونان وضعیت پناهندگی گرفته باشید، اجازه نخواهید داشت از پاسپورتِ کشورِ خود استفاده کنید درست است که برخی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا توافق کرده اند تا پناهجویانِ آسیب پذیر را از یونان منتقل کنند.

تا بحال ۱۱ کشور عضو توافق کرده اند تا ۱۱۰۰ فرد زیر سن قانونی را از یونان جابجا کنند.

علاوه بر این، آلمان وعده داده که ۲۴۳ کودکِ درگیر بیماری جدی را به همراه خانواده شان از یونان منتقل کنند چنانچه در یونان برای پناهندگی درخواست داده اید و پرونده شما همچنان در حال بررسی است، مساعدت نقدی شامل شما میشود.

این مبلغ نقدی میتواند صرفِ نیازهای اولیه شما شود، مانند خوراک، دارو و حمل و نقل شمار مبتلایان جدید به کرونا در یونان، در گذرِ هفته گذشته، به تندی افزایش داشته و به عدد ۲۰۰ مورد در روز رسیده است.

بهمین خاطر دولت یونان، برای کنترل شیوع ویروس، محدودیتهای جدیدی را اعلان کرده است.

این محدودیت ها از صبح دوشنبه ۱۷ آگوست اعمال خواهد شد.

اداره پناهندگی اعلام کرد که تمامی کسانی که در یونان پناهندگی دریافت کرده‌اند و مجوز اقامت آنها قبل از ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ منقضی می شود، می توانند الان برای تجدید آن، درخواست بدهند.

طبق این اعلامیه، اگر مجوز اقامت شما قبل از تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ منقضی می شود، باید حداکثر تا تاریخ ۳۱اکتبر ۲۰۲۰ درخواست تجدید بدهید اگر از ترکیه وارد یکی از جزیره های یونان شوید، باید تا موقعی که مراجع ذیصلاح یونان به شما اجازه ترک جزیره را بدهند، آنجا بمانید.

نام این وضعیت «محدودیت جغرافیایی» است و این وضعیت یکی از مواردی است که در اتفاقیه بین اروپا و ترکیه، در مورد آن توافق شده است خدمات پناهندگی یونان، یک پورتالِ تحتِ وب به راه انداخته است که میتوانید به تمام پرسش هایی که برای ثبتِ درخواست پناهندگی تان نیاز دارید را در آنجا پاسخ دهید.

اما این امکان فقط توسط کسانی که شماره تمایل به پناهندگی دارند، امکانپذیر است دولت یونان، قانون جدیدی وضع کرده است که پوشیدن ماسک توسط مشتریان سوپرمارکت ها را اجباری میکند.

این تصمیم تا ۲۶ ژولای پابرجاست و حتی پس از آن هم ممکن است که تمدید شود حقوق همبستگی اجتماعی (SSI) یک مقرری ماهیانه اجتماعی برای مقیمانِ یونان است که هیچ و یا نزدیک به هیچ درآمدی ندارند.

این بدین معنی است که SSI برای پناهجویان نیست.

بلکه تنها کسانی که دارنده یک اقامتنامه (اجازه اقامت) هستند و تقریبا هیچ کمک مالی از هیچ کدام از برنامه های حمایتی دریافت نمیکنند.

Mobile Info Team’s operations are in big parts supported by SolidariTee.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map