طراحی اپلیکیشن در جنالی استرالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در جنالی استرالیا در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. یکی از ایده های جدیدی که در کشور عزیزمان ایران به شدت رو به رشد است و بیتشر توسط جوانان انجام میگردد آن است که به صورت گروه تیم هایی رو تشکیل میدهند و با داشتن یک ایده بدنبال یک تیم برنامه نویسی میگردند تا آن را برایشان پیاده سازی کند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در راستای پیاده سازی و طراحی وب اپلیکیشن های اندرویدی و iOS است که میتواند در این امر به عنوان یک تیم قابل اتکا در کنار شما قرار گیرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران - ایرنا - منابع خبری گزارش دادند: تاکنون بیش از یک میلیون نفر استرالیایی از دانلود اپلیکیشنی که برای کمک به پرسنل پزشکی و دولت‌های ایالتی این کشور برای ردیابی تماس‌های نزدیک بیماران مبتلا به کووید – ۱۹ طراحی شده است، استقبال کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از سیدنی، استرالیا یکی از کشورهای موفق در زمینه مقابله با ویروس کروناست، به طوری که تنها ۸۳ نفر در این کشور براثر ابتلا به این بیماری فوت کرده و ۶ هزار و ۷۰۰ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند.

  استرالیا این موفقیت را به واسطه بستن مرزها، اعمال محدودیت تردد و اجرای سیاست ماندن در خانه به دست آورده است.

  این کشور همچنین میزان ابتلا به کرونا را به حدود ۱ درصد در حال حاضر در مقایسه با ۲۵ درصد در ماه مارس (اسفند ۹۸) کاهش داده است.

 به گفته «گِرِگ هانت» وزیر بهداشت استرالیا، ۱.

۱۳ میلیون استرالیایی اپلیکیشن ردیابی «کوویدسیف»  (CovidSafe) را تا ساعت ۶ بامداد به وقت محلی روز دوشنبه (۸ اردیبهشت) دانلود کردند، رقمی که تقریبا ۴.

۵ درصد از جمعیت این کشور را در برمی گیرد.

  وی در پاسخ به این پرسش که چند نفر باید این اَپ را دانلود کنند تا این طرح موفقیت آمیز باشد، افزود: رقم جادویی وجود ندارد، هدف ما دانلود تا هر میزان ممکن است.

  وزیر بهداشت استرالیا گفت: این طرح برای کمک به کارشناسان ما به منظور پیدا کردن مکان افرادی است که ممکن است در معرض بیماری باشند و ما از سطح امید و انتظاراتمان در این زمینه پیشتر رفته‌ایم.

  این طرح در حالی مورد استقبال قرار گرفته که نتایج نظرسنجی موسسه استرالیایی «نیوزپُل» حاکی است که میزان محبوبیت «اسکات موریسون» نخست وزیر این کشور از اواخر سال ۲۰۰۸، بالاترین رقم را نشان می‌دهد.

  این نظرسنجی مشخص می‌کند که میزان محبوبیت موریسون با افزایش ۲۷ درصدی از هفته اول ماه مارس (اواسط اسفند ۹۸) به ۶۸ درصد رسیده است.

 این محبوبیت از آنجا شروع شد که موریسون بیش از ۱۰ درصد تولید ناخالص داخلی از جمله یارانه ۱۳۰ میلیارد دلاری استرالیا (۱۱۹ میلیارد دلاری آمریکا) را به کارفرمایان اختصاص داد تا از عهده هزینه حفظ نیروهای کاری‌شان برآیند که در غیر اینصورت مجبور به اخراج کارمندان خود بودند.

   «بیل ایوانز» اقتصاددان ارشد بانک استرالیایی «وست‌پک» تخمین زده که بدون این یارانه، نرخ بیکاری به ۱۷ درصد تا پایان ماه ژوئن (۱۰ تیر ماه) افزایش می‌یافت، در حالی که این میزان اکنون تنها به ۹ درصد رسیده است.

  براساس این گزارش، ایالت‌های کوئینزلند و استرالیای غربی از تصمیم برای کاهش محدودیت‌های کرونایی در هفته جاری به دلیل پایین آمدن موارد ابتلا خبر داده‌اند.

  ایالت‌های ویکتوریا و نیوساوت ولز که پرجمعیت‌ترین ایالت‌های استرالیا هستند و کانون شیوع کرونا در این کشور محسوب می‌شوند، محدودیت‌های تجاری و فاصله گذاری اجتماعی را همچنان حفظ می‌کنند.

  دولت استرالیا همچنین اپلیکیشن خاصی را برای ردیابی مبتلایان به کووید – ۱۹ طراحی و آزمایش کرده است.

این اپلیکیشن که بر مبنای نرم‌افزار سنگاپوری "ترِیس توگِدِر"  Tracetogether ساخته شده، لیستی از ارتباطات شخص را با افرادی که با آن‌ها تماس گرفته تهیه کرده و از طریق بلوتوث آن را در اختیار م سئو لان بهداشتی گذاشته است تا افرادی با تست کرونای مثبت، راحت‌تر ردیابی شوند.

  چنانچه فردی این اپلیکیشن را نصب کند، هنگامی که به یک فرد مبتلا به ویروس کرونا نزدیک می‌شود، هشدار می‌گیرد.

این اپلیکیشن به کمک بلوتوث کار می‌کند و اطلاعات کاربر را در اختیار مسوولان دولتی قرار می‌دهد.

  تهران – ایرنا - به گزارش روزنامه انگلیسی گاردین، دولت استرالیا با افزایش نگرانی های مردم از… تهران – ایرنا – استرالیا به‌مدت دست‌کم سه تا چهار ماه آینده مرزهای بین‌المللی‌اش را به‌منظور… تهران- ایرنا- اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا در اظهاراتی جدید ضمن ابراز ناخشنودی از عدم تولید… تهران- ایرنا - همزمان با بودجه ۳ میلیون دلاری دولت استرالیا، پژوهشگران این کشور در تلاش به… مسکو - ایرنا - کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه… تهران- ایرنا- گزارش ها حاکی است با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا… لندن – ایرنا – وزیر بهداشت انگلیس با اشاره به تصمیم اضطراری دولت برای… تهران – ایرنا - بحران همه گیری ویروس کرونا و افزایش شمار فقیران ایتالیا،… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map