طراحی اپلیکیشن در سازمان برنامه جنوبی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در سازمان برنامه جنوبی مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  سازمان برنامه نام محله‌ای در غرب شهر تهران است که در ناحیه چهار از منطقه پنج شهرداری تهران قرار دارد.

محله سازمان برنامه به دو بخش سازمان برنامه شمالی و سازمان برنامه جنوبی تقسیم می‌شود.

امکانات سازمان برنامه و دسترسی سازمان برنامه سبب رونق این محله شده است.

سازمان برنامه شمالی با بلوار آیت‌الله کاشانی از شمال، از جنوب به اتوبان علامه جعفری و بلوار فردوس، از شرق به بلوار شقایق و بزرگراه ستاری و از غرب به اتوبان باکری محدود می‌شود و دسترسی سازمان برنامه از طریق این بزرگراه‌ها امکان پذیر است.

سازمان برنامه جنوبی نیز از شمال به بلوار فردوس غربی، از جنوب به آزاد راه تهران-کرج، از غرب به اتوبان باکری و از شرق به بلوار شقایق و بزرگراه ستاری محدود می‌گردد.

اگر قصد خرید خانه در سازمان برنامه را دارید با حدود قیمت و امکانات محله آشنا شوید: بافت سازمان برنامه به طور عمده مسکونی است و دسترسی آسان به اتوبان‌های اصلی شهر از مزیت‌های آن محسوب می‌شود.

قیمت خرید خانه در سازمان برنامه شمالی کمی گران‌تر از سازمان برنامه جنوبی است.

هرچند این اختلاف قیمت جزئی است.

قیمت خرید خانه در سازمان برنامه به طور کلی در میان سایر محلات منطقه ۵ متوسط است و انتخاب خوبی به شمار می‌رود.

بهتر است پیش از خرید خانه در سازمان برنامه سری به محله بزنید و از امکانات آن بهتر آگاه شوید و بعد برای خرید آپارتمان تصمیم بگیرید.

قیمت اجاره خانه در سازمان برنامه مانند خرید خانه در سازمان برنامه است.

اختلاف قیمت جزئی بین اجاره خانه در سازمان برنامه شمالی و جنوبی دیده می‌شود.

بافت مسکونی محله سبب شده خانه در متراژها و با امکانات مختلف موجود باشد و اجاره خانه در سازمان برنامه به راحتی انجام شود.

برای آگاهی از قیمت‌ها از اجاره خانه در سازمان برنامه سامانه کیلید در دسترس است و می‌توان پیش از اجاره آپارتمان قیمت‌ها را سنجید.

    قیمت خرید خانه در سازمان برنامه شمالی اختلافی جزئی با سازمان برنامه جنوبی دارد و گران‌تر است.

در میان محلات منطقه ۵ محله سازمان برنامه قیمتی متوسط دارد و می‌توان خرید یا اجاره خانه در سازمان برنامه را به عنوان گزینه‌ای درنظر گرفت.

  مالک زمین‌‌های سازمان برنامه ابتدا فردی به نام اعتماد بوده.

بعد همان‌طور که از اسم محله پیدا است سازمان برنامه و بودجه زمین‌ها را از اعتماد خرید و خانه‌هایی برای کارمندان ساخت.

این خانه‌های پیش ساخته بی‌کیفیت بوده و حتی پنجره نداشتند بنابراین استقبال چندان ازشان نشد.

تا پیش از پیروزی انقلاب همچنان ساخت‌وساز در این محله زیاد نبود، با پیروزی انقلاب و افزایش جمعیت تهران از این محله که به نسبت سایر محله‌ها ارزان‌تر بود و آب‌وهوای خوبی هم داشت استقبال شد و به ساکنین این محله اضافه شد.

امروزه دیگر نمی‌توان گفت کارمندان سازمان برنامه و بودجه در این محله سکونت دارند.

بسیاری از زمین‌ها و ساختمان‌هایی که پیش از انقلاب ساخته شده بودند، فروخته و تبدیل به ساختمان‌های جدید شدند.

آسفالت شدن بلوار آیت‌الله کاشانی که تا سال ۵۵ خاکی بود در رشد و توسعه محله نقش به‌سزایی داشت همچنین ایجاد اتوبان باکری و بزرگراه ستاری دسترسی به محله سازمان برنامه را راحت‌تر کرد.

    در همین رابطه بخوانید:   محله‌های سازمان برنامه شمالی و سازمان برنامه جنوبی جزو مناطقی از تهران هستند که در گذشته جزو تهران نبودند و از محلات اطراف تهران محسوب می‌شدند.

با گسترش تهران و ملحق شدن بخش‌هایی از اطراف شهر به خود تهران، این محله جزو محلات تهران و منطقه ۵ شهرداری شد.

مزیت محله‌های جدید از جمله سازمان برنامه، ساخته شدن بر اصول شهرسازی است.

سازمان برنامه شمالی و سازمان برنامه جنوبی هر دو از نظر بافت و امکانات وضعیت خوبی دارند و سبب تمایل بسیاری به سکونت در این محله‌های شده‌اند.

یکی از اصولی که در شهرسازی رعایت می‌شود در دسترس بودن تمام مکان‌های خدماتی مانند مکان‌های آموزشی، تفریحی، ورزشی و مراکز خرید است.

محله سازمان برنامه تا حد زیادی از این امکانات بهره‌مند است و ساکنین با مشکل چندانی مواجه نمی‌شوند.

با امکانات سازمان برنامه بیشتر آشنا شویم: وجود بلوار آیت‌الله کاشانی و اتوبان باکری و حکیم باعث شده‌ است که دسترسی سازمان برنامه برای ساکنین به سایر نقاط شهر آسان شود.

محله سازمان برنامه خود ایستگاه مترو ندارد اما با نزدیکی محله به ایستگاه مترو صادقیه و ارم سبز، اهالی می‌توانند به ترتیب از خط دو و خط پنج مترو درون شهری تهران استفاده کنند به این ترتیب استفاده از مترو برای دسترسی سازمان برنامه امکان‌پذیر است.

برای راحتی دسترسی سازمان برنامه به مترو، خطوط اتوبوس مترو ارم سبز تا پونک وجود دارد.

همچنین با وجود سامانه‌های تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی شقایق، اهالی می‌توانند از وسایل نقلیه عمومی برای تردد استفاده کنند.

    در همین رابطه بخوانید:   علاوه بر وجود مراکز خرید در سازمان برنامه، نزدیکی به صادقیه و جنت‌آباد و بلوار آیت‌الله کاشانی سبب شده ساکنان بتوانند از امکانات این محله‌های مجاور هم استفاده کنند.

مرکز خرید آبنوس، کوروش و هایپر جزو مراکز خرید در دسترس ساکنین هستند که علاوه بر فروشگاه‌های مختلف، رستوان، کافی شاپ، فست فود هم دارند که جزو امکانات سازمان برنامه هستند بازار میوه و تره‌بار واقع در محله سازمان برنامه جنوبی برای خرید مواد مصرفی روزانه مناسب است.

علاوه بر این فروشگاه‌های سطح محله نیز خرید را آسان می‌کنند و جزو امکانات سازمان برنامه هستند.

    در همین رابطه بخوانید:   مسجد قمر بنی‌هاشم , مسجد حضرت زینب جزو مراکز مذهبی شاخص محله هستند.

علاوه بر این مسجدها حسینیه‌ها نیز خدمات مذهبی ارائه می‌کنند.

سازمان برنامه بیمارستان ندارد اما دو درمانگاه امیر و کیمیاگران و درمانگاه دندانپزشکی رامیار به اضافه داروخانه‌ها خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

از میان مراکز آموزشی سازمان برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: وجود بوستان‌ها و پارک‌ها در محلات علاوه بر ایجاد فضایی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت، هوای محله را نیز پاکیزه می‌کند.

سازمان برنامه هم با داشتن بوستان‌های متعدد از این حثی وضعیت خوبی دارد.

بوستان‌های کیهان، اردکانی، مریم، ساناز، جانبازان و پرنیان جزو تفریح‌گاه‌ها و امکانات سازمان برنامه هستند.

همچنین سرای محله سازمان برنامه شمالی در پارک مریم و سرای محله سازمان برنامه جنوبی نزدیکی بوستان پرنیان با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی فضایی مناسب برای گذران اوقات فراغت کودکان و نوجوانان فراهم آورده‌اند مراکز ورزشی محله همچون زمین چمن مصنوعی، باشگاه ورزشی نسترن و باشگاه آزادیان برای ورزش روزانه فراهم هستند.

همچنین پارک ارم نیز به این محله نزدیک است و با انواع و اقسام لوازم بازی برای تفریح و هیجان در دسترس است.

        تعهدات معامله و قول‌نامه ملک و نقل و انتقال اموال و انتقال سند و تنظیم قول‌نامه، همواره پیچیدگی‌ها و دشواری‌هایی داشته است.

بسیاری موارد در قراردادها وجود دارد که […] حسین عبده تبریزی، اقتصاددان و صاحب‌نظر برجسته بخش مسکن با حضور در رسانه تصویری اینترنتی اکو ایران در تشریح وضعیت پیش روی بازار مسکن در سال ۹۹ بیان کرد: به‌رغم […]   در طول یک سال تعداد زیادی خانه به فروش می‌رسد.

از طرف دیگر تعداد زیادی از خانوارهای ایرانی اجاره‌نشین هستند.

اما خرید و فروش ملک مراحل خاصی دارد.

پس […]   منطقه ۱۹ شهرداری در جنوب تهران قرار دارد.

این منطقه در دهه ۴۰ بافت روستایی داشته است.

میانگین قیمت منطقه ۱۹ در محله‌های مختلف نسبتا به یکدیگر فاصله دارد.

[…]   منطقه ۱۸ شهرداری در جنوب غرب تهران قرار دارد.

این منطقه در سال ۱۳۵۹ به دیگر مناطق تهران اضافه شده است.

میانگین قیمت منطقه ۱۸ در محله‌های مختلف نسبتا […] نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تهران، خیابان وزرا، کوچه نهم، پلاک 26     |     09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map