طراحی اپلیکیشن در لیما و کالائو پرو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در لیما و کالائو پرو در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی وب اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن اندروید و iOS کسب وکار اینترنتی شما را دگرگون میکند و باعث افزایش مشتریان شما و بالطبع افزایش فروش شما خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن iOS و اندروید میباشد که قابلیت تولید و توسعه نرم افزار های توزیع شده مانند اسنپ، علی بابا، اکالا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ثبت سفارش پروژه ساخت اپلیکیشن در کارلنسر تنها با انتخاب یک گزینه انجام می شود.

در هر صفحه ای از این پلتفرم که باشید تنها با انتخاب گزینه " ثبت پروژه رایگان" می توانید پروژه ساخت اپلیکیشن خود را به ثبت برسانید.

سفارش پروژه ساخت اپلیکیشن شما زمانی تکمیل می شود که تمام اطلاعات مربوط به پروژه سفارش ساخت اپلیکیشن خود را در فرم ثبت پروژه رایگان وارد نمایید.

ثبت سفارش پروژه ساخت اپلیکیشن در وبسایت کارلنسر به شما این امکان را می دهد که از طریق چت وب سایت به راحتی با فریلنسر مورد نظر خود چت کنید، در مورد قیمت پروژه ساخت اپلیکیشن، زمان و نحوه انجام کار نیز توافق کنید.

همچنین می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبانی کارلنسر، به راحتی و در کوتاه ترین زمان، ارتباط برقرار کنید.

ساخت اپلیکیشن تنها منحصر به کسب و کارهای بزرگ و شرکت های شناخته شده نیست.

در دنیای تکنولوژی امروز، کسب و کار شما با هر دامنه و فعالیتی می تواند اقدام به سفارش پروژه ساخت اپلیکیشن کند.

اما شاید از خودتان بپرسید که آیا کسب و کار شما به ساخت اپلیکیشن نیاز دارد یا نه؟ در واقع، این روزها متوجه شده اید که بسیاری از مشاغل کوچک و بزرگ که در زندگی روزمره با آنها تعامل دارید اقدام به طراحی سایت کرده اند.

بسیاری از این کسب و کارها اپلیکیشن مخصوص به خود را نیز دارند یا درصدد طراحی یک اپلیکیشن موبایل هستند .

چه کافه ای کوچک در انتهای کوچه ای دنج و چه یک کتاب فروشی بسیار بزرگ و معروف در مرکز شهر.

در واقع این موضوع به اهمیت داشتن اپلیکیشن برای کسب کار اشاره دارد.

سفارش پروژه ساخت اپلیکیشن به شما کمک می کند که بازاریابی کسب و کار خود را به سطح بالاتری برسانید و تنها به داشتن وب سایت حرفه ای بسنده نکنید.

وقتی مشتری های بالقوه به کالا و یا خدماتی نیاز دارند، به احتمال زیاد به جای لپ تاپ، آن را در گوشی های هوشمند خود جستجو می کنند.

تحقیقات نشان می دهد بیشتر جستجوها هنگام مسافرت ، معاشرت و انتظار برای قرار ملاقات انجام می شود نه در اوقات فراغت که شخص به لپ تاپ یا سیستم دسکتاپ دسترسی دارد.

ساخت اپلیکیشن عاملی مهم در پیشرفت کسب و کار شما می باشد.

در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا از مزایا، چگونگی ساخت اپلیکیشن و انواع آن ها و دیگر موضوعات مربوط به سفارش پروژه ساخت اپلیکیشن صحبت کنیم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map