طراحی اپلیکیشن در ماهاراشترا هند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی اپلیکیشن در ماهاراشترا هند از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با قابلیت های طراحی اپلیکیشن شامل طراحی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، طراحی اپلیکیشن PWA ، برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی برنامه اندروید ، طراحی برنامه ios ، طراحی برنامه PWA ، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی ، طراحی اپلیکیشن اختصاصی ، برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، برنامه نویسی برنامه اندروید ، برنامه نویسی اپلیکیشن PWA ، ساخت اپلیکیشن اندروید ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران و خاورمیانه است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

گروه بین الملل کنسولگری هند در جده برای رفاه حال زائران حج و خدمات دهی بیشتر به آنان اپلیکیشن ویژه گوشی های همراه را طراحی کرده است.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها .

.

.

: پس از درخواست ایران برای افزایش سهمیه حج تمتع سال جاری، در نهایت طرف سعودی با افزایش 2 هزار نفری تعداد زائران ایرانی حج تمتع موافقت کرد .

بر همین اساس تعداد کاروان های اعزامی به حج تمتع افزایش یافت و با توجه به آمادگی ایران برای افزایش سهمیه، افراد اعزامی و کاروان های جدید مشخص شدند.

پیش از اعزام کاروان های جدید، قرار بود 86 هزار و 550 نفر در قالب 573 کاروان به حج .

.

.

به گزارش ستاره ها به نقل از خبرگزاری سیماگر: بیش از سه میلیون نفر در مناطق شمال و شمال شرق هند به دلیل بارش باران های موسمی که تلفات و خسارات گسترده ای داشته آواره شده اند.

طوفان و سیلاب مناطقی از نپال، بنگلادش و هند را در بر گرفته و به کشته شدن دست کم 130 تن منجر شده است.

پلیس نپال روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد: دست کم 67 نفر در پی بارش باران های سیل آسا جان خود را از دست داده اند .

.

.

خبرگزاری شبستان ، گروه قرآن و معارف: وحید اسکندری اظهار کرد: کار انتقال زائران از مدینه منوره به مکه مکرمه روزانه با 60 دستگاه اتوبوس با کیفیت و مناسب که عمر کمتر از پنج سال دارند، انجام می شود.

م سئو ل حمل و نقل بین شهری مدینه منوره در این رابطه افزود: انتقال زائران ایرانی از مدینه به مکه به منظور انجام مناسک حج تمتع از روز شنبه، 22 تیر آغاز شده و روزانه بین 1700 تا 2500 زائر با اتوبوس .

.

.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام مجتبی اوحدی امروز (25 تیر) در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: اعزام زائران حج تمتع در قالب 17 کاروان از فرودگاه بین المللی بیرجند از امروز آغاز شده است که از این تعداد 16 کاروان مربوط به زائران خراسان جنوبی و یک کاروان زائران مشهد هستند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان جنوبی افزود: 2 هزار و 370 زائر .

.

.

هراسد اگرکشوری مانند یونان که ازنظر اقتصادی ضعیف و قابل کنترل است این تسلیحات را می خرید قطعاً آمریکا این موضوع را به عنوان تهدید برای خود تلقی نمی کرد، اما گمان اینکه برخی کشور های دیگر از هند تا عربستان اقدام به خرید این سیستم کنند واشنگتن را نگران می کند.

*آمریکا اعلام کرده بود اگر ترکیه از روسیه اس -400 بخرد ترکیه از برنامه تولید مشترک اف- 35 کنار گذاشته می شود، اقدام آنکارا در قبال .

.

.

سبز و سیع سوئد، گلف در این کشور محبوبیت بالایی دارد.

در مرز بین سوئد و فنلاند زمین گلفی وجود دارد که نیمی از تعداد سوراخ های آن در خاک سوئد و نیمی دیگر در خاک فنلاند قرار دارد.

هند – بنگلادش نزدیک شدن به مرز بین هند و بنگلادش شاید باب میل هر کسی نباشد.

مرز بین دو کشور تماماً حصار کشیده و تحت نظارت تدابیر امنیتی قرار دارد.

اگر قصد دارید از مرز بین این دو کشور عبور کنید بایستی از .

.

.

تبریز - ایرنا - فرمانده پلیس فرودگاه های آذربایجان شرقی با اشاره به تیرگی روابط و نبود کنسولگری جمهوری اسلامی در عربستان برای پیگیری مشکلات حجاج، گفت: زائران حج تمتع تا حد امکان با رعایت احتیاط از حمل مواد خوراکی شبیه مواد مخدر و داروهای کدئین دار خودداری کنند.

جلسه هماهنگی ستاد مدینه در حج 98 دوشنبه شب 24 تیرماه 98 در هتل موفنبیک مدینه منوره با حضور رییس سازمان حج و زیارت برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت روز دوشنبه 24 تیرماه 98 با زائران در هتل های نجمه مبارک و طابه الماسی مدینه منوره دیدار کردند.

تارنمای "اوراسیا تایمز" نوشت: به گفته مقامات هندی، دلیل این اقدام آمریکا، نارضایتی این کشور از تصمیم دهلی نو برای خرید سامانه موشکی اس 400 از روسیه است.

در صورتی که هند در لیست کشورهای هم ردیف ناتو قرار گیرد، پروسه خرید تسلیحات نظامی از آمریکا از 30 روز به 15 روز کاهش می یابد و کنگره آمریکا با فروش این سلاح ها مخالفت نخواهد کرد.

این امتیازات ویژه ای است که آمریکا فقط برای کشورهای عضو .

.

.

عنوان کرد و اظهار داشت: همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) تأکید نمودند، نماز باید مظهر وحدت و تقرب اسلامی در نظر گرفته شود و این مهم در ایام حج بیش از پیش مورد توجه مسلمانان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسمی، در ادامه، ضمن اشاره به روایتی از اهل بیت(علیهم السلام)، خاطرنشان کرد: برخورد مهربانانه با مردم و انجام کارهای خوب، پس از ایمان، از قله های دانش ورزی و .

.

.

به گزارش ایرنا، سرهنگ الهوردی خضرلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طبق ماده 17 قانون مبارزه با مواد مخدر، زائرانی که برای اولین بار مرتکب این جرم شوند گذرنامه آنان ابطال و به مدت یک تا 5 سال و در صورت تکرار پنج تا 15 سال ممنوع الخروج می شوند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حتی یک گرم مواد مخدر در موسم حج از استان خارج نشده، گفت: کشور عربستان قوانین بسیار سخت و مجازات های .

.

.

نسبت به روز قبل 12 هزار و 160 تومان و 5 ریال است.

هر حاجی می تواند 200 دلار از شعب منتخب دریافت کند.

براساس سیاست بانک مرکزی که از روز 18 شهریورماه سال 97 آغاز شده، ارز پرداختی به مسافران یورو است و دلار به متقاضیان پرداخت نمی شود.

طبق بخشنامه بانک مرکزی تأمین و پرداخت ارز مسافرتی (به صورت اسکناس) از طریق بانک های ملی ایران، ملت، سامان، تجارت و پارسیان به نرخ بازار بلامانع است.

.

.

.

سازمان تحقیقات فضایی هند یک ساعت قبل از پرتاب موشک به مقصد کره ماه، گفت: این برنامه فعلا متوقف شده است.

این سازمان گفته، دلیل تأخیر در پرتاب سفینه چندرایان2 مشکلات فنی است و زمان پرتاب بعدی به زودی اعلام خواهد شد.

پروژه 150میلیون دلاری چندرایان2 با هدف جمع آوری اطلاعات درباره آب و مواد معدنی سطح ماه برنامه ریزی شده است.

چگونگی تشکیل سنگ در قمر زمین نیز یکی دیگر از هدف های این برنامه است که .

.

.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت ، محمد آزاد اظهار داشت: امسال قرار بود 86 هزار و 550 نفر به حج تمتع مشرف شوند که با موافقت کشور میزبان سهمیه مازاد به تعداد دو هزار زائر دیگر به کشورمان تعلق گرفت که این تعداد به جمع حجاج 98 افزوده شدند.

آزاد با بیان اینکه اعزام زائران بیت الله الحرام از 17 تیرماه آغاز شده است، گفت: نخستین گروه زائران از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم مدینه منوره .

.

.

.

.

.

در ادامه حسن شمشادی ، خبرنگار پیشکسوت مقاومت گفت: این مستند نوعی تابوشکنی ِ خوب است.

به نظرم مخاطب این مستند، مردم هستند و طرح مسئله انجام شده تا بینندگان به دنبال موضوع رفته و درباره اش تحقیق کنند.

دیباجی ، فرد دیگری بود که به بیان نظرش پرداخت.

وی گفت: برای تحصیلات سالها در هند بودم و یهودیان هند از مباحث صهیونیستی فراری بودند و فقط عده کمی مایل بودند در این زمینه بحث کنند.

بیشتر .

.

.

شفقنا- مقامات سعودی از ورود بیش از 207 هزار زائر خانه خدا به مدینه منوره خبر دادند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الشرق الاوسط، سامی عیساوی مدیر کل امور حج و زیارت امارت منطقه مدینه منوره هبا اشاره به این موضوع گفت: تا روز گذشته 09121442355 زائر وارد مدینه منوره شده اند که بیش از 193 هزار نفر از طریق هوایی و از طریق فرودگاه محمد بن عبدالعزیز وارد این شهر شده اند.

وی .

.

.

به نقل از وب سایت Press Trust of India، تولید فولاد شرکت تاتا استیلTata Steel از ابتدای آوریل تا پایان ژوئن سال جاری میلادی با رشد 9.

18 درصدی به 7 میلیون و 610 هزار تن رسید.

میزان تولید فولاد این شرکت در مدت مشابه سال گذشته میلادی 6 میلیون و 970هزار تن اعلام شده است.

تاتا استیل هند در سه ماهه دوم سال 2019 میلادی 4 میلیون و 370هزار تن فولاد تولید کرد.

میزان تولید در مدت مشابه سال گذشته .

.

.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، موسم حج فرا رسید و این روزها نوای خوش چاووشی خوانان در کوچه پس کوچه های مازندران طنین انداز می شود.

حجاج بیت الله الحرام با نوای خوش چاووشی خوانان به سفر معنوی حج تمتع بدرقه می شوند و خانواده ها در تدارک بازگشت زائران خود هستند تا بتوانند مراسم ولیمه دهی را به خوبی به جای بیاورند.

چاووشی خوانی از جمله آئینی است که نوای آن در میان .

.

.

.

.

.

> گلدان دو: عراق، ازبکستان، سوریه، عمان، لبنان، قرقیزستان، ویتنام و اردن گلدان سه: فلسطین، هند، بحرین، تایلند، تاجیکستان، کره شمالی، چین تایپه و فیلیپین گلدان چهار: ترکمنستان، میانمار، هنگ کنگ، یمن، افغانستان، مالدیو، کویت و مالزی گلدان پنجم: اندونزی، سنگاپور، نپال، کامبوج، بنگلادش، مغولستان، گوام و ماکائو یا سریلانکا بازی های دور دوم مرحله مقدماتی جام .

.

.

العمل های سعودی هم مطمئنا مورد تایید آمریکا قرار گرفته است.

امروز، سه نخست وزیر سابق لبنان به دارودسته این ها اضافه می شوند؛ کسانی که با عجله توسط محافل رسمی عربستان (برای سفر به جده و دیدار با شاه سعودی) دعوت شدند آن هم نه برای اینکه با یکدیگر درباره مسائل بین المللی و راهبردی به بحث و تبادل نظر بپردازند.

نجیب میقاتی ، فواد سنیوره و تمام سلام به محض رسیدن به ریاض با ولی عهد و پادشاه .

.

.

به گزارش شیعه نیوز ، معاون سازمان حج و زیارت از موافقت عربستان با درخواست ایران برای افزایش سهیمه حج تمتع خبر داد.

سهیمه حج ایران برای امسال 86 هزار و 550 نفر بود که وزارت حج عربستان 2 هزار سهم دیگر به آن اضافه کرده است.

سازمان حج و زیارت در مذاکراتی که با وزارت حج عربستان داشت، برای 10 هزار زائر دیگر درخواست سهمیه اضافی کرده بود.

سهمیه هر کشور بنا به مصوبه سازمان همکاری های کنفرانس .

.

.

هزار ریال قیمت خورد.

همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با 175 ریال کاهش نسبت به روز گذشته 52 هزار و 571 ریال و هر یورو نیز با 92 ریال کاهش نسبت به روز گذشته 47 هزار و 303 ریال ارزش گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس 42 هزار و 641 ریال، کرون سوئد 4 هزار و 493 ریال، کرون نروژ 4 هزار و 920 ریال، کرون دانمارک 6 هزار و 335 ریال، روپیه هند 613 ریال، درهم امارات متحده عربی 11 هزار و 437 ریال .

.

.

52 هزار و 571 ریال و هر یورو نیز با 92 ریال کاهش نسبت به روز گذشته 47 هزار و 303 ریال ارزش گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس 42 هزار و 641 ریال، کرون سوئد 4 هزار و 493 ریال، کرون نروژ 4 هزار و 920 ریال، کرون دانمارک 6 هزار و 335 ریال، روپیه هند 613 ریال، درهم امارات متحده عربی 11 هزار و 437 ریال، دینار کویت 138 هزار و 7 ریال، یکصد روپیه پاکستان 26 هزار و 297 ریال، یکصد ین ژاپن 38 .

.

.

مناطق امن منتقل شده اند.

بیش از 190 اردوگاه برای اسکان مردم در نظر گرفته شده است.

سال گذشته نیز بر اثر سیل در هند در طول فصل بارانی یک هزار و 211 نفر جان خود را از دست دادند.

در سال 2017 حدود 1200 نفر در ایالت های بیهار، بنگال غربی، آسام، ماهاراشترا و اوتار پرادش در جریان حوادث مربوط به سیل کشته شدند.

کشاورزی یکی از بخش های بسیار بزرگ در هند محسوب می شود و بلایای .

.

.

به گزارش سیماگر، دانشمندان هندی اظهار کردند که می توانند "طلای زرد"(golden gold) را با تغییر نانو ذرات طلا و تغییر فاصله بین آنها، به طلای سیاه تبدیل کنند.

با کمک انرژی خورشیدی، "طلای سیاه ن به گزارش پایگاه خبری عصرخودرو به نقل از مهر، یکصد و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم شامگاه دوشنبه در محل ساختمان شورای اسلامی شهر قم در غیاب عبدالله جلالی رئیس شورا که عازم سفر حج تمتع شده به ریاست حسن بختیاری نایب رئیس شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه لوایحی در خصوص تملکات بر اساس طرح تفصیلی شهر قم، اخذ مجوز توافقنامه و اخذ مجوز کاهش عوارض صدور پروانه برای پروژه های مد .

.

.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، بر اساس این آمار تا صبح امروز، 25 تیر 98، که 9 روز از عملیات حج می گذرد طی 78 پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر، 19520 زائر از فرودگاه های فعال در اعزام زائران خانه خدا اعزام شده اند.

بر همین اساس امروز فرودگاه بیرجند به جمع این عملیات پیوسته است که تا پایان این روز، به همراه فرودگاه های .

.

.

ارزها کرده و به شکل گسترده از آنها استفاده می کنند که از جمله می توان به ژاپن، شرق آسیا و اروپا اشاره کرد.

این عضو انجمن بلاکچین ایران اضافه کرد: در کشورهای محدودی مانند هند و یا چند کشور آفریقایی به شدت با این نوع ارزها برخورد می شود.

راد به روند رو به گسترش این نوع ارزها در پرداخت های خرد اشاره کرد و گفت: در شماری از کشورهای اروپایی برای خریدهای خرد مانند خرید بلیت هواپیما از .

.

.

برای ورود اقتصادی آن ها به ایران.

بخشی از این ورود اقتصادی به شکل فروش کالا به ایران است و بعدها به تدریج امتیازات بزرگ و سنگینی به دولت های غربی در ایران داده می شود و این مناسبات گسترش می یابد؛ از جمله برقراری ارتباط میرزا حسین خان سپهسالار با فردی به نام ملکجی در بمبئی.

ملکجی به عنوان فرستاده ی انجمن اکابر پارسیان هند به ایران می آید.

ظاهرا یک تاجر است، اما در همه ی مسائل فرهنگی، سیاسی و حتی .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map