طراحی اپلیکیشن در منطقه تحت کنترل ترکیه قبرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در منطقه تحت کنترل ترکیه قبرس کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب اپلیکیشن حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن ، طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آنکارا- ایرنا- وزارت امور خارجه ترکیه ادعاهای مطرح شده در بیانیه مشترک وزرای امور خارجه یونان، مصر و قبرس درباره این جزیره را رد کرد.

به گزارش رسانه های ترکیه در روز یکشنبه، حامی آکسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ادعاهای بی‌اساس مطرح شده در بیانیه مشترک پایانی نشست سه جانبه وزرای امور خارجه یونان، مصر و بخش روم‌نشین قبرس در نیویورک علیه کشورمان را رد می کنیم.

در متن بیانیه سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه همچنین آمده است: کشورهای منطقه در مسئله اژه و قبرس اقتدار، مسئولیت و حرفی برای گفتن ندارند.

اقدامات اخیر یونان و قبرس‌ روم‌نشین مغایر قوانین بین المللی بوده و کمکی به صلح و ثبات در دریای مدیترانه شرقی نمی‌کند.

هیچ پروژه‌ای در منطقه بدون حضور ترکیه و جمهوری ترک قبرس شمالی موثر و کارآمد نخواهد بود.

به دفاع از حقوق کشورمان و ترک‌های قبرس در مدیترانه شرقی ادامه خواهیم داد.

وزرای خارجه مصر، یونان و قبرس جنوبی در بیانیه ای که در پایان نشست خود در نیویورک قرائت شد اظهار داشتند: در راستای قطعنامه های شورای امنیت درباره مسأله قبرس، ترکیه را به شروع مجدد مذاکرات برای حل و فصل این مسأله فراخوانده و عملیات غیرقانونی این کشور در دریای اژه و مدیترانه شرقی را محکوم می کنیم.

این در حالی است که فواد اوکتای معاون رئیس جمهوری ترکیه چندی پیش به فعالیت های اکتشافی کشورش در آب های مدیترانه شرقی و جزیره قبرس تاکید کرد و گفت: ترکیه با عزم راسخ به فعالیت های اکتشافی در دریای مدیترانه شرقی ادامه می دهد.

فواد اوکتای با بیان اینکه با قوت تمام از منافع ملت ترکیه و ترک های قبرس حفاظت می کنند افزود: هیچ کس نباید درباره عزم ترکیه برای ادامه فعالیت های اکتشافی در مدیترانه شرقی تردیدی داشته باشد.

اتحادیه اروپا پیشتر اعلام کرده بود که به دلیل تداوم حفاری های ترکیه در ساحل قبرس، گفت وگوهای سطح بالایی را که در چند محور با آنکارا در جریان بود، به حال تعلیق در می آورد.

شورای اروپایی در بیانیه‌ای اعلام کرد که مذاکرات مربوط به «توافق هواپیمایی جامع» میان ترکیه و اتحادیه اروپا را تعلیق کرده و همچنین نشست‌های مربوط به پیوستن ترکیه به این اتحادیه و دیگر دیدارهای سطح بالا با آنکارا را فعلاً برگزار نمی‌کند.

این شورا در بیانیه خود با تاکید بر اینکه ترکیه به عملیات حفاری خود در غرب قبرس ادامه داده و حفاری دیگری را در شمال شرق این جزیره و در آب‌های سرزمینی آن آغاز کرده است، از آنکارا خواست که از این اقدامات خودداری کرده و بر اساس حسن همجواری و احترام به حق حاکمیت ملی قبرس عمل کند.

ترکیه به تازگی دومین کشتی حفاری خود با نام «یاووز» را برای اکتشاف گاز در شرق دریای مدیترانه به نزدیکی ساحل جزیره قبرس اعزام کرده است.

اتحادیه اروپا ماه گذشته به ترکیه هشدار داده بود که در صورت ادامه دار شدن عملیات اکتشاف گاز در سواحل قبرس، تحریم‌هایی علیه آن کشور وضع می‌کند.

مقام‌های قبرس نیز اعلام کردند که علیه هر شرکت نفت و گازی که با پشتوانه کشتی‌های ترکیه مبادرت به حفاری برای اکتشاف گاز کنند، دست به اقدام حقوقی خواهند زد.

قبرس در اقدامی تلافی جویانه حدود ۲۰ حکم جلب بین المللی را علیه مقام‌های سه شرکت بین‌المللی که با اولین کشتی اکتشافی ترکیه به نام "فاتح" همکاری کرده‌اند صادر کرده است.

آنکارا گفته است که منطقه اکتشاف و حفاری در منطقه‌ای موسوم به «منطقه انحصاری اقتصادی» صورت می‌گیرد که تحت حاکمیت «جمهوری ترک قبرس شمالی» است.

وزیر امورخارجه ترکیه پس از اعتراض یونان و قبرس به استخراج منابع طبیعی توسط این کشور اعلام کرد که اکتشاف گاز از سوی آنکارا در شرق دریای مدیترانه نقض قوانین بین المللی نیست.

وزیر انرژی ترکیه هم مدعی است عملیات اکتشاف و حفاری در شبه جزیره کارپاز در شرق مدیترانه که تحت کنترل «جمهوری ترک قبرس شمالی» است انجام خواهد شد و مجوزهای لازم از این جمهوری اخذ شده است.

موضوع اکتشاف نفت و گاز در دریای مدیترانه در سال‌های اخیر به یکی از چالش‌های مهم میان کشورهای حاشیه این دریا تبدیل شده است و هر یک از کشورها و دولت‌های مجاور از جمله ترکیه سعی دارند تا با طرح‌های اکتشافی اقدام به استخراج نفت و گاز از مخازن زیر دریا کنند.

آنکارا- ایرنا- فواد اوکتای معاون رئیس جمهور ترکیه گفت: در برابر فشار و تهدید اتحادیه اروپا… تهران - ایرنا - وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای عملیات حفاری ترکیه در سواحل قبرس و اعزام کشتی… تهران - ایرنا - وزیر انرژی ترکیه برخلاف هشدارهای اتحادیه اروپا اعلام کرد که دومین کشتی این… تهران - ایرنا - وزارت خارجه مصر روز سه شنبه با صدور بیانیه ای اقدام ترکیه برای اعزام دو کشتی… آنكارا- ايرنا- مولود چاووش‌اوغلو وزير امور خارجه تركيه اعلام كرد كه كشورش فعاليت اكتشاف نفت… تهران- ایرنا- گزارش ها حاکی است با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا… لندن – ایرنا – وزیر بهداشت انگلیس با اشاره به تصمیم اضطراری دولت برای… تهران – ایرنا - بحران همه گیری ویروس کرونا و افزایش شمار فقیران ایتالیا،… تهران- ایرنا- در حالی‌که ارتش آلمان تا کنون از پهپادهای شناسایی برای… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map