طراحی اپلیکیشن در نیاوران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در نیاوران کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تمامی خدمات شرکت کد ایران در یک جا .

.

.

دپارتمانی به بزرگی ۱۱ نفر متخصص برنامه نویس و بیش از ۳۵۰ رزومه موفق , با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز طراحی سایت ، وب سایتی حرفه ای و در خور کسب و کار شما طراحی و اجرا می کنیم .

به جرات مهمترین قسمت بعد از طراحی سایت , سئو و بهینه سازی سایت می باشد , بهترین سایت دنیا را هم طراحی کنید اما سئو نشده باشد ارزش اندکی دارد , با یک دپارتمان ۷ نفره متخصص سئو این خدمت را نیز به شما با بالاترین کیفیت ارائه میکنیم .

.

.

داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی حرفه ای این پیام را به مخاطبان شما میرساند که ما در کار خود جدی هستیم و بر اساس متد روز دنیا حرکت میکنیم .

.

.

دپارتمان برنامه نویسی اپلیکیشن کد ایران این خدمت را با آخرین متد روز دنیا تقدیم شما می کند تمام اقدامات طراحی سایت و سئو سایت و اپ و .

.

.

را انجام دهید اما این ابزار تبلیغات نشود بدون نتیجه خواهد ماند ! ژانس فول سرویس تبلیغاتی مثبت هشت با بیش از ۷۶۰ رزومه موفق به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ کد ایران ۰ تا ۱۰۰ یک کمپین تبلیغاتی را برای شما طراحی و اجرا می کند طراحی و اجرا ۷ استارت آپ بین المللی و ۴ استارت آپ داخلی با بیش از ۱۰ میلیون عضو نشان دهنده کیفیت کار می باشد ۰ تا ۱۰۰ برندینگ توسط استاتید برجسته و کارآفرینان برتر کشور عضو شرکت کد ایران ۰ تا ۱۰۰ طراحی و ساخت تیزرهای حرفه ای تبلیغاتی برای شبکات خانگی و اجتماعی با بهترین تجهیزات روز دنیا آموزش تیم های بازاریابی و فروش به صورت کاملا حرفه ای و یا طراحی بیزنس پلان و اجرا آن برای شما توسط کارآفرین های برتر کشور در این دپارتمان در ابتدا مشاوران بسیار حرفه ای و با تجربه با شما صحبت و نیاز شما را بررسی می کنند بعد از بررسی های کامل به شما پیشنهادات تخصصی به صورت پروپزال کامل تقدیم می شود که بر اساس آن می توانید تصمیم گیری کنید که کدام یک از پلت فرم ها برای نیاز شما مناسب می باشد بعد از طراحی سایت آیا کار تمام است ؟ حقیقت این می باشد که بعد از طراحی وب سایت مهمترین بخش , سئو سایت سایت آن می باشد .

.

.

دپارتمان سئو شرکت طراحی سایت کد ایران تشکیل شده از ۱۳ نفر از متخصصان حوزه سئو و بیش از ۶۰۰ نمونه کار موفق بدون شک آن نتیجه دلخواه را برای شما به ارمغان خواهند رساند .

سئو › دپارتمان فیلم برداری و عکاسی شرکت کد ایران با ۵ نفر متخصص تیزرسازی صنعتی و تبلیغاتی و بیش از ۱۱۰۰ نمونه کار و بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات حرفه ای بهترین تیزرهای تبلیغاتی و عکس های صنعتی و غیر صنعتی را با ضمانت رضایت ۱۰۰ درصدی شما تقدیم می کند .

دپارتمان فیلم برداری و عکاسی شرکت کد ایران با ۵ نفر متخصص تیزرسازی صنعتی و تبلیغاتی و بیش از ۱۱۰۰ نمونه کار و بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات حرفه ای بهترین تیزرهای تبلیغاتی و عکس های صنعتی و غیر صنعتی را با ضمانت رضایت ۱۰۰ درصدی شما تقدیم می کند .

دپارتمان برنامه نویسی شرکت کد ایران تشکیل شده از ۵ متخصص بک اند و ۳ متخصص فرانت اند و ۲ متخصص طراحی اپلیکیشن اندروید و ۲ متخصص طراحی اپلیکیشن آی او اس با رزومه طراحی و پیاده سازی ۳ استارت آپ بین المللی و ۷ استارت آپ داخلی با بیش از 10 میلیون عضو می باشد دپارتمان چاپ و تبلیغات کد ایران به جرات یکی از قوی ترین دپارتمان های موجود می باشد که در دو چیز می تواند مدعی باشد ! مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت کل بازار ایران و خاورمیانه ! با این ضمانت که اگر بهتر از خدمات ارائه شده در این دپارتمان پیدا کردید ۲ برابر مبلغ عودت داده خواهد شد SQISco طراحی وب سایت طراحی سایت آغازه – مرکز دانلود کتاب طراحی اپلیکیشن ثامن فرفورژه طراحی اپ الثمینه کشور عمان طراحی سایت شرکت آیرون ایت کشور امریکا طراحی اپلیکیشن آی او اس شرکت آیرون ایت کشور امریکا طراحی سایت فروش آنلاین آهن و فولاد طراحی ربات تلگرام ثامن فرفورژه طراحی وب سایت فروش آنلاین طلا و جواهرات طراحی وب سایت امپراتور برخی از افتخارات ما ضلع شمالی کاخ نیاوران، لیدو سنتر، طبقه سوم

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map