طراحی اپلیکیشن در کالابریا ایتالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی اپلیکیشن در کالابریا ایتالیا از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با قابلیت های طراحی اپلیکیشن شامل طراحی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، طراحی اپلیکیشن PWA ، برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی برنامه اندروید ، طراحی برنامه ios ، طراحی برنامه PWA ، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی ، طراحی اپلیکیشن اختصاصی ، برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، برنامه نویسی برنامه اندروید ، برنامه نویسی اپلیکیشن PWA ، ساخت اپلیکیشن اندروید ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران و خاورمیانه است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دانشگاه کالابریا (Università della Calabria، مخفف UNICAL) یک دانشگاه دولتی در ایتالیا است.

این دانشگاه در سال 1972 در کوزنزا در استان کالابریا واقع شده است.

بنیامینو آندراتتا، جورجیو گالیانی، پیترو بوکسی و پائولو سیلوس لابینی، از بنیانگذاران دانشگاه کالابریا… دانشگاه کالابریا (Università della Calabria، مخفف UNICAL) یک دانشگاه دولتی در ایتالیا است.

این دانشگاه در سال 1972 در کوزنزا در استان کالابریا واقع شده است.

بنیامینو آندراتتا، جورجیو گالیانی، پیترو بوکسی و پائولو سیلوس لابینی، از بنیانگذاران دانشگاه کالابریا  بودند.

این دانشگاه در حال حاضر حدود 35000 دانش آموز، 800 نفر پرسنل آموزشی و تحقیقاتی و حدود 700 کارمند اداری دارد .

دانشگاه کالابریا در اصل توسط ویتوریو گرگوت و دن مارنتسون طراحی شده است.

ساختمان ها در امتداد یک پل قرار دارند که در حال حاضر 1.

3 کیلومتر طول دارد.

همانطور که در دانشگاه های بریتانیا و آمریکای شمالی، دانش آموزان در بلوک های مسکونی خاص در نزدیکی دانشگاه زندگی می کنند این امکان برای دانشگاه کالابریا نیز وجود دارد .

از همان ابتدا، دانشگاه کالابریا به روشنی راهبردهای توسعه ابعاد بین المللی خود را مشخص کرده است.

در بیست سال گذشته، چندین موافقت نامه دو جانبه توسط دانشگاه کالابریا با دانشگاه های اروپایی و دیگر کشورهای خارجی امضا شده است .

هدف چنین توافقاتی، تشویق همکاری در زمینه فعالیت های پژوهشی و آموزشی است .

1981 : گرهارد رولفس در ادبیات 1986: لوییجی لوکا کاوالی در علوم طبیعی 1991 : سیلویو برلوسکونی در مهندسی مدیریت 1994 :کارلو دیونیستوتوی در ادبیات 1996 : جیانی آملیو در ادبیات 2003: ژیانیتو رزتا در ادبیات 2008 بوریس اولیانیش در تاریخ 2012 : روبرتو بنگین در فلسفه مدرن 2012 : ماریو مارتون در هنر، سینما و رسانه 2013 : واندانا شیوا در علوم تغذیه   نام دانشگاه : university of calabria نام مخفف : uncial سال تاسیس : 1972 وبسایت : www.

unical.

it تعداد دانشجو: حدود 35000 نفر درصد دانشجویان خارجی : 3 درصد رتبه در کشور : 31 رتبه جهانی : 1000 + شهریه دانشگاه : 1000 الی 2000 یورو در سال تعداد کارمندان : 700 نفر تعداد اساتید و پژوهشگر : 800 نفر   دانشگاه کالابریا در بخش های تحصیلی زیر سازماندهی شده است : زیست شناسی، محیط زیست و علوم زمین شیمی و فن آوری های شیمیایی داروسازی و بهداشت و تغذیه فیزیک مهندسی عمران مهندسی کامپیوتر، مدل سازی، الکترونیک و سیستم ها مهندسی مکانیک، مهندسی انرژی و مدیریت مهندسی برای محیط زیست و زمین و مهندسی شیمی زبان ها و آموزش و پرورش ریاضیات و علوم کامپیوتر کسب و کار و قانون اقتصاد، آمار و امور مالی علوم سیاسی و اجتماعی مطالعات انسانی   این دانشگاه اولین و یکی از چند مجتمع دانشگاهی دانشگاهی در ایتالیا است.

مدیریت و خدمات، که شامل امکانات اقامتی و تفریحی برای دانش آموزان، توسط Centro Residenziale ارائه می شود.

در این مرکز خدماتی  سکونت دانشجویان ،  مرکز ورزشی، مرکز بهداشت، و مرکز هنرهای زیبا، موسیقی و هنرهای نمایشی قرار گرفته است.

علاوه بر این، مرکز رادیو و تلویزیون، انتشارات دانشگاه، مرکز زبان و چندین مرکز بین اداری وجود دارد.

  .

تاکید بر روابط بین الملل بین موسسات آموزش عالی با راه اندازی برنامه های اروپایی مانند اراسموس در دهه 80 بود که راه را برای فعالیت های تبادل دانشجویی فراهم کرد.

به طور خاص، دو سطح به عنوان یک پیشنهاد آموزشی مناسب برای دانش آموزانی که در این مبادلات شرکت می کنند، ایجاد شد.

از میان این می توانیم از کنوانسیون هایی که توسط دانشکده اقتصاد با دانشگاه منچستر متروپولیتن (انگلستان) و با دانشگاه علوم کاربردی بوخوم (آلمان) و توسط دانشکده علوم سیاسی با  دانشگاه Universidad de Jaen (اسپانیا) ایجاد شده است نام ببریم .

  مرکز ورزشی دانشگاه کالابریا ( C.

U.

S Calabria ) هماهنگ کننده فعالیت های های ورزشی در دانشگاه‌کالابریا است که انواع فعالیت های ورزشی را در این دانشگاه مدیریت می کند و  دانشجویان خارجی و داخلی میتوانند به طور یکسان از آن بهره ببرند .

این مرکز فعالیت های جانبی را برای اوقات فراغت دانشجویان ساماندهی می کند و حوزه فعالیت آن در موضوعات هنری ، موسیقی و دیگر فعالیت های سرگرم کننده باری دانشجویان است .

4 .

مرکز زبان دانشگاه کالابریا : این مرکز برای دانشجویان خارجی دوره های رایگان زبان ایتالیایی برگزار میکند تا دانشجویانی که در صحبت کردن به زبان ایتالیایی مشکل دارند این مشکل خود را از طریق شرکت در این دوره ها رفع کنند .

5 .

کتابخانه دانشگاه کالابریا : کتابخانه دانشگاه یکی از بزرگترین و کتابخانه های منحصر به فرد در جنوب ایتالیا است.

این مجموعه وسیعی از اسناد و کتب  را در سه بخش مختلف ارائه می دهد: بخش های علمی، علوم  انسانی و اجتماعی و اقتصادی.

علاوه بر این، اتاق های جذاب آن زمینه های مطالعه دلپذیر و راحت را برای دانش آموزان فراهم می کنند .

  به دلیل توجه زیادی که به فعالیت های تحقیقاتی در دانشگاه‌کالابریا می شود ، سرمایه گذاری مطلوبی در این امر به عمل می آید .

کالابریا میزبان 25 بخش مختلف تحقیقاتی مخلف می باشد .

چندین مرکز تحقیقاتی بین ادارات، و همچنین کنسرسیوم و انجمن ها، در پارک فناوری دانشگاه حضور دارند .

کیفیت بالای فعالیت های تحقیقاتی انجام شده در دانشگاه کالابریا به طور قابل ملاحظه ای توسط دوزارت آموزش و پرورش، دانشگاه و تحقیقات ایتالیا تایید شده است .

همچنین کیفیت بالای تحقیق با رتبه بالای کمیته ملی ارزیابی تحقیقات (CIVR) تایید شده است.

دانشگاه‌کالابریا در حال حاضر مشغول ایجاد  پروژه های پژوهشی در همکاری با دیگر دانشگاه های ایتالیا ( هم عمومی و هم خصوصی ) از طریق ایجاد شبکه ای است که آن را به سیستم نوآوری ایتالیایی متصل می کند.

موافقت نامه های پژوهشی و یا تحصیلی با دانشگاه های دیگر کشورها مانند آلبانی، آرژانتین، برزیل، کامرون، کانادا، شیلی، چین، کلمبیا، کوبا، دانمارک، اکوادور، دور ائر، فیلیپین، فرانسه و آلمان نیز توسط دانشگاه کالابریا امضا و اجرایی شده است .

تحقیقات اغلب از طریق سازمان هایی که خارج از دانشگاه هستند حمایت مالی می شوند .

در واقع، دانشگاه‌کالابریا، برای پروژه های بسیاری در منطقه کالابریا پشتیبان مالی  فراهم می کند.

این پروژه ها اغلب در همکاری با سایر موسسات معتبر توسعه می یابد.

به عنوان یک واقعیت، دانشگاه کالابریا تلاش های زیادی برای ترویج توسعه علم و دانش در سطح ملی و بین المللی می کند .

این محیط علمی نوآورانه ثابت کرده است که دانشگاه‌کالابریا یک موسسه موفق و در حال رشد در جنوب ایتالیا و منطقه مدیترانه است   رشته مالی و بیمه (Finance and Insurance) رشته کامپیوتر ساینس ( Computer science ) رتبه بندی دانشگاه کالابریا : رتبه در کشور : 31 رتبه جهانی : 1030 استان کالابریا در جنوب ایتالیا و مجاور دریای مدیترانه قرار گرفته است که توسط تنگه مسین از جزیره سیسیل جدا شده است.

بیشتر مساحت این منطقه از کوه ها و تپه ها پوشیده شده است .

اقتصاد منطقه کالابریا نسبت به دیگر مناطق ایتالیا کمتر توسعه یافته است و اغلب درآمد مردم این منطقه از صنعت ، توریسم ، کشاورزی به دست می آید .

همچنین بزرگترین بندر ایتالیا و هفتمین بندر بزرگ اروپا در استان کالابریا قراردارد .

کالابریا دو فرودگاه اصلی دارد که حمل و نقل هوایی از طریق این دو فرودگاه انجام می شود .

با توجه به توسعه یافتگی کمتر این استان نسبت به دیگر مناطق ایتالیا علی الخصوص شمال ایتالیا ، هزینه های زندگی و تحصیل در این استان رقمی متوسط ( متوسط رو به پایین ) است .

دانشجویانی که برای تحصیل در ایتالیا به این استان جنوبی ایتالیا سفر می کنند قادر خواهند بود با دریافت بورسیه استانی ایتالیا تمامی هزینه های تحصیل خود را پرداخته و مابقی آن را برای گذران زندگی هزینه کنند .

تهران- خیابان انقلاب- روبروی درب اصلی دانشگاه تهران- خیابان فخر رازی- تقاطع ژاندارمری- ساختمان منشور دانش- پلاک 50- ط 2- واحد 203 فقط در موارد خاص با شماره مدیریت تماس بگیرید: 09121442355 تماس با مشاورین موسسه یگانه سفیران دانش با استفاده از شماره های زیر می توانید با مشاورین موسسه یگانه سفیران دانش در ارتباط باشید.

در ساعات غیر اداری میتوانید با شماره پشتیبان تماس بگیرید: 09121442355 موسسۀ یگانه سفیران دانش با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینۀ اعزام دانشجو و اخذ بورسیه ایتالیا در حال فعالیت است.

این موسسه با بهره گیری از مشاورین ارشد موسسه در زمینه اخذ بورسیه و اپلای دانشگاه به کشور ایتالیا توانسته با نتایج درخشان به کار خود ادامه دهد.

© تمامی حقوق نزد موسسه یگانه سفیران دانش محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map