طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز اپلیکیشن ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند و کسانی که بدنبال داشتن یک سیستم فروش و یا یک بستری که از طریق آن بتوانند درآمد زایی کنند هستند میتوانند با تلفن های قید شده در انتهای همین پیج و یا صفحه تماس با ما با متخصصان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایند .

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی وب اپلیکیشن و طراحی سایت و سئو میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سیستم مدیریت فروش آنلاین ایجاد بازار اینترنتی یا وبسایت مارکت پلیس (چند فروشنده) با مدیریت محصولات و خدمات، محتوا، تبلیغات و .

.

.

به منظور ایجاد ارتباط بین تامین کننده و مشتری و اخذ پورسانت به ازای هر فروش.

یک مرکز خرید مجازی است که به عنوان واسطه بین خریداران و فروشندگان فعالیت می کند.

مارکت پلیس یکی از بهترین و کارسازترین مدل‌ فروشگاه اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در جهان و ایران است که در واقع گروهی از تامین‌کنندگان فروشندگان و خریداران جامعه‌ی هدف را به همدیگر متصل می‌کند.

امروزه این نوع مدل کسب‌وکار فروشگاهی طرفدار زیادی پیدا کرده اند دلیل اصلی، به این خاطر است که به دنبال افزایش سود تامین‌کنندگان و مصرف‌کنندگان است.

وشاهد رشد آن‌ها در فضای تجارت الکترونیک در سال‌های اخیر بوده‌ایم.

مارکت پلیس به کاربر امکان انتخاب از میان مجموعه‌ی وسیعی از کالا را می‌دهد و همچنین افزایش مشتریان وبسایت شما را تضمین میکند، به طوریکه می‌توانید از سراسر دنیا مشتری‌های جدید داشته باشید.

قابلیت ایجاد حساب بازاریابی و همکار فروش توسط کاربران سایت و دریافت پورسانت‎ و همچنین مدیریت بازاریابان از راه دور و مدیریت مالی دریافت ها و پرداخت ها به بازاریابان و همکاران فروش سیستم بازاریابی چند سطحی (MLM) قابل استفاده برای هر کسب و کاری که فرآیند بازرایابی آن محدود به یک سطح نبوده و چند سطحی بوده سیستم آن مانند پنبه ریز، بیز، بادران و .

.

.

ایجاد فروشگاه اینترنتی پیشرفته با مدیریت محصولات و خدمات، محتوا، تبلیغات، انبارداری و ارسال، مشتریان با ابزار گوناگون و یکپارچه برای ایجاد و راه اندازی یک یا چند فروشگاه اینترنتی پیشرفته و با ویژگی های انعطاف پذیر و امکانات مدیریتی کامل همراه با پشتیبانی تخصصی و خدمات گسترده توسعه فروشگاه آنلاین با اپلیکیشن های فروشگاهی قابل نصب بر روی سیستم عاملهای اندروید و iOS کاملاً یکپارچه با نرم افزار مدیریت فروشگاه فروش گستر، وجود یک اپلیکیشن فروشگاهی برای هر فروشگاه میتواند به منزله یک فرصت برای جذب مشتریان و در نهایت فروش بیشتر باشد.

این ماژول چه فرقی با چند فروشگاهی داره ؟ ماژول مارکت پلیس یا ایجاد فروشنده به شما این امکان را میدهد که سایت خود را هچون یک پاساژ طراحی نمایید و صفحات یا غرفه هایی را به دیگر فروشنده ها اجاره دهید تا محصولات و خدمات خود را بفروشند و از این طریق شما میتوانید از هر فروش پورسانت دریافت نمایید.

در صورتی که در ماژول چند فروشگاهی شما میتونید بی نهایت سایت فروشگاهی با یک پنل برای خود داشته باشید سلام.

ببخشید بحث مالیاتیش چطور هست؟واسه منی که مدیر سایت هستم و فروشنده ها رو مدیریت میکنم باید چیکار کنم؟ایا واجبه؟ایا راهی هست؟ایا باید علاوه بر اینکه مثلا خودم 10 درصد میگیرم 9 درصدم ازشون کم کنم واسه مالیات؟ایا با زرین پال فلن واریز شه حسابم کاری به مالیات نداشته باشم مشکلی برام پیش میاد؟چجوریه داستان؟ کافیست از فروشنده فاکتور دریافت کنید و سود خود با توجه به قیمت خرید به اداره مالیات ارائه دهید.

به چندتا فروشنده میتونم دسترسی بدم برای فروش اجناسشون خودشون درگاه بانکی بدن؟ در تعریف فروشنده هیچ محدودتی ندارید .

درگاه بانکی سایت فقط برای ادمین اصلی فروشگاه است بنابراین هر فروشنده نمیتواند به صورت مجزا درگاه بانکی روی فروشگاه قرار دهد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map