طراحی اپلیکیشن موبایل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن موبایل کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خانه مقاله، چطور در دنیای اپلیکیشن های موبایلی موفق شوم؟ را از اینجا بخوانید.

آسان ساز اپ ساز ،یک اپلیکیشن ساز آنلاین، برای طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل می باشد.

شما می تونید با کمک اون اپلیکیشن های مورد نظرتون و طراحی کنید.

اپلیکیشن هایی که کارایی شما رو بالاتر ببره وشما بدون نیاز به دانش برنامه نویسی بتونید این اپلیکیشن موبایل و بسازید.

علاوه بر این اپ ساز بستر مناسبی برای طراحی اپلیکیشن‌های اندروید و iOS سفارشی فراهم می کنه، اپ ساز در کارنامه ی خودش ساخت اپلیکیشن خدماتی، اپلیکیشن فروشگاهی، اپلیکیشن رستورانی، اپلیکیشن املاک، اپلیکیشن خبر رسانی و.

.

.

را داره که موفق شده اند میلیون ها تومان برای مشتریان ما در آمد داشته باشند.

با کمک اپ ساز شما می تونید اپلیکیشن های حرفه ای کسب و کار خودتون و بسازید.

خیلی ساده! یا خودتون با کلیک بر روی این دکمهشروع به ساخت اپلیکیشن کنید.

یا بر روی این دکمه کلیک کنید و به ما سفارش بدید تا ما براتون بسازیم.

ما در اپ ساز بیش از 30 قابلیت کلیدی داریم که می تونیم اونها رو با توجه به نیازهای شما سفارشی سازی کنیم.

بعد از اینکه طراحی و ساخت اپلیکیشن تموم شد، اپ ساز، اپلیکیشن شما رو بیمه می کنه تا در صورتی که مشکلی برای اپلیکیشن پیش بیاد، به صورت رایگان اون رو براتون درست کنه! امنیت اطلاعات این روزا دغدغه بیشتر مردم شده، ما هم توی اپ ساز همه تلاشمون رو کردیم که تمامی راهکارهای بالا بردن ضریب امنیت برای طراحی و ساخت اپلیکیشن ها رو در نظر بگیریم.

بیش از 300 اپلیکیشن منتشر شده در مارکت اپل و گوگل و هزاران اپلیکیشن طراحی و ساخته شده توسط کاربران، عاملی مهم برای کمک به تصمیم گیری شما کاربر عزیز هست.

تعداد اپلیکیشن های ساخته شده تعداد اپلیکیشن های منتشر شده در iTunes و Google Play، بازار، سیب اَپ، سیبچه و اناردونی تعداد کاربران اپلیکیشن های سازمانی بزرگ با طراحی و ساخت یک اپلیکیشن اختصاصی حرفه ای می توانید یک قدم بزرگ برای پیشرفت خود بردارید!

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map