طراحی اپلیکیشن همدان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن همدان کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب اپلیکیشن حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن ، طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تیم تخصصی طراحی اپلیکیشن آکسایا اپلیکیشن یک نرم افزار بسیار قدرتمند و تعاملی بین صاحب کسب و کار و مشتریان می‌باشد.

اپلیکیشن یک پنجره و دسترستی سریع و همیشگی به تجارت شماست.

با طراحی اپلیکیشن موبایل این فرصت را برای خود فراهم می‌آورید که ارتباط و دسترسی بیشتری با مشتریان خود داشته باشید.

اگر کسب و کارتان فضا و امکان لازم را داشته باشد، شما هم می‌توانید با ساخت اپلیکیشن قدرتمند، کاربردی و زیبا، یک پل ارتباطی مناسب با مشتری‌ها داشته باشید.

تیم طراحی اپلیکیشن آکسایا، با مهارت و تجربه طولانی‌مدت خود آماده است تا در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید و ios با شما همراه باشد.

تیم تخصصی طراحی اپ آیا شما تا به حال اپلیکیشن داشتید؟ شما در طول روز چند بار از اپلیکیشن های مختلف استفاده می‌کنید؟ آیا شما می‌دانید در ایران چه تعداد گوشی های هوشمند داریم؟ شما می‌دانید در ایران میانگین استفاده از اپلیکیشن چقدر است؟ آیا می‌دانید درآمد بعضی از اپلیکیشن ها با کمتر از تیم ۲۰ نفر از بزرگترین اقتصاد های کشور ارزش و درآمد بیشتری دارند؟ آیا شما از اپلیکیشن هایی مثل دیوار، دیجی کالا و اسنپ استفاده کرده‌اید ؟ آیا اطلاعاتی در مورد اینکه چطور می‌توان صاحب یک اپلیکیشن شد دارید؟ آیا می‌دانستید کسب و کارهایی با سرمایه کم درآمد قابل قبولی دارند با داشتن یک اپلیکیشن ؟ تیم تخصصی طراحی اپ آیا شما تا به حال اپلیکیشن داشتید؟ شما در طول روز چند بار از اپلیکیشن های مختلف استفاده می‌کنید؟ آیا شما می‌دانید در ایران چه تعداد گوشی های هوشمند داریم؟ شما می‌دانید در ایران میانگین استفاده از اپلیکیشن چقدر است؟ آیا می‌دانید درآمد بعضی از اپلیکیشن ها با کمتر از تیم ۲۰ نفر از بزرگترین اقتصاد های کشور ارزش و درآمد بیشتری دارند؟ آیا شما از اپلیکیشن هایی مثل دیوار، دیجی کالا و اسنپ استفاده کرده‌اید ؟ آیا اطلاعاتی در مورد اینکه چطور می‌توان صاحب یک اپلیکیشن شد دارید؟ آیا می‌دانستید کسب و کارهایی با سرمایه کم درآمد قابل قبولی دارند با داشتن یک اپلیکیشن ؟ مشاوره رایگان طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS باتوجه به تجربه و تخصص ما قبل از شروع هر کاری حتماً یک مشاوره اختصاصی داشته باشید.

پروژه های طراحی اپلیکیشن مثل طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی نیستند و عموماً پیچدگی های اجرایی و هزینه های بالاتری دارند به همین دلیل شما نیاز به مشاده دارید.

شرکت طراحی آکسایا در صورت نیاز می‌تواند همراه شما باشد تا طرح و ایده خود را به نتیجه و ثمر برسانید.

برای این کار کافیست تلفن خود را برای ما ارسال کنید تا با شما تماس برقرار نماییم.

لیاقت ما بهترین ها است شما هم می‌توانید با مشتریان خود یکی شوید اگر یک ارتباط قدرتمند مانند اپلیکیشن همراه داشته باشید [/porto_price_box][porto_price_box is_popular=”true” skin=”quaternary” show_btn=”true” btn_style=”borders” btn_size=”lg” btn_pos=”bottom” btn_skin=”light” animation_delay=”400″ title=”اپلیکیشن اختصاصی اندروید” desc=”طراحی از صفرتا ۱۰۰، مشاوره در زمینه مارکتینگ اپلیکیشن اختصاصی اندروید” btn_label=”ثبت درخواست” btn_link=”url:%23|||” animation_type=”fadeInUp” popular_label=”محبوب” el_class=”background-color-quaternary”] [/porto_price_box][porto_price_box show_btn=”true” btn_style=”borders” btn_size=”lg” btn_pos=”bottom” btn_skin=”secondary” animation_delay=”550″ title=”اپلیکیشن اختصاصی IOS” desc=”طراحی از صفرتا ۱۰۰، مشاوره در زمینه مارکتینگ اپلیکیشن اختصاصی IOS” btn_label=”ثبت درخواست” btn_link=”url:%23|||” animation_type=”fadeInUp”] [/porto_price_box][/porto_price_boxes] Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Sed imperdiet libero id nisi euismod, sed porta est consectetur.

Sed imperdiet ibero id nisi euismod, sed porta est consectetur.

تیم طراحی و توسعه آکسایا - ارائه دهنده خدمات آنلاین راه کارهای وب Copyright 2011-2020 ©

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map