طراحی بنر ثابت سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی بنر ثابت سایت شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای دریافت رایگان کتاب سئو 2020 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را در زیر وارد نمائید تولید محتوا تصویری به صورت بنرهای ثابت و بنرهای متحرک موشن گرافیک در فضای مجازی به لحاظ قدرت انتقال مفاهیم بسیار مورد توجه هستند.

استفاده از بنر تبلیغات ی در اینترنت از سال 1387 شروع شده و همچنان روبه توسعه است.

رایا مارکتینگ با به کارگیری به بیش از 9000 گرافیست، برگزاری آزمون آنلاین طراحی گرافیکی بنر برای اولین بار در ایران و مدیریتی ویژه توانسته است امکان سفارش آنلاین بنر تبلیغاتی ثابت و متحرک را با کمترین هزینه با کیفیت ترین حالت ممکن با مستعدترین طراحان گرافیک در ایران برایتان مهیا نماید.

کافیست یکبار از خدمات طراحی بنر ما استفاده نمایید.

راحتی در سفارش آنلاین ، ارتباط مستقیم با گرافیست و گارانتی بعد از تحویل بنر، تمام دغدغه های طراحی بنر را برای همیشه در ذهن شما حل می کند.

در این روش به راحتی در سایت رایا مارکتینگ ثبت نام می کنید و سفارش طراحی بنر را ثبت می نمایید.

امکان پرداخت آنلاین برای طراحی بنر وجود دارد این باعث می شود تا بتوانید مستقیم صدا یا پیام برای گرافیست بفرستید و بفرمایید چه مفهومی مد نظر شماست.

تا 5 روز پس از تحویل بنر هرگونه اصلاحات جزئی درخواستی روی بنر برایتان انجام می شود.

کمترین قیمت های طراحی بنر با 9000 گرافیست برایتان تضمین می کنیم.

ازبین 9000گرافیست بهترین های ایران را گرده هم آورده ایم و بکار گرفته ایم.

باتوجه به خدمات آنلاین و دستی آنلاین به گرافیست، سرعت خدمات به مشتریان به بیشترین حد آن رسیده است.

کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی بنر خود را ثبت نمایید تا در کمتر از چهار دقیقه مشاوره دریافت نمایید و به شما اعلام هزینه شود تا راحت تصمیم گیری بفرمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان طراحی بنر با شماره زیر تماس حاصل نمائید تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.

عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ‌ICT آینده ما را رقم میزنند.

شعبه انقلاب: تهران-میدان انقلاب-ابتدای کارگر جنوبی-کوچه رشتچی-پلاک 14-طبقه اول-واحد 3 شعبه آمل: میدان 17 شهریور-نبش آفتاب 15.

1-ساختمان قائم-طبقه سوم-واحد 302 شعبه اصفهان خیابان پروین، نرسیده به عسگریه دوم، جنب پل عابر پیاده، طبقه فوقانی باشگاه بدنسازی تک تن، طبقه اول واحد دوم

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map